Okrogla miza: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu

Ja, obstaja recept za uspeh, in o njem so spregovorile Kaja Berlot, izvršna urednica revije Cosmopolitan, Alenka Dujanović, vodja odnosov z javnostmi v podjetju Radenska, in Judita Železnik, predstavnica za odnose z javnostmi Kozmetika Afrodita.

Okrogla miza: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu (foto: Aleksandra Saša Prelesnik) Aleksandra Saša Prelesnik

Pomembno je, da se lotiš svojega posla, a še pomembnejše je, da tvoja blagovna znamka na trgu preživi. Kako se prilagajati hitrim spremembam, a hkrati ostati zvest svoji tradiciji in zapovedim ter kaj velike blagovne znamke pravzaprav pomenijo za slovenski trg, bodo spregovorile predstavnice znamk, ki se v Sloveniji lahko pohvalijo z več kot dvajsetletno tradicijo.

OKROGLA MIZA: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu

Pokrovitelji

DM Studio
arbadakarba
Baby bird
Barcaffe
Barebells
Chiefs
HTZ
Martini
Radenska
Jeruzalem Ormož
SWY
Tista Cvetličarna
Vitamin Well
Zvezda
Cosmopolitan 20 let