Zanimivo. Prvič sem slišala glasno povedane nekatere stvari...
(Omizje v sredo zvečer na Sloveniji 1)
Delež populacije, ki se vpisuje na Visoke šole in Univerze narašča, v Evropi je približno 2/3. Zato kvaliteta pada. (izjava ministra)
Moj komentar- brezveze govorit o prenovi in posodobitvi in boljši izobrazbi- povejmo po domače- treba je znižat nivo, da bo ves ta folk dobil svoje diplome. Zato se študij skrajšuje- prehod med 3 in 5 letnim študijem naj bi bil zahteven (tudi to je izjavil Zupan). Tako lahko upamo, da ne bo prehuda inflacija magistrov...
Zupan je kot argument za reformo navedel tudi funkcionalno nepismenost Slovencev... kar naj bi izboljšali z učenjem branja na faksu, ali kaj
Pa dal je trapast primer profesorja fizike na faksu, ki je študentom postavil vprašanje, koliko je uglaševalcev klavirja v New Yorku... ker je treba študirat problemsko, ne pa se piflat podatke.
Mencinger: je proti bolonjski reformi- vsak pač ne more študirat, problem je, ker praktično ni osipa v osnovni in srednji šoli (glej reformo gimnazije- z večjo izbirnostjo naj bi dosegli, da jo bo vsak lahko končal) in tako pride na Univerzo vedno nižji nivo.
Po moje je postal študij tudi socialni korektiv- vsi ti ljudje bi viseli na Zavodu za zaposlovanje in bi jih država podpirala, tako pa se še nekaj let vlačijo po faksu.
Sicer pa me pri Mencingerju že od nekdaj moti, ker je ekonomist (

). On vidi študij izključno skozi potrebe gospodarstva in konkurenčnosti na trgu delovne sile. Kje je pa samouresničitev in intelektualni razvoj posameznika in družbe?!!!
Poleg tega zanj družboslovne, kaj šele umetniške fakultete in akademije sploh niso pomembne ali celo potrebne... Šefici privatne šole za dizajn (mislim, da Callegari) je dejal, da ni bistveno, kak način študija imajo, ker so itak eksotična šola, ki nikogar ne ovira...
Sicer je tale Matičičeva tudi nakladala... kako se povezujejo z gospodarstvom itd, medtem ko tekstilna industrija itak propada...
Večkrat je bilo omenjeno, da pri bolonjski reformi pač MORAMO biti zraven. Ja, to je tudi edini pameten razlog... smo premajhni, da bi živeli po svoje in praktično smo pod okupacijo Evrope. Nimamo izbire. Zakaj že smo se osamosvojili?
Veliko stvari tule me tragično spominja na slabe strani bivše Juge. Zagotovitev pogojev za dvojezični pouk

Ker se Evropa združuje, je treba omogočiti prehodnost fakultet, da se bodo mladi družili med sabo in razvijali svojo evropskost... (bratstvo i jedinstvo? delovne brigade? služenje vojske Slovencev v Kumanovu in Šiptarjev v Vipavi?... zveni znano, kajne)
Saj ne vem, če se bo kateri tole dalo brat in razmišljat... ampak sem morala zdajle naklofat vse to... upam, da bo kak odziv, da kaj predebatiramo
