Okrogla miza: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu

Ja, obstaja recept za uspeh, in o njem so spregovorile Kaja Berlot, izvršna urednica revije Cosmopolitan, Alenka Dujanović, vodja odnosov z javnostmi v podjetju Radenska, in Judita Železnik, predstavnica za odnose z javnostmi Kozmetika Afrodita.

Okrogla miza: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Pomembno je, da se lotiš svojega posla, a še pomembnejše je, da tvoja blagovna znamka na trgu preživi. Kako se prilagajati hitrim spremembam, a hkrati ostati zvest svoji tradiciji in zapovedim ter kaj velike blagovne znamke pravzaprav pomenijo za slovenski trg, bodo spregovorile predstavnice znamk, ki se v Sloveniji lahko pohvalijo z več kot dvajsetletno tradicijo.

OKROGLA MIZA: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu