Že veš za slovensko KREMO, ki pomaga pri menstrualnih krčih, nespečnosti in izčrpanosti? 😍

Bravooooo! Še ena zgodba o slovenskem uspehu! 👏🏼

Že veš za slovensko KREMO, ki pomaga pri menstrualnih krčih, nespečnosti in izčrpanosti? 😍 (foto: Promocijsko gradivo) Promocijsko gradivo
11. 11. 2019 | Promocijsko sporočilo

Si že slišala za kremo Magea? 😍

Magea je krema iz naravnih sestavin s 40 % magnezijevega klorida in štirimi različnimi eteričnimi olji: oljem poprove mete, evkaliptusa, zelenke in limonske trave. Ključna sestavina, magnezij, je eden od pomembnejših mineralov, ki vpliva na delovanje našega telesa.

Sestavine kreme Magea omilijo težave z mišičnimi in menstrualnimi krči ter pomagajo pri nespečnosti, utrujenosti in izčrpanosti.

Kremo Magea si spoznala tudi v oddaji Štartaj, Slovenija! in je že na prodaj v vseh 12 trgovinah Interspar v Sloveniji.

Preberi še intervju s podjetnico, Eniso Brizani

1. Je to tvoja prva izkušnja z inovativnim podjetništvom ali imaš za seboj že kakšen startup projekt? Kaj si sicer po poklicu?

Izkušnja z Mageo je moja prva podjetniška izkušnja. Po poklicu sem magistrica medijske produkcije, delam na Radiu Slovenija. Naravoslovje, predvsem kemija, pa je nekaj, kar sem imela rada tako v osnvni šoli kot na gimnaziji. Študij kemijske tehnologije sem v prvem letniku opustila, ker sem zanosila, življenje pa me je potem odpeljalo v družboslovje. Najprej sem ob delu dokončala fakulteto za upravo, pozneje pa ravno tako ob delu fakulteto za medije. Danes ugotavljam, da bi mi bil študij kemijske tehnologije pravzaprav pisan na kožo, saj pri ustvarjanju novih produktov in v mešanju krem uživam.

2. Kaj je bil tvoj navdih za zasnovo produkta, po katerem te bo kmalu poznala vsa Slovenija? 

Navdih, da sem začela razmišljati o tem, so bile oddaje Štartaj, Slovenija! Z zanimanjem sem spremljala zgodbe ljudi, ki so zaradi takšnih ali drugačnih razlogov začeli ustvarjati lastne izdelke.

Čeprav sem že izdelala kakšno naravno kremo ter sem izdelovala in uporabljala magnezijevo olje, o prijavi vsaj takrat še nisem razmišljala. Ideja za bolj dodelan produkt z magnezijem se je porodila ... še sama ne vem, kako.

Verjetno zaradi vseh izdelkov, ki jih uporabljava s sinom, ki se še bolj aktivno ukvarja s športom (magnezijevo olje, protibolečinske kreme …). Uporabnost in prednost magnezija sem spoznala že pred leti, ko se je sin zaradi napornih treningov srečeval z bolečinami in krči v mišicah. V želji, da bi mu pomagala, sem pri raziskovanju spoznala, da je magnezij tisti, ki bi težave lahko omilil. Takrat sva oba eksperimentirala z dermalnim nanosom magnezija, in ker se je izkazalo, da je učinkovit, sem ga kmalu začela izdelovati tudi sama. Z idejo, da bi izdelek z magnezijem morda bolj dodelala, pa sem se resneje začela ukvarjati lani.

Poziv k prijavi v novo sezono projekta Štartaj Slovenija me je sicer prehitel, a sem zbrala pogum in se prijavila z izdelkom v čisto surovi, začetni obliki. In uspelo mi je, najprej na izboru, potem pa seveda s pomočjo vseh vpletenih v projekt izdelek dodelati do te mere, da je vreden police v Intersparu.

3. Si se – preden si se lotila izvedbe ideje – pozanimala, ali na trgu morda že obstaja kaj podobnega, in raziskala, ali povpraševanje za takšnim produktom obstaja? 

Vedela sem, da je na trgu kar nekaj izdelkov z magnezijem v obliki olja. Moja prvotna ideja je šla v drugo smer, pozneje pa sem se odločila za magnezij v kremi in vanjo dodala še nekaj drugih sestavin, kot so mentol in eterična olja, ki kremo obogatijo tudi v aromaterapevtskem smislu lajšanja blažjih bolečin in s hladilnim učinkom.

Vedela sem, da ljudje tovrstnega nanosa magnezija ne poznajo. Večina športnikov, ki jih poznam, je imela v času aktivne kariere težave s krči (sploh pri nogometu). Ob neki priložnosti sem prednosti dermalnega nanosa magnezija omenila nogometašu, ki tovrsten način danes sicer že pozna, a pravi, da bi mu v preteklosti prišel še bolj prav, saj bi lahko odpravil marsikatero težavo. V produkt sem verjela, ker sem ga tudi sama uporabljala, sploh učinek proti krčem je presenetljiv, pa tudi odzivi družine in prijateljev, ki so ga poskusili, so bili in so še vedno spodbudni in pozitivni.

4. So te prijatelji, znanci in bližnji pri snovanju projekta podpirali ali so imeli zadržke in pomisleke? 

Da se nekaj 'kuha', je vedela le peščica prijateljev in seveda moja družina. Vsi, vključno z mano, smo imeli določene pomisleke, seveda. Predvsem zato, ker nimam podjetniških izkušenj, pa tudi zato, ker sem imela ob prijavi na pol dodelan izdelek. 

Ampak ko in če se za nekaj odločim, pač naredim vse, da to tudi dosežem. Zagotovo pa ne bi zmogla brez pomoči, ki sem jo dobila v projektu, in tudi brez nasvetov podjetnikov iz preteklih sezon, predvsem Anje, ki je lani predstavljala Kolagen Shot. Nisem imela ne embalaže, ne imena, ne dizajna, ne dobavitelja oziroma zagotovljene proizvodnje, še podjetja ne, ničesar. Samo recept.

V štirih mesecih, od maja do septembra, nam je vsem skupaj uspelo nemogoče, in na to sem zelo ponosna. Zgleda niti nisem imela, navdihujejo me zgodbe preprostih ljudi, ki so prepoznali male priložnosti in jim je uspelo s svojim trudom in znanjem nekaj ustvariti.

5. Katera faza od izvorne ideje do postavitve na trg se ti je zdela najbolj zahtevna?

Najbolj zahtevno in stresno je bilo vsaj pri meni prvi mesec, ko je bilo treba določiti ime in dizajn izdelka do točno določenega roka. Od tega roka je bilo tako rekoč odvisno vse; če bi ga zamudili, verjetno ne bi mogla dostaviti izdelkov v Spar. A na to, da nam ne bi uspelo, nisem niti pomislila.

S kreativno agencijo Formitas nam je v 14 dneh uspelo doreči vse, kar je bilo potrebno. Pa to takrat ni bila moja edina skrb, treba je bilo 'odpreti' podjetje, vložiti prijavo na urad za kemikalije, vložiti zahtevo za registracijo blagovne znamke, doreči končni recept, da smo lahko začeli testirati izdelek ipd. Ne vem, kako sem zmogla te izzive, pravzaprav sploh ni bilo težko. Pravijo, da je vsake toliko časa dobro začeti nekaj novega, da ni v življenju preveč dolgčas.

Projekta sem se lotila zelo resno, vse je bilo zelo zanimivo, naučila sem se veliko novega. Bolj zahtevna so pospeševanja prodaje oziroma prodaja iz oči v oči. Raje sem namreč bolj v ozadju, ne želim se preveč izpostavljati. Je pa seveda tudi ta vidik pomemben in se spoprijemam tudi s tem. Težko pa je tudi to, ker v projektu nisi samo podjetnica, temveč si tudi tajnica, asistentka, pospeševalka prodaje, snemalka …

6. Kako vidiš uvrstitev svojega produkta med Sparovo osmerico v Štartaj Slovenija oziroma kateri del njihove pomoči ti največ pomeni?

Da sem del projekta, je velik dosežek, in na to, da sem bila izbrana med osem tistih, ki so dobili priložnost, sem zelo ponosna. Kot sem že omenila, vsega tega ne bi dosegla brez njihove pomoči. V štirih mesecih smo z agencijo Formitas opravili delo enega leta − razvili izdelek, dorekli dizajn in celostno grafično podobo Magee.

Veliko pomeni tudi to, da ima tvoj izdelek, vsaj v času trajanja projekta, zagotovljen prostor na polici trgovca, kot je Spar, enako velja za medijsko podporo hiše POP TV. Brez vseh njih bi izdelek verjetno še vedno uporabljali le jaz, moji prijatelji in družina.

Več o izdelku lahko izveš na spodnjih povezavah:

www.magea.si

FB Magea

IG Magea

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri