Pravice kupcev

Klepetalnica, info, humor in ogromno drugih zanimivih reči...
Odgovori
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1956
Pridružen: 18. Nov. 2006 17:35
Kraj: Gorenjska

Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a PeggySue* »

Zanima me,kakšne so pravice kupcev,v primeru,ko se kupi pokvarjen izdelek?
V mojem primeru gre za novo kupljeno Samsungovo tablico,ki sem jo naročila preko spletne trgovine. Ko sem jo spravila v pogon,sem ugotovila,da mi kljub vsem pravilnim nastavitvam,ne obrača ekrana.
Zanima me,če sem sedaj dejansko primorana tablico poslati nazaj ponudniku,da jo bo poslal naprej na servis in čakati na popravilo,ali je ponudnik dolžan izdelek zamenjati in poslati drugega?
Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
claire
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3646
Pridružen: 19. Mar. 2008 23:03

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a claire »

Primorana si čakati servis, v kolikor se tako odloči ponudnik. Novega ti je dolžan poslati samo v primeru, da ti "starega" ne popravijo.
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
Uporabniški avatar
delfinchek
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 439
Pridružen: 03. Jun. 2011 15:52

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a delfinchek »

Oz. v primeru stvarne napake, ki pa je itak nikoli ne priznajo.
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1956
Pridružen: 18. Nov. 2006 17:35
Kraj: Gorenjska

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a PeggySue* »

Torej je vseeno,če izdelek kar sama odnesem na pooblaščen servis in se tako,izognem pošiljanju sem in tja,ter čakanju? Itak je v garanciji.
Uporabniški avatar
claire
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3646
Pridružen: 19. Mar. 2008 23:03

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a claire »

Pozanimaj se. Nekatera podjetja zastonj popravijo reči v garanciji samo pod njihovimi pogoji, ki so lahko tudi takšni, da moraš blago poslati nazaj... Dobro preberi pogoje. V kolikor lahko, je seveda bolje da sama neseš na servis. Ampak pazi, da ti ne bodo potem zaračunali storitve.
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
Ewyx
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 197
Pridružen: 15. Dec. 2013 19:47

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a Ewyx »

Pri mojem novem mobitelu (pokvaril se mi je par dni po nakupu) je bilo tako, da če bi ga pravočasno ~v roku 5 ali 7 dni od nakupa (nisem več zihr) odnesla na servis oziroma v prodajalno, bi mi ga zamenjali in bi dobila novega. Ker sem zamudila ravno en dan, so mi ga pa dali na popravilo in sem ga potem še celo leto vlačila po servisih :/
See I'm so far off the map the sun is shining... :fluffy:
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1956
Pridružen: 18. Nov. 2006 17:35
Kraj: Gorenjska

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a PeggySue* »

Tole sem zbrskala na netu in prilagam v vednost tistim,ki bodo imeli podoben primer,kot ga imam sama.

http://www.ius-optima.com/pravice-potro ... upu-blaga/
Ewyx
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 197
Pridružen: 15. Dec. 2013 19:47

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a Ewyx »

Hjoj, pol so pa mene takrat lepo nategnil :mad: Je bilo točno tako pri meni:

''Velikokrat se trgovci sklicujejo, da vam bi stvar zamenjali, če bi jo prinesli v 8 dneh. Odpravite se na servis, kjer vam povejo, da bo popravilo trajalo 40 dni ali celo, da bo morala stvar na popravilo v tujino''


No, hvala za pripopan link :)
See I'm so far off the map the sun is shining... :fluffy:
Uporabniški avatar
trust
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 570
Pridružen: 12. Avg. 2012 13:15

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a trust »

Saj ne rabiš prestavljat veliko nastavitev, je ena sama, v menijski vrstici desno spodaj imaš to funkcijo, sem imel pa že tudi v roki tablico, katera je imela to nastavitev onemogočeno in si jo lahko vključil samo z rootm :)
floribunda
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 4942
Pridružen: 22. Feb. 2007 14:28

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a floribunda »

ravno zadnjič sem brala en primer o uveljavljanju stvarne napake

pravice potrošnika pri nakupu blaga
Sunshine
Cosmo administrator
Cosmo administrator
Prispevkov: 1697
Pridružen: 06. Jul. 2004 19:26
Kraj: Ljubljana

Re: Pravice kupcev

Neprebrana objava Napisal/-a Sunshine »

Jaz sem na hladilniku opazila, da je ročka nalomljena. Če bi še parkrat brez razmišljanja in občutka povlekla ročko bi se odlomila, vendar na mojo srečo se ni. Poklicala sem v Merkur, kjer sem kupila hladilnik, namreč hladilnik je še v garanciji. Tam so me napotili v Big bang, kjer je pooblaščen servis, kjer se po telefonu ni dalo ni urediti in smo šli na pisno korespondenco preko e-maila glede reklamacije. Najprej sem dobila odgovor, da ročka ne paše v garancijo hladilnika, nato, da je ročka potrošni material in da se pač zgodi, nova stane 25 evrov, na koncu pa so le priznali stvarno napako in da je ročka del hladilnika-saj takega že kupiš (v trgovini ni na voljo za kupiti hladilnik brez ročk) in mi ročko poslali.
Odgovori