Zvezdnice imajo svoj značilni lepotni stil. Bi tudi tebi v karieri lahko pomagala unikatna lepotna izkaznica?
Kaj imata skupnega Lauren Conrad in Kim Kardashian West? Obe sta gradili svojo znamko z ambicijami, karizmo in zelo nežno strategijo: unikatnim lepotnim videzom.
Ne misli, da gre samo za lase in ličila, tvoj videz naj bo hkrati tvoja dodana vrednost pri uspehu v karieri, saj:
1Sporoča, da si zanesljiva
Doslednost, tudi pri tvojem videzu, je tisto, kar te naredi zanesljivo. Posreduje nenapisano pravilo, da lahko v službi računajo nate.
Če boš šla v ponedeljek v službo brez ličil in naslednji teden z modrimi senčili, bodo mislili, da preveč časa nameniš eksperimentiranju s svojim videzom, namesto da bi se posvetila delu. Zadnje je sicer nepravično in pogosto netočno, vendar velja, da je v službi zaznavanje realnost.
2 Zagotavlja vizualno promocijo
Ohranjanje konstantnega videza prav tako izraža tvojo zrelost. Dvajsetletnice, ki eksperimentirajo s svojo identiteto, lahko izpadejo kot mladostnice, ki se še vedno iščejo. Predpostavlja se, da kot odrasla dobro poznaš sebe, svoje vrednote in tudi svoj videz.
Če ga pogosto menjaš, je to znamenje, da si negotova, morda celo nezadovoljna.
Za primer vzemi Victorio Beckham: ko je dolgo časa igrala vedno urejeno in temno porjavelo nogometaševo ženo (s svetlimi prameni, kratko pričesko in lasnimi podaljški), zdaj ohranja svoj značilen paž, ki se ujema z njeno modno kariero.
3 Ustvarja zvezdniški pridih
Ko boš enkrat nehala igrati ristanc z različnimi lepotnimi trendi, boš izstopala – v dobrem smislu. Lepotna posebnost je tista, po kateri si te ljudje zapomnijo.
Ni treba, da je tvoj prepoznavni stil najbolj vpadljiv in kričeč, le bodi dosledna. Jennifer Aniston je dosegla, da bo še dolgo prepoznavna prav po svojem naravnem videzu.
Tvoj stil je lahko še vedno dinamičen in se razvija, zato ni treba, da se držiš svojega videza kot pribito. Bodi ustvarjalna v mejah stila svoje blagovne znamke.
Po predlogi Jessice Matlin priredili Blažka Groznik in Katja Jakopovič
Fotografije: Profimedia, promocijsko gradivo, Jon Paterson
Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024