Prevzetna nevesta - predstava po basni Ivana Krilova

11. 4. 2014
Prevzetna nevesta - predstava po basni Ivana Krilova

Basni največjega ruskega basnopisca Ivana Krilova smo preoblikovali in združili v žanrsko pisano predstavo Prevzetna nevesta, ki smeši družbeno hierarhijo in okostenele človeške ter družbene odnose.

Teme, s katerimi se predstava ukvarja, so univerzalne, večno aktualne in se zato z njimi ni težko poistovetiti. Igralci upodabljajo ljudi s prepoznavnimi živalskimi lastnostmi, ki, resnici na ljubo, predstavljajo stereotipni pogled človeka na živali. Potemtakem ne smešimo živali, temveč ljudi, ki tekom predstave doživljajo različne 'živalske' metamorfoze, dokler niso prisiljeni skleniti svojega kroga in začeti znova. V ozadju vsesplošnega smešenja človeške družbe se odvija neobičajna ljubezenska zgodba, ki deluje kot povezovalni dejavnik, bolje rečeno: kot rdeča nit predstave. Igralci na koncu odvržejo svoje maske in zgodba se zaključi, kot bi se pravzaprav morala začeti: v idealnem svetu z idealnimi ljudmi in ljubeznijo, ki človeku pomaga ohraniti človeškost in človečnost.

Kdo, kdaj in kje?

  • 17. aprila 2014, ob 19. uri
  • Kosovelova dvorana

Produkcija: Gledališka skupina Reciklaža

Režija in priredba basni Ivana Andrejeviča Krilova: Sara Špelec

Predstava bo v ruskem jeziku s slovenskimi nadnapisi.

Igrajo:

  • Volk, hrast, žabji car, lev, kozel, pripovedovalec, služabnik, gospodar, ženin: Tibor Malinovič
  • Nevesta, lisica, pripovedovalka, car-žerjav, kukavica, salonski pes: Sara Špelec
  • Vrana, žaba, komar, opica, dvoriščni kuža: Petra Likovič
  • Osel, vran, jagnje, žaba, škorec, maček: Tim Klančišar
  • Kokoš, žaba, slavček, lišček, grlica, čebela: Lenka Krajnc
  • Prašič, žaba, važička, medved, mucek, orel, gospodar: Nastja Klajnšek

Gledališka tehnika: Tine Dolžan, Jaka Dovjak

Prevod: Sara Špelec

Ilustracija: Laura Ličer

Nadnapisi: Matej Krajnc

Kostumografija: Mojca Derganc in Sara Berginc, Špela Cvajnar, Staša Guček

Poslikava scene: Sara Berginc, Staša Guček, Špela Cvajna

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja