Kdo so podporniki najbolj HUDEGA pripravništva TA HIP? #HudJob8

12. 4. 2021
Kdo so podporniki najbolj HUDEGA pripravništva TA HIP? #HudJob8 (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Uredništvu revije Cosmopolitan bo pri ustvarjanju kreativnih vsebin za tri mesece na pomoč priskočila trojica simpatičnih pripravnic, ki se je s polno paro že podala novim izzivom naproti. Pri trimesečnem krojenju vsebin jih bodo podprli tudi pokrovitelji projekta in jih postavili pred različne kreativne izzive.  

Živa AvžnerVeronika Sivka in Lara Krneža so se že prelevile v vlogo novinark tiskanih, spletnih in multimedijskih vsebin, skladnih s trendi in celostno podobo blagovne znamke.

S kreativno žilico za snovanje idej bodo z domiselnimi tematikami v prihodnjih treh mesecih razveseljevale bralke in sledilke na Cosmopolitan platformah.

Na spletni strani www.cosmopolitan.si/hudjob boš lahko preko njihovih objav tudi ti postala del nepozabne pripravniške izkušnje in sledila dogajanju, prigodam in izzivom, pri katerih jim bodo ob boku stali pokrovitelji projekta.

NE POZABI:

S spremljanjem zgodb radovednih in elana polnih deklet lahko tudi ti postaneš del nepozabne pripravniške izkušnje! 

RAZKRIJEMO TI lahko že majhno skrivnost …

Zavarovalnica Triglav projekt Hud Job podpira že tradicionalno, saj so namreč prepričani, da prav v mladih in nadobudnih upih tiči neskončen potencial. V okviru lastnih projektov bodo tudi letos pripravnicam pomagali do novih delovnih izkušenj in uresničitve sanj – izziv bo močno povezan z vrednotami njihovega podjetja, produkti in aktivnostmi.

Zaupamo ti lahko, da bodo letošnje hudjobovke preizkušale prenovljeno aplikacijo #DRAJV, s katero postaneš varnejša voznica, za piko na i pa privarčuješ pri avtomobilskem zavarovanju.

Po lanski ediciji se projektu ponovno pridružuje tudi ponudnik telekomunikacijskih storitev Telemach, preko katerega bodo spoznale globalno glasbeno in zabavno platformo TIDAL, storitev, ki ljubitelje glasbe in umetnike združuje z edinstveno glasbo, vsebinami in izkušnjami.

Blagovna znamka NIVEA, ki že od 1911 skrbi za dobrobit kože in z zaupanjem uporabnikov razvija inovativne proizvode za njeno nego, pa bo predstavila svoje ekološke novosti in vzpodbujala, da živimo v sožitju z naravo.

In NE POZABI:

S spremljanjem zgodb radovednih in elana polnih deklet lahko tudi ti postaneš del nepozabne pripravniške izkušnje! 

Spremljaj jih na www.cosmopolitan.si/hudjob.

Foto: Shutterstock

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol

Projekt podpirajo: