Čutna lepota, zapeljivi glamur in piš zapeljivosti zavit v poželenje. Euphoria je dišava, ki prebudi tvoje čute in razjasni tvoje sanje.
Je čutna.
Je skrivnostno glamurozna.
Je bleščeča.
Bleščeče orientalska
Doživi skrivnost euphorie z bleščečo, nežnejšo in čutnejšo interpretacijo prvotne dišave.
Vrh:
- zeleni akord, sicilijanska bergamotka
Euphoria eau de toilette se predstavi s svetlim akordom kakija, zavitega v bujni zeleni akord, ki se stopnjuje z izbruhom sočne sicilijanske bergamotke
Srce:
- kampaška roža, svetlikajoča orhideja
Note kampaške rože in svetlikajoče orhideje so mojstrsko pomešane z esenco belega kovačnika, skrivnostnost in ženstvenost pa dišavi v njenem značilnem cvetnem srcu doda orošen cvet lokvanja
Baza:
- kremni akord, sandalovina
Prosojna bela sandalovina pomešana s svetlečim tekočim jantarjem in vabljivim kremastim akordom Baileysa izbruhne v finale omamne, a lahkotne čutnosti.
Senzualna oblika
Ikonska euphoria steklenička je bila ponovno odkrita.
S srebrnim pokrovčkom spuščenim čez rame, razkrivajoč čutne obline značilne euphoria stekleničke.
Barva dišave je svetleča in elegantna, z lahkotno barvo šampanjca zunanje embalaže pa je dišava izčiščena in nežna. Glamurozna pridobitev k obstoječi euphoria steklenički.
Čutnost skrivnosti
Glamurozen priliv zapeljivosti in čara, nova oglaševalska kampanja je izraz skrivnostnosti in čutnosti, kar je ključna vrednota blagovne znamke.
Natalia Vodianova – dokazano ena izmed najbolj popularnih modelov, prodira s seksualnostjo in skrivnostnostjo reklamne kampanje še dlje, k bolj čutnem in provokativnem izrazu glamurja in zapeljivosti.