Tehnike ličenja, ki so bile včasih skrbno varovane, zdaj razkrite!

17. 8. 2016
Deli
Tehnike ličenja, ki so bile včasih skrbno varovane, zdaj razkrite! (foto: Getty Images, promocijsko gradivo, Instagram)
Getty Images, promocijsko gradivo, Instagram

"To sem videla na Instagramu!" Družabni mediji – neusahljiv vir lepotnega navdiha.

Če tvoji trenutni lepotni cilji vključujejo poudarjene ličnice in popoln lok obrvi, ne bodi presenečena, če ti zaupamo, da je tvoj videz 'ugrabil' Instagram.

Nov lepotni družbeni jezik opeva prefinjene lepotne tehnike, ki jih težko spregledajo tudi tisti, ki s prstom po zaslonu drsijo zelo redko.

Če verjameš ali ne, vse bolj priljubljena aplikacija vpliva tudi na izdelke, ki se znajdejo v tvoji nakupovalni košarici v drogeriji.

Prodaja prestižnih blagovnih kozmetičnih znamk, osvetljevalcev in pudrov, ki so bili še pred časom le v zaodrju največjih modnih revij in festivalov, se je po podatkih ameriškega podjetja NPD v prvih osmih mesecih preteklega leta v ZDA več kot potrojila in skoraj presegla vrednost 26 milijonov evrov.

Na Instagramu je trenutno pod oznako #Contour skoraj 1,7 milijona objav, poleg tega se je prodaja izdelkov za obrvi v Ameriki povečala za 29 odstotkov, svinčnikov za ustnice pa za 13 odstotkov, kar je sploh presenetljivo, če upoštevamo dejstvo, da so črtala vse od devetdesetih let na stranskem tiru.

c

Znamka Urban Decay je v zadnjem mesecu več kot podvojila svoj nabor črtal za ustnice, za ustvarjanje šobice, kot jih ima Kylie Jenner, saj imajo na voljo kar 50 odtenkov.

ustnice

V boj kozmetičnih velikanov, ki so glavni na Instagramu, se je vmešala tudi znamka Esteé Lauder z novo linijo The Esteé Edit.

Navdih zanjo so bile ravno zvezdnice Instagrama, kot sta Kendall Jenner in kraljica družabnih omrežij in manekenka Irene Kim.

Da ima Instagram veliko vlogo v popularizaciji lepotnih trendov in izdelkov, dokazuje tudi dejstvo, da je trendna urbana drogerija Ricky's NYC v Sohu na Manhattnu novo trgovino poimenovala kar #.

b

Po besedah prodajalk lepotne navdušenke v njihovih trgovinah iščejo izdelke za osvetljevanje in senčenje čisto vsak dan. Izdelki, ki jih iščejo, so novi, kaj pa tehnike? Niti ne.

Na obzorju nič novega

"Veliko vpliva so imeli transvestiti," pravi Mally Roncal, zvezdniška makeup mojstrica in ustanoviteljica znamke Mally Beauty.

V devetdesetih se je Mally učila trikov od Matthua Andersena, osebnega vizažista slavnega transvestita RuPaula.

"Pri videzu in ličenju transvestitov igrajo glavno vlogo poustvarjanje in poudarjanje obraznih potez, osvetljevanje in ustnic žensk, ki pa so le iluzija," dodaja.

svetlitev

Precej vizažistov iz tega obdobja, vključno z legendarnim Kevynom Aucoinom, ki je ustvaril Carryjin makeup v Seksu v mestu, so ličili supermodele, kot sta Naomi in Linda Evangelista.

"Njihove tehnike so se prenašale na druge vizažiste," pravi Mally, ki jih sama še vedno uporablja pri ličenju zvezdnic kova Beyoncé in Jennifer Lopez.

Videz, ki mu ni para

Nihče ni teh lepotnih videzov izpostavil ali bolje predstavil kot Mario Dedivanovic, ki je začel sodelovati s Kim Kardashian West leta 2009 (pred vzponom Instagrama). V tistem času je najslavnejša članica K klana svoje selfije s senčenjem in matiranjem objavljala na Facebooku in svojem blogu.

Za tiste, ki ličilom in Kim sledite bolj od daleč, tehnika matiranja (baking) zajema ustvarjanje porcelanaste podlage s pomočjo velikih količin pudra v prahu takoj za nanosom korektorja, nato odstranjevanje odvečnega pudra s pomočjo čopiča za popolno mat kožo brez opaznih nepravilnosti.

Kim

"Z viralnim učinkom Kiminih fotografij sta senčenje in matiranje postala prava trenda," je prepričan Mario, ki priznava, da je tehniko pravzaprav pobral iz starih lepotnih učbenikov.

"Kevyn Aucoin je te trike predstavil v svoji knjižni uspešnici že pred nastankom družabnih omrežij," dodaja.

Z nastankom interneta je skupaj s Kim in YouTubom te trike prenesel med množico. In kar je bizarno, ampak resnično: Kimini selfiji s tigrastimi črtami čez celotni obraz ne delujejo pol toliko smešni, kot bi, če bi jih posnela ti ali mi.

Instagram lahko po mnenju slovitega vizažista Troya Surrattija, nekdanjega asistenta Aucoina, utira pot številnim tehnikam in možnostim ličenja.

Poleg vizualnega učinka (z izjemo tistih nenavadnih WTF-fotografij) Instagram daje občutek, da si del nečesa posebnega. "Te tehnike so bile včasih zelo skrbno varovane, zdaj lepotnih skrivnosti skoraj ni več."

Po predlogi Jessice Matlin priredila Katja Štravs
Fotografije: Getty Images, promocijsko gradivo, Instagram

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc