BOO! Dracula te lovi! Znamki essence in Catrice sta skupaj z gostiteljem VM2 COSMETICS iz Zagreba združili regionalne vplivneže in vodilne predstavnike medijev na ekskluzivnem tridnevnem dogodku v osrčju legendarne Transilvanije v Romuniji, znotraj zidov znamenitega gradu grofa Drakule – gradu Bran.
To edinstveno doživetje je združilo pustolovščino in zabavo s predstavitvijo jesenskih BOOtiful novosti v ličenju obeh znamk, vse to v enem od najbolj znanih gradov na svetu.
Prvi večer se je začel z večerjo v luksuznem hotelu, po kateri so sledili spa tretmaji in sproščanje ob bazenu s proizvodi za nego kože znamk essence in Catrice. Ustvarjena je bila popolna atmosfera, ki nas je pripravila na naslednji dan, poln različnih aktivnosti.
Naslednje jutro smo imeli edinstveno priložnost obiskati največje zatočišče za rjave medvede na svetu Libearty Bear Sanctuary, kjer smo lahko veliko izvedeli o teh veličastnih bitjih in uživali v čudovitem naravnem okolju.
Znamki essence in Catrice sta dodatno podprli to plemenito misijo z donacijo zatočišču za medvede, prav tako pa so nam omogočili, da je vsak izmed nas "posvojil" svojega medveda, s čimer so pomagali širiti zavedanje o zaščiti teh veličastnih bitij.
Ta izlet je ne le obogatil izkušnjo vseh nas, temveč je tudi poudaril zavezanost znamk essence in Catrice k ekološki ozaveščenosti in zaščiti živali.
Velika zabava, ki se je odvila zadnji večer v skrivnostnem Drakulovem gradu, je bila vrhunec tridnevnega dogodka. Z dramatično osvetlitvijo, mistično atmosfero in vrhunsko produkcijo je grad oživel v glamurozni atmosferi, ki je popolnoma ustrezala predstavitvi najnovejših lepotnih kolekcij znamk essence in Catrice.
Uživali smo ob glasbi, posebnih vizualnih učinkih in prostoru, okrašenem z mešanico mistike in luksuza, ki je združevala tradicijo z modernim stilom. Skrbno načrtovane aktivnosti – od kotičkov za ličenje in predstavitev novih izdelkov obeh znamk do posebnih presenečenj v gradu – so poskrbele, da je dogodek ponudil vse, kar lahko pričakujemo od vodilnih znamk ličil.
Znamki essence in Catrice sta še enkrat pokazali svojo ustvarjalnost in sposobnost organizacije dogodkov, ki ne le promovirajo najnovejše trende v ličenju, temveč ustvarjajo izkušnje, ki presegajo tradicionalne promocije in puščajo trajen vtis na vse udeležence.