Pozabi na prepire, s tem nasvetom bo vse veliko enostavneje!
Če so domača opravila tisti razlog, ki vedno povzročijo prepir, je tole pravi članek zate!
Vsi imamo radi pospravljen in urejen dom, a še raje imamo koga, ki nam pri tem pomaga. Nikakor nisi samo ti tista, ki bi morala opravljati vsa gospodinjska dela v stanovanju ali hiši.
Če živiš s prijateljico, fantom, sestro ali komerkoli drugim, naj ti pri tem kar pogumno pomaga. Seveda je včasih to zelo težko razložiti nekomu in velikokrat pride do neprijaznih pogledov, ampak vse se da z nekaj dobre organizacije!
Pomembno je, da je delo razporejeno enakovredno. V drugačnem primeru pride do tihih zamer, kar ni zdravo za noben odnos. Dejansko je nestrinjanje glede hišnih opravil tudi eden izmed glavnih razlogov za ločitev. Žene so imele dovolj tega, da so delale vse same, moški pa je ležal na sedežni garnituri in se pritoževal, kako je utrujen od delovnega dne.
V večini primerov namreč gospodinjska dela še vedno padejo na ramena žensk, ki so prav tako zaposlene kot moški.
Ne glede na to, s kom si trenutno deliš dom, pa je potrebno razumeti, da je težko doseči razmerje 50:50. Vedno bo nekdo, ki bo naredil več. Najprej se torej moramo vsi skupaj malce sprostiti.
Potem pa napravimo načrt! Organiziranost je glavni korak k boljšemu sistemu gospodinjskim opravil! Skupaj naredite urnik, ki bo vsaki osebi v gospodinjstvu določil opravila, ki jih more opraviti.
Vsak član dobi kopijo in ena naj gre tudi na hladilnik z ledomatom, da res ne more priti do izgovorov.
Primer rešitve, ki bo pomagala pri boljši organizaciji pospravljanja, lahko najdeš TUKAJ!
Nikar ne pozabi, da morate tudi pri razdelitvi nalog biti prijazni drug do drugega, saj ni namen, da se kdo počuti slabo! Zdaj pa veselo na delo!
Pripravila: N.S.
Fotografije: Profimedia, GIPHY
Vir: realsimple.com
Preberi še: OMG! Našli smo TOP sončna očala, ki jih letos nosijo modne vplivnice (tudi Anamaria Goltes)
Priporočamo tudi: Našli smo DIETO, ki se je poslužuje Kate Middleton (želela jo boš preizkusiti!)
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc