Se spominjaš svoje prve službene poti v tujino? Jaz se svoje spomnim v živih barvah, pa ne samo zaradi njene nedavnosti, ampak dobesedno.
Konec poletja me je Cosmopolitan poslal v Madrid, na Paul Mitchell Gathering, ki ga je prvič v zgodovini njegovega spektakularnega obstoja, gostila Evropa. Srečanje je privabilo več kot tisoč frizerjev iz 26 držav.
Dogodek je preteklih deset let potekal v Las Vegasu, letos, ob svoji 35-letnici delovanja, pa je Paul Mitchell svoje dvodnevno izobraževanje s praktičnimi delavnicami in seminarji prestavil v srce razgrete Španije. Zakaj ravno Španije? Ker je bil le največji hotel v Evropi dovolj prostoren za vse novosti željne mojstre pričesk.
350-letna zaobljuba
Tisoč glavo množico je že prvi večer pozdravil John Paul DeJoria, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja John Paul Mitchell Systems.
Poslanstvo blagovne znamke je vedno delati za frizerje. "Ves svoj delež v podjetju sem postavil v obvezo, ki zagotavlja, da tudi v prihodnosti nihče v moji družini ne bo smel voditi podjetja izven profesionalne lepotne industrije. Podpisano je jamstvo, ki nas obvezuje za naslednjih 349 let," je zagotovil DeJoria.
Do leta 2364 lepotnih izdelkov z oznako Paul Mitchell tako ne moremo pričakovati na policah veleblagovnic in drogerij.
Na odru v Madridu seveda niso manjkali zdaj že skoraj kultni odpuljeni frizerski geniji Robert Cromeans, Stephanie Kocielski in Takashi. Angus Mitchell, solastnik podjetja in artistični direktor JPMS, se tokrat srečanje ni mogel udeležiti.
Podkrepljeni z novim znanjem
V prijetnem okolju Hotela Auditorium so potekale delavnice in seminarji tipa 'look&learn' in 'hands-on' s področja barvanja, oblikovanja, ženske in moškega striženja.
Intenzivno izobraževanje na različnih področjih je tisto, ki ustvarja razliko in predstavlja cilj tega, kar sploh Paul Mitchell The Global Gathering je.
Barvna lestvica
V očeh se mi še vedno svetijo kričeče, pastelne, mavrične barve, ki so svoj dom dobile na ženskih in moških glavah in na glavah lutk tako v okviru delavnic barvanja kot na odru.
Paul Mitchell je v Madridu zopet predstavil svoje trajne kremne barve za lase XG, ki ponujajo popolno kombinacijo obstojnosti in zdravih las. Barviti spektakel prvega dne se je končal v beli barvi. Na znamenitem White Partyju ob prigrizkih in pijači.
V Slovenijo prihaja nova dragocena linija MarulaOil
V Madridu je Paul Mitchell na evropski trg lansiral svojo najnovejšo inovacijo: MarulaOil. Ta bo k nam prišla v spomladanskih mesecih leta 2016.
MarulaOil je razkošna linija, ki vključuje šampon, masko in olje. Vlaži, mehča in hrani tako kožo kot lase. Izdelki vsebujejo izvlečke dreves Marule, ki jih pridobivajo v gozdovih Zimbabveja.
Paul Mitchell je v Afriki že zaposlil okoli 7 tisoč lokalnih ljudi, ki olje pridobivajo in pridelujejo. Vsestransko vlažilno olje Marule je bogato z močnimi antioksidanti, oleinskimi kislinami in visoko koncentracijo hranilnih snovi.
Zadnji mesec si lase umivam in urejam z lepotno skrivnostjo Afrike, ki jo tamkajšnji domačini poznajo že tisoče let. Že po prvi uporabi so mi moji, sicer zelo suhi in uničeni lasje, kar zdrsnili med prsti. Kodri se mi zdijo spet bolj živahni, opazila sem celo blag lesk, ki ga na svojih laseh drugače skoraj ne morem pričakovati.
Spektakel, ki je vzel dih
Dvodnevno druženje je spektakularno sklenil veliki zaključni šov. Pisana množica barv, kratkih frizur in dolgih spetih frizur, briljantne koreografije in eksplozija ameriške energije in pristne povezanosti med izvajalci na odru in občinstvom.
Nore odrske kreacije so pospremile stoječe ovacije za Johna Paula DeJorio in tri navdušujoče šove na velikem odru v izvedbi artističnega tima Paul Mitchell. Trije dnevi, ki sem jih preživela v Madridu v družbi navdihujočih, izkušenih, talentiranih ljudi z vizijami, jasnimi cilji in žepi polnimi inovacij, so me pustili odprtih ust.
Čeprav sem ves čas v mislih oklepala tiste ideje, da so Američani samo mojstri prepričljivega, spektakularnega, celo kičastega, sem morala ta predsodek na koncu opustiti in si priznati, da tudi jaz, zaprisežena ljubiteljica preprostega, pač padam na bleščice, barve, luksuz in bele nasmehe.
Pa čeprav nasmehe tistih, ki imajo v rokah niti tega sveta. Tistih, ki se smejijo, če ne drugega zato, ker bo moja osuplost prinesla denar v njihovo blagajno. A jim ga privoščim. Paul Mitchell je primer globalnega uspeha, trdega dela, ustvarjalnosti in predanosti. Predvsem pa vere vase in tega, da ima trg posluh za tiste, ki so pripravljeni v svoje sanje vložiti vse.
Oglej si še video Paul Mitchell Gathering, ki ga je posnela naša novinarka:
Napisala: Anamarija Lukovac
Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi