Expedition 206: Spletni resničnostni šov

28. 6. 2010

Coca-Cola je lansirala posebno kampanjo imenovano 'Expedition 206', ki se zgleduje po mnogih resničnostnih šovih, v okviru katere so se na pot okoli sveta odpravili trije ambasadorji sreče in veselja.

V enem letu bo ekipa prepotovala 275 tisoč milj in obiskala 206 držav oz. pokrajin po celem svetu ter v vsaki izmed njih iskala razloge za veselje in srečo ter svoje izkušnje preko družabnih omrežij delila s celim svetom.

Njihovo pot že lahko spremljaš tukaj ali preko priljubljenih portalov Facebook, YouTube, Twitter, Flickr in TypePad blog.

Najbolj znana blagovna znamka na svetu

Coca-Cola je skozi čas s svojimi pozitivno naravnanimi oglaševalskimi kampanjami v očeh potrošnikov ustvarila prijazno podobo o znamki, ki jo zlahka povezujemo z veseljem in srečo. Zato ni naključje, da tokratna kampanja išče preproste trenutke sreče, v sicer kompleksnem svetu.

Tony, Kelly in Antonio so se na svojo pot podali 1. januarja iz Madrida, zaključili pa jo bodo 31. decembra v Atlanti, domovini znamke Coca-Cola.

V vsaki izmed držav, ki jo obiščejo, iščejo stvari, dogodke, zgodbe in karkoli drugega, kar razveseljuje in osrečuje lokalne prebivalce. Vse to na različne načine zabeležijo in preko družbenih medijev delijo s svetom.

P.S.

Coca-Cola HBC Slovenija je del skupine Coca-Cola Hellenic s sedežem v Atenah. Coca-Cola Hellenic je ena od največjih svetovnih družb za polnjenje proizvodov Coca-Cola, ima polnilnice v 28 državah (predvsem v Evropi) ter skupaj pokriva več kot 540 milijonov ljudi. V lanskem letu je skupina prodala preko 11 milijard litrov pijač. Coca-Cola HBC Slovenija zaposluje 160 ljudi in je vodilna družba na področju gaziranih in brezalkoholnih pijač. Coca-Cola je na slovenskem tržišču prisotna že več kot 40 let.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja