Ta punca (Slovenka!) je zaslovela z izdelovanjem sanjskih T-majic

7. 7. 2018
Ta punca (Slovenka!) je zaslovela z izdelovanjem sanjskih T-majic (foto: Osebni arhiv)
Osebni arhiv

Si že videla luštne majice s simpatičnimi potiski in so delo mlade kreativne Slovenke Nike Ferš? Mlada kreativka nam je zaupala, kakšna je njihova zgodba in kje jih lahko kupiš!

Kaj je quotelife?

Znamka Quotelife je mešanica produktov za vsakdanjo rabo. Odraža jo minimalističen dizajn in črno-bela kombinacija, vsem produktom pa je skupno podajanje sporočila.

Vsak naš kos je namreč opremljen s kratkim sporočilom, ki nagovarja k akciji ali k nadaljnjemu razmišljanju. Pokrivamo različna področja - od produktov za organizacijo dela, povečanja produktivnosti (planerji, TO DO blokci..) do lifestyle produktov, kjer samo sporočilo sovpada s produktom (majice, čaj, čokolada, črno milo, sveče) ali pa gre za besedne igre in nekakšno dvojnost.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Kdaj in kako se ti je porodila ideja o nastanku?

Nekako sem si - od kar pomnim - izpisovala zanimive stavke iz knjig, glasbe ipd. S pojavom interneta je bilo tega seveda neprimerno več, a pogrešala sem obliko, ki bi mi ustrezala. V času faksa sem z diplomsko nalogo na temo družbeno odzivnega komuniciranja razvila celoten koncept znamke, katere cilj je do danes ostal enak: prenos sporočil med ljudi, da za trenutek postojijo, pomislijo ali pa da te misli postanejo iztočnica za nadaljnji pogovor.

Začela sem z oblikovanjem citatov, ki so postali stenske grafike, kasneje pa sem idejo nadgradila in se bolj kot z obliko začela ukvarjati z vsebino, tako da sem misli dodala vsakdanjim predmetom.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Je odziv Slovencev in Slovenk tak, kot si pričakovala?

Slovenci so znamko dobro sprejeli in zdi se mi, da je v tem prostoru že dokaj prepoznavna. Je pa res da marsikdo ne dojame, da gre za slovensko znamko, ker imam veliko zadev v angleščini. Ampak to imam sedaj namen spremeniti.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Si se ob oblikovanju projekta zgledovala po kakšnem podobnem?

Inspiracija mi je bil tudi projekt Loesje, katerega cilj je širjenje originalnih sloganov aktualnih tem. Organizacija izvira iz Nizozemske, svoj čas pa so bili dejavni tudi v Sloveniji.

Večinoma v bistvu spremljam skandinavske znamke, saj me njihov minimalizem in občutek za prazen prostor nekako najbolj nagovori. Nasploh preko instagrama spremljam veliko znamk, tudi zaradi oblikovalskega poklica, in spremljam naravo njihovega komuniciranja, obnašanja.

Branding je nekako tema, ki mi je res blizu.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Kako in koliko ti je pri tvojem delu (in razvoju projekta) pomagal Instagram?

Instagram je pomagal k prepoznavnosti, sicer pa se nisem nikoli zares poglobila v prodajne možnosti tega kanala. Nekako mi ta način prodaje ni najbolj blizu, zato se raje vračam k bolj tradicionalnim načinom prodaje, preko trgovin.

Vseeno pa se trudim biti prisotna in kolikor se da ažurna. Priznati pa moram, da je Instagram orodje, ki prinaša vedno večje izzive, saj postaja to okolje vse bolj zahtevno. Niso več dovolj samo lepe slike, potrebno je tudi nekaj povedati. Zdi se mi, da je ravno to tisto, kar bo ločilo znamke, ki se bodo obdržale od tistih, ki so jim dnevi šteti. Ljudem moraš nekaj povedati, dati v zameno za podporo.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost? Razmišljaš o razširitvi projekta?

Pri ciljih za prihodnost je bila v ospredju vedno širitev v tujino, sedaj pa nekako razmišljam, da tudi tukaj še nisem povedala vsega. Znamko bi rada razširila in poglobila v smislu podajanja vsebine. Radi bi, da se malo pomeša tudi s psihologijo, da so torej določene teme in vprašanja širše opisana ter ustvarila čim več povezav z ljudmi iz tega prostora.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

S katerimi slovenskimi ustvarjalci in oblikovalci najraje sodeluješ?

Trenutno sem povezana z manjšimi znamkami, ki za mene izdelajo npr. sveče ali mila. Kar se tiče vsebinskih sodelovanj, sem  sodelovala s Petro Greiner in nekaj njenih citatov objavila v seriji zvezkov Ljudje navdiha. Tega si želim v prihodnosti še več. Zanimivih misli, zaključkov ne manjka in škoda se mi zdi, da te besede obvisijo nekje v zraku ali da so samo del nekega članka, misli na socialnem omrežju.

 

A post shared by by Nika Ferš (@quotelife_si) on

Rada bi jim dala trajno obliko in s tem možnost, da pridejo do ljudi.

Preberi še: Jessica Jagec: Slovenka, ki je sanjsko službo našla v Londonu

Priporočamo tudi: Ali 8-urni delovnik tebi pomeni polovični delovni čas? Naredi PREDAH!

Novo na Metroplay: Razlike med Slovenijo in ZDA ter kako do sanjske službe? | Elvi Rwankuba