Lepota Promocijsko sporočilo

Euphoria - podpisal jo je Calvin Klein

6. 4. 2010

Čutna lepota, zapeljivi glamur in piš zapeljivosti zavit v poželenje. Euphoria je dišava, ki prebudi tvoje čute in razjasni tvoje sanje.

Je čutna.

Je skrivnostno glamurozna.

Je bleščeča.

Bleščeče orientalska

Doživi skrivnost euphorie z bleščečo, nežnejšo in čutnejšo interpretacijo prvotne dišave.

Vrh:

  • zeleni akord, sicilijanska bergamotka

Euphoria eau de toilette se predstavi s svetlim akordom kakija, zavitega v bujni zeleni akord, ki se stopnjuje z izbruhom sočne sicilijanske bergamotke

Srce:

  • kampaška roža, svetlikajoča orhideja

Note kampaške rože in svetlikajoče orhideje so mojstrsko pomešane z esenco belega kovačnika, skrivnostnost in ženstvenost pa dišavi v njenem značilnem cvetnem srcu doda orošen cvet lokvanja

Baza:

  • kremni akord, sandalovina

Prosojna bela sandalovina pomešana s svetlečim tekočim jantarjem in vabljivim kremastim akordom Baileysa izbruhne v finale omamne, a lahkotne čutnosti.

Senzualna oblika

Ikonska euphoria steklenička je bila ponovno odkrita.

S srebrnim pokrovčkom spuščenim čez rame, razkrivajoč čutne obline značilne euphoria stekleničke.

Barva dišave je svetleča in elegantna, z lahkotno barvo šampanjca zunanje embalaže pa je dišava izčiščena in nežna. Glamurozna pridobitev k obstoječi euphoria steklenički.

Čutnost skrivnosti

Glamurozen priliv zapeljivosti in čara, nova oglaševalska kampanja je izraz skrivnostnosti in čutnosti, kar je ključna vrednota blagovne znamke. 



Natalia Vodianova – dokazano ena izmed najbolj popularnih modelov, prodira s seksualnostjo in skrivnostnostjo reklamne kampanje še dlje, k bolj čutnem in provokativnem izrazu glamurja in zapeljivosti.