Spoznaj najbolj kreativno agencijo, ki osvaja družbena omrežja!

Kreativnost, inovativnost in rezultati – to je tisto, kar loči Vlahovič Agency od drugih agencij na slovenskem trgu. Vajeti v rokah držita priljubljena zakonca Nika in Mark Vlahovič.

20. 2. 2025
Deli

Pod vodstvom dveh pionirjev na področju kreativnih vsebin za družbena omrežja, je agencija že pomagala več kot 30 podjetjem povečati prepoznavnost in doseg na digitalnih platformah, kar je pripeljalo do izjemnih rezultatov. Z več kot 50 milijoni ogledov, ki so jih ustvarili za svoje stranke, sta postavila nov standard v industriji.

Kako se je začela zgodba?

Vse se je začelo pred štirimi leti, ko sta Nika in Mark začela graditi svoje lastne profile na družbenih omrežjih. Preko več kot 3000 objavljenih videov sta pridobila več kot 200.000 sledilcev, ki so jima omogočili, da spoznata vse skrivnosti uspešnega delovanja na platformah, kot sta TikTok in Instagram.

mark-nika-vlahovic
KATJA STRUŽNIK

S tem znanjem sta začela pomagati podjetjem, da prepoznajo in izkoristijo moč družbenih omrežij za dosego svojih ciljev. Tako so nastali kreativni videi, ki so pritegnili milijone ljudi, ter kreativne strategije, ki podjetjem omogočajo dosego izjemnih poslovnih rezultatov. Stranke so s pomočjo Vlahovič Agency dosegale več kot 100.000 ogledov na posameznih videih, kar je pomenilo ogromno povečanje njihove prepoznavnosti in povečanje prodaje in prepoznavnosti.

Koalicija s seje odbora umika nov medijski zakon. Kaj je v ozadju?

Ne spreglej:

Kaj ponuja agencija?

Vlahovič Agency ponuja celostno storitev – od pisanja scenarijev, snemanja, montaže, objave in interakcije s sledilci. Podjetjem pomaga ustvariti avtentične videe, ki niso le všečni, temveč tudi učinkoviti pri ustvarjanju zaupanja med podjetjem in strankami. S tem pristopom so usmerjeni v dolgoročne rezultate, saj verjamejo, da se družbena omrežja ne uporabljajo zgolj za promocijo, ampak za gradnjo trajnih odnosov z uporabniki.

mark-nika-vlahovic
KATJA STRUŽNIK

Zakaj so videi podjetij, ki sodelujejo z njimi, viralni?

Ker ne prodajajo samo izdelkov – prodajajo zgodbe in čustva, ki se povezujejo z njihovimi sledilci. Zgodbe, ki jih delijo, postanejo nepozabne, saj se osredotočajo na resnične osebe in vrednote, ki stojijo za blagovno znamko. Ne prodajajo samo izdelkov, temveč izkušnje, ki jih ljudje želijo deliti.

Ko ustvarite videe, ki povežejo ljudi s podjetjem, ti videi postanejo viralni, kar pomeni večjo prepoznavnost in povečano prodajo. Poleg tega so njihovi videi zasnovani tako, da že v prvih treh sekundah pritegnejo pozornost in zadržijo uporabnike, kar je ključno za uspeh na hitro rastočih platformah, kot sta TikTok in Instagram.

mark-nika-vlahovic
KATJA STRUŽNIK

Po ščepec znanja tudi ti!

Poleg tega Vlahovič Agency ponuja izobraževanje podjetij, na katerih ekipa deli strategije, ki so jih preizkusili v praksi, s tem pa podjetjem in posameznikom v njih pomagajo optimizirati prisotnost na družbenih omrežjih. Verjamejo, da so praktične izkušnje neprecenljive, saj te omogočajo izogib napakam in hitro napredovanje.

Želiš sodelovati v uredništvu Cosmopolitana? Objavljen je letošnji razpis za pripravništvo Hud job! (Prijavi se TUKAJ!)

Novo na Metroplay: “Ljubljana ni najbolj varno mesto za vsa moja stilska izražanja!” | Metro minutke X Glasovi ponosa