Tamarra* napisal/-a:snezinka* napisal/-a:^^ eh, sj a ti si pa čist zmer dobila usako oceno pravično. js se tok spomnem osnovke, k so enim sošolkam/sošolcem, k so bli čisti odličnjaki šenkval 5-ke, pa tut če kdaj niso znal za 5-ko (govorim za ustno). pač, mel so jih v čislih in ker je blo že tok 5k v redovalnici, so jim še eno vpisal, pa tut če ni blo pošteno. pa želodec se mi obrača, ko mi brat, ki je še v o.š. govori, kake razlike delajo učitli med učenci, ko se gre za znanje. svet še zdelč ni pravičn.
Ne bom rekla, da sem dobila vse ocene tak kot sem si zaslužila. Ampak eno je to, da te ima profesor raje in si med oceno in ti jo pač dvigne drugo pa to, da ti manjka na testu par točk in greš prosit, naj ti šenka

nope, tule jst ne vidm nobene razlike. nekdo, ki sicer večinoma dobiva same trojke, se nauči tok, kot nekdo, ki dobiva večinoma same petke, in ker je to znanje lih nekje umes med npr. 4 in 5, bo tisti, ki je sicer petkar dobil 5, trojkar pa 4. no, da ne bo pomote, tega se dobro spomnim iz osnovke. tole je krivica in petkar si tega ne zasluži.
se pa strinjam s
Smeško. Sej nič ne rečm, O.š. naj bi bila res zasnovana tako, da naj bi jo vsak izdelal, sam glede na to da ne jaz, ne ve, niste ble u devetletki, ne govorte...sama pri bratu vidim, da je težavnostna stopnja mnogo višja kot je bila (za moje pojme jih npr. pri kemiji učijo stvari, ki jih še srednješolci ne zastopjo vsi, pa sama nimam problemov s kemijo, ker jo imam dost na faxu). prav tako je problem za otroke, ki recimo niso umetniško nadarjeni, pa se jim ocenjuje likovno s navadnimi ocenami. veste, da na o.š. zadeva res temelji na risanju in ne na piflanju slikarjev, tko da nekdo, ki nima smisla za to, sploh ne bi tako s težavo fasal popravca pri likovni (če bi bila js v o.š. zdej vrjamm, d bi ga, ker sm totalni antitalent), razen če pač mal tolerirajo antitalentiranost. sicer mi je koncept ocenjevanja teh predmetov, ki so bli prej ocenjeni z zu, u in mu dober, ker nekaterim pa ravno to leži, sam pač, niso pa vsi nadarjeni za to, tle gre pa v večji meri za to. prav tako se mi zdi, da je šenkvanja ocen zdej velik manj kot včasih in tudi veliko manj slinjenja staršev učiteljem.
underdogy, oprosti, če sm te napak ocenila, toda zdi se mi, da boš ti taka mama, kot so bile mame večine mojih sošolk iz o.š.. otroka so v o.š. driblale, se učile z njim do 6. klasa in po potrebi še kasneje, da so meli v redovalnici petke. po možnosti so se še slinile okoli učiteljev. na koncu so bile njihove pridne hčerkice/sinčki sprejeti na "elitno" gimnazijo, imeli tam kup popravcev, ker sami niso meli učnih navad (oz. so bili navajeni učenja z mamico) ali pa so popolnoma izpregli kako drugače. po možnosti, so ti ta "pridni" odličnjaki iz o.š. še padli kak letnik ali celo ne prilezli do faxa maturo junija (sej ne rečem, to ni noben greh, če pač matuiro delaš sept, samo smešno mi je, ker so to oni, ta "pridni"). kok sm sovražla vedno te mamine otročke, ki jim je bilo use k ritki prinešeno. ne bom nikol pozabla tistega povzdigovanja imen le teh s strani učiteljev. js sm se na primer od 3. razreda dalje učila sama, nism mela samih petic in štiric, pa sm se zato veliko bolje znašla kasneje na gim in zdej na faxu. prav tako mi je pa smešno, ko govoriš, da tvoj otrok pa ne bo tak. tega ne moreš vedet in tut vzgoja se ti lahko ponesreči, boš potem govorila, ko boš do tam prišla, kajne?
pa še to, kot je slišat od strokovnjakov iz področja odraščanja, se puberteta začenja kar kako leto prej, kot se je. otroci hitreje odraščajo, saj je jasno videt, že pri obnašanju 13-letne mule, ki mislijo, da so stare 16 let. s tem se seveda prej začnejo tudi problemi z mladostniki. če so naše generacije začele delat probleme staršem začetek sr. šole, se to zdej dogaja v zadnjih razredih o.š., s tem pa tudi pojav lenobe ipd. aja, imam stik s psihologinjo na moji bivši o.š. in kot mi je omenila, so morali št. psihologov, učnih svetovalcev povečati, ker so v o.š. danes veliko večji problemi z otroci kot so bili včasih. to pa je vzrok tega kar sem napisala zgoraj.
js ne branim lenobe, ker tut js sm use kr sm dosegla, dosegla z leder zicom in pridnostjo od trenutka, k sm sama pr seb vedla zakaj se učim (do tega je pa prišlo konc o.š.), samo morte se pa zavedat, da ni use tko kot je bilo. pa čeprou nismo tko stare.
