Kdo so letošnji pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva ? #HudJob9

14. 4. 2022
Deli
Kdo so letošnji pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva ? #HudJob9 (foto: PROFIMEDIA)
PROFIMEDIA

Uredništvu revije Cosmopolitan je pri ustvarjanju kreativnih vsebin za tri mesece na pomoč priskočila trojica nadobudnih pripravnic, ki jih bodo pri tem podprli tudi pokrovitelji projekta in jih postavili pred različne kreativne izzive.  

Kaja Čelan, Megi Avsec in Julija Jesenovec so se že prelevile v vlogo novinark tiskanih, spletnih in multimedijskih vsebin, skladnih s trendi in celostno podobo blagovne znamke.

S kreativno žilico za snovanje idej bodo z domiselnimi tematikami v prihodnjih treh mesecih razveseljevale bralke in sledilke na vseh platformah Cosmopolitan.

Na spletni strani www.cosmopolitan.si/hudjob lahko preko njihovih objav tudi ti postaneš del nepozabne pripravniške izkušnje in slediš dogajanju, prigodam in izzivom, pri katerih jim ob boku stojijo pokrovitelji projekta.

In zdaj ti RAZKRIVAMO, kdo jih pri tem podpira …

Telemach

K projektu že tretje leto pristopa najhitreje rastoči mobilni operater v Sloveniji, Telemach. V sodelovanju z mladimi pripravniki so do zdaj uspešno spisali že več zgodb – med drugim so javnosti predstavili pakete EON ter glasbeno aplikacijo Tidal. Že tradicionalno bodo tudi letos prek vsebin, ki jih bodo pripravljali kreativci, izpostavljali svojo ponudbo na trgu, predvsem storitve, zaradi katerih so pred kratkim dobili priznanji za najhitrejše 5G in fiksno omrežje pri nas.

Med drugim boš podrobno spoznala nadgradnjo paketa ŠE VEČ, ki odslej tako kot paket NAJVEČ vključuje popolnoma neomejen prenos mobilnih podatkov.

Zavarovalnica Triglav

Zavarovalnica Triglav je zvest podpornik pripravniškega projekta že od prve različice pred devetimi leti. S posluhom za mlade, ki strumno korakajo odraslosti naproti, skrbno bdijo nad njimi in njihovimi življenjskimi preizkušnjami.

Si vedela, da lahko postopek zavarovanja zate predstavlja povsem enostaven projekt, oddaljen le klik stran? Na njihovi s pestro ponudbo obogateni spletni strani lahko poskrbiš za zavarovanje različnih oblik mobilnosti in si omogočiš varne in brezskrbne poti na cesti, mirna pa si lahko tudi med šviganjem s prstom po zemljevidu in raziskovanju sveta na popotovanjih.

Cosmo namig: svoj najbližji krog prijateljic lahko na klepet povabiš v digitalni center Triglav Lab, v katerem boste lahko prek virtualnih simulatorjev potešile radovednost in željo po adrenalinu.

Red Bull

Ikonični slogan, da Red Bull daje krila ljudem in idejam, blagovno znamko vodi že od daljnega leta 1987. Od svojih začetkov pa vse do danes sodelujejo s številnimi vrhunskimi športniki, študenti, strokovnjaki in posamezniki, ki ljubi jo nove izzive. Ravno zato s svojim debitantskim pristopom k projektu trdno verjamejo, da jih imaš tudi ti.

Ko hitiš do njihove uresničitve, pa nikar ne pozabi, da so njihovi napitki tisti, ki ti dajejo krila ter poživi jo telo in duha.

In ŠE TO:

S spremljanjem zgodb radovednih in elana polnih deklet lahko tudi ti postaneš del nepozabne pripravniške izkušnje! 

Spremljaj jih na www.cosmopolitan.si/hudjob.

Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc

Projekt podpirajo: