Lifestyle Promocijsko sporočilo

Bodi še ti del kampanje SMILE: Deluj trajnostno in se obleci v MODNI kos oblikovalke Anje Medle

13. 7. 2023
Bodi še ti del kampanje SMILE: Deluj trajnostno in se obleci v MODNI kos oblikovalke Anje Medle (foto: Smile)
Smile

Mark Vlahovič, EZ Twins, Luka Maček, Ian Rozac ... so eni od 7 vplivnežev, ki jih je navdihnila trajnostna kampanja reFrešd blagovne znamke Smile. Kaj ti sporočajo in kaj delijo s tabo?

Pod okriljem kampanje reFrešd pomagajo v zabojnike Smile po Sloveniji zbirati odpadni tekstil, iz katerega bo dobitnica nagrade ELLE, oblikovalka Anja Medle, skreirala nove modne kose. Kolekcijo bo jeseni predstavila na ljubljanskem tednu mode, nato pa lahko katerega izmed njih oblečeš tudi ti. 

Pomagaj trajnostno zbirati odpadni tekstil in za nagrado obleci katero od kreacij večkrat nagrajene oblikovalke Anje Medle. Potem ko bo Anja svojo kolekcijo jeseni predstavila na ljubljanskem tednu mode, bodo nova modna oblačila iz zavrženega tekstila podarili v nagradnih igrah na Instagram profilu @refresd_

ReFrešd širi vrednote trajnosti, predelave in ponovne uporabe ter obenem podpira mlade oblikovalce – daje jim priložnost in kreativno svobodo, s katero oživijo stara oblačila.

Že lani je Humana v sklopu Refrešd na 10 lokacijah po vsej Sloveniji postavila Smilove zabojnike za zbiranje rabljenih oblačil – v njih so zbrali kar 60 ton tekstila.

Čisto sveža ambasadorka kampanje je hip hop in R & B ustvarjalka Masayah, katere podoba krasi tudi posebno izdajo Smilovih stekleničk in kartonov. Njen značilni videz bo iz odsluženih oblačil, zbranih v zabojnikih Smile podjetja Ekotekstil, ustvarjala mlada modna oblikovalka Tia Krašovec. 

Z znamko Smile letos sodeluje slovensko podjetje Ekostekstil, ki se ukvarja z zbiranjem rabljenega tekstila, pretežno za namene ponovne uporabe. 

In kdo so ''refrešani'' Smilovi vplivneži, ki bodo pomagali zbirati tekstil in delovali trajnostno?

EZ Twins, dvojčka Žiga in Enej Jurečič, sta ustvarjalca, plesalca, koreografa in pedagoga. Mark Vlahovič ustvarja in izvaja marketinške strategije za podjetja, ki želijo maksimalno izkoristiti potencial socialnih omrežij. Jona Slaček vodi kozmetični salon, kjer z največjim veseljem razvaja svoje stranke. Luka Maček je snemalec smešnih YouTube posnetkov, njegovo največje zadovoljstvo je, da mu koga uspe nasmejati. Gašper Gubanc, znan pod umetniškim imenom Guba, je ustvarjalec inovativnih vsebin na družbenem omrežju TikTok, kjer je znan po izjemni kreativnosti in edinstvenem slogu sporočanja perečih tematik. Ian Rozac, znan po umetniškem imenu LILJANX, je ustvarjalec vsebin, ki že tri leta ustvarja na družbenih omrežjih TikTok, Instagram in YouTube. Matic Marolt je po preizkušanju različnih plesnih stilov svojo ljubezen našel v street plesnem stilu, za njim je že 13 let tekmovalnih sezon in zavidljivih uspehov.

@liljanx Realno STANJE influencerskih dogodkov?😱👀#liljanx #vlog #tiktokslovenia #tiktokslovenija #comedy #slovenskitiktokerji #slovenijatiktok #upcycling #refresd #union #fashion #reciklaza #masayah ♬ Blue Blood - Heinz Kiessling

Pssst! Na Instagram profilu @refresd_ bo mogoč tudi prenos Instagram filtra kiss kiss SMILE ustnic in VR full dancerke. Tako boš lahko krasila svoje poletne reelse, storyje, sebke in kakšno sporočilo, ki vabi k druženju in sveži ReFrešd akciji.