Izpit za avto
- positive vibration
- Cosmofrik
- Prispevkov: 2157
- Pridružen: 19. Mar. 2006 19:12
Jochie, saj kolesarji se ne vozijo samo po pločnikih in cestah. Se ti še ni zgodilo, da bi ti kak hud downhiller, ki je pozabil, da ni več na pohorju ampak sredi mesta, naenkrat iz "lufta" skočo pred avto? Meni se je že. Pa ne samo enkrat. Na semaforju sm zavijala desno, valda vidiš, da ni nikjer nobenga, pol pa puf - po bregu dol. Šok za mene
Sm misla, da bom najmanj ven stopla in mu eno okrog ušes, ampak je bil prehiter...


Sm misla, da bom najmanj ven stopla in mu eno okrog ušes, ampak je bil prehiter...
There once was a note
pure and easy
Playing so free,
like a breath rippling by...
pure and easy
Playing so free,
like a breath rippling by...
Jochie napisal/-a:lubica moja, mrtvi kot se vsekakor gleda...obvezno! ampak ne z namenom, da te bo presenetil kolesar ampak z namenom, da se prepričaš, če si prej dobro opazovala promet okoli sebe...
že par strani tumbam, da je potrebno vseskozi opazovati promet...gledati naprej, nazaj, levo, desno...in kolesarja, če ga dohitiš, moraš opaziti takrat, ko ga dohajaš, ne šele ko pogledaš mrtvi kot...
a sm jst slučajno kje napisala, da ne gledam skos kaj se dogaja za mano?a ti nism citirala svoj prvi post v katerem je točno to napisan?
sicer pa kar govoriš je itak eno in isto.
ne gledaš mrtvega kota,da te nebi presentil slučajno kak kolesar...ampak gledaš da se prepričaš da si prej dobro opazoval promet...in če nadaljujem...da te kšn hudič,kdorkolipačže, ne preseneti

-
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1427
- Pridružen: 14. Mar. 2008 20:12
- Kraj: In your worst nightmare near hell :)
Jochie napisal/-a:lubica moja, mrtvi kot se vsekakor gleda...obvezno! ampak ne z namenom, da te bo presenetil kolesar ampak z namenom, da se prepričaš, če si prej dobro opazovala promet okoli sebe...
že par strani tumbam, da je potrebno vseskozi opazovati promet...gledati naprej, nazaj, levo, desno...in kolesarja, če ga dohitiš, moraš opaziti takrat, ko ga dohajaš, ne šele ko pogledaš mrtvi kot...
a ti mrtvega kota ne gledaš zto da slučajno ne bi prletu kak kolesar pred tabo in ga povozu, ma pač zto da se prepričaš da znaš dobro opazovat?
gleda se mrtvi kot zto da ne povoziš koga, ne pa zto da potrdiš kko dobro opazuješ, kr - kot je že ena povedla - ti lahko prleti kadarkoli in kjerkoli človek, pa če si še tko prepričan da nisi vidu nobenga
nvem no, kolkr so nas učili na cppjih in (vsaj meni) ubivala u glavo inštruktorca, se mrtvi kot gleda zarad kolesarjeu in pešceu.
Everything is okay in the end.. If it's not okay then it's not the end.
- positive vibration
- Cosmofrik
- Prispevkov: 2157
- Pridružen: 19. Mar. 2006 19:12
No, ja, desni že zaradi kolesarjev in pešcev, levi pa vsekakor pri menjavanju pasov. Sovražim, ko vidim, da sm nekomu v mrtvem kotu, pa se rine na moj pas. Majmun.
Jaz levi kot vedno! pogledam. Desnega - redko, zelo redko.
Jaz levi kot vedno! pogledam. Desnega - redko, zelo redko.
There once was a note
pure and easy
Playing so free,
like a breath rippling by...
pure and easy
Playing so free,
like a breath rippling by...
ne vem, če ne razumete ali nočete razumeti ali pa sploh niste voznice in so vaša opažanja posledica voženj atekov in mamic....
torej še enkrat...predpostavke: peljete se po cesti in čez 200m boste zavili desno...predvidevamo, da se peljete 30km/h ali več ter da je na desnem robu ceste kolesarska steza...križišče je semaforizirano, v križišče boste zapeljali, ko bo gorela zelena luč.
na kolesarski stezi opazite kolesarja, kateri ima prednost pred vami, če pelje naravnost. v trenutku, ko ga opazite, morate oceniti njegovo hitrost, svojo hitrost ter pretočnost križišča in v tistem trenutku morate vedeti, če boste lahko zavili desno pred kolesarjem ali pa če mu boste morali dati prednost.
recimo, da ocenite, da ste vi prehitri oz. kolesar prepočasen ter da je križišče pretočno...vaša naslednja skrb je opazovati, če gre kakšen kolesar iz nasprotne smeri. ko pridete v križišče, pred zavijanjem desno se le s pogledom v mrtvi kot prepričate, če ste dobro ocenili, da lahko zavijete pred kolesarjem...
seveda če je pretočnost križišč mala, hitrosti avtomobilov majhne, je potrebno pred zavijanjem tudi ustaviti, pogledati v mrtvi kot, morda počakati kolesarja, če ta vozi z večjo hitrostjo...
ampak kot že 1000x rečeno promet je potrebno opazovati prej kot pa tik pred zavijanjem.
sicer pa gremo lahko zaradi mene tudi praktično trenirat oz. demonstrirat...
sem pa večkrat opazil naslednjo zadevo: vozilo pred mano pred zavijanjem desno ob normalno pretočnem prometu "sere"! zakaj? ker voznik(ca) ni opazoval/a prometa in pred zavijanjem zmanjša hitrost, ker išče kolesarje...
ampak ko boste izkušenejše, boste moje pisanje razumele, lahko pa, kot že rečeno, te zadeve sprobamo v praksi pa vam vse pokažem, dokažem, karkoli že...
dost vas mam!
torej še enkrat...predpostavke: peljete se po cesti in čez 200m boste zavili desno...predvidevamo, da se peljete 30km/h ali več ter da je na desnem robu ceste kolesarska steza...križišče je semaforizirano, v križišče boste zapeljali, ko bo gorela zelena luč.
na kolesarski stezi opazite kolesarja, kateri ima prednost pred vami, če pelje naravnost. v trenutku, ko ga opazite, morate oceniti njegovo hitrost, svojo hitrost ter pretočnost križišča in v tistem trenutku morate vedeti, če boste lahko zavili desno pred kolesarjem ali pa če mu boste morali dati prednost.
recimo, da ocenite, da ste vi prehitri oz. kolesar prepočasen ter da je križišče pretočno...vaša naslednja skrb je opazovati, če gre kakšen kolesar iz nasprotne smeri. ko pridete v križišče, pred zavijanjem desno se le s pogledom v mrtvi kot prepričate, če ste dobro ocenili, da lahko zavijete pred kolesarjem...
seveda če je pretočnost križišč mala, hitrosti avtomobilov majhne, je potrebno pred zavijanjem tudi ustaviti, pogledati v mrtvi kot, morda počakati kolesarja, če ta vozi z večjo hitrostjo...
ampak kot že 1000x rečeno promet je potrebno opazovati prej kot pa tik pred zavijanjem.
sicer pa gremo lahko zaradi mene tudi praktično trenirat oz. demonstrirat...
sem pa večkrat opazil naslednjo zadevo: vozilo pred mano pred zavijanjem desno ob normalno pretočnem prometu "sere"! zakaj? ker voznik(ca) ni opazoval/a prometa in pred zavijanjem zmanjša hitrost, ker išče kolesarje...
ampak ko boste izkušenejše, boste moje pisanje razumele, lahko pa, kot že rečeno, te zadeve sprobamo v praksi pa vam vse pokažem, dokažem, karkoli že...
dost vas mam!

smo že prišli na nekulturo kolesarjev...tudi oni bi morali biti pozorni na dogajanje v prometu, kdaj tudi ustaviti pred prehodom za kolesarje, itd, itd...
in potem...kriv ali ne kriv, če povoziš, imaš na vesti človeka...
je pa tudi res, da se človek v strnjenih naseljih alla Rožna dolina glih ne vozi 50km/h ampak 40 ali pa še manj...
edit: v strnjenem naselju verjetno ni kolesarske steze, kolesarji vozijo po cesti, velja pravilo ceste in je zadeva še lažja...
jaz sem bolj razmišljal o križišču, ki je npr. ko se pelješ po slovenski proti bežigradu, od bavarca naprej je najprej podvoz, potem pa pred gospodarskim eno luštno zavijanje v desno v ozko cesto in tam znajo kolesarji kar hitro voziti...ali pa potem zavijanje na linhartovo...ipd...
tiste male uličice so pa itak mala malca, ker kolesarji vozijo po cesti...
in potem...kriv ali ne kriv, če povoziš, imaš na vesti človeka...
je pa tudi res, da se človek v strnjenih naseljih alla Rožna dolina glih ne vozi 50km/h ampak 40 ali pa še manj...
edit: v strnjenem naselju verjetno ni kolesarske steze, kolesarji vozijo po cesti, velja pravilo ceste in je zadeva še lažja...
jaz sem bolj razmišljal o križišču, ki je npr. ko se pelješ po slovenski proti bežigradu, od bavarca naprej je najprej podvoz, potem pa pred gospodarskim eno luštno zavijanje v desno v ozko cesto in tam znajo kolesarji kar hitro voziti...ali pa potem zavijanje na linhartovo...ipd...
tiste male uličice so pa itak mala malca, ker kolesarji vozijo po cesti...
-
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1427
- Pridružen: 14. Mar. 2008 20:12
- Kraj: In your worst nightmare near hell :)
ja vidiš da je treba tudi tik pred zavijanjem pogledat.. zto ga tudi eni "serjejo" kr pač se hočejo res prepričat (rajš ga serjem 5 min ku pa da se zgodi neki nepredvidljivega in mi konča na haubi človek).. pomoje je malo takih ljudi k ne opazujejo že prej, sproti, ma samo na koncu
sicer pa med zavijanjem je itak treba zmanjšat hitrost, tudi ko vržeš samo pogled v mrtvi kot..
šlo se je za to da si ti reku da ne gledaš mrtvega kota (torej, to naj bi se razumelo kot da niti pogleda ne vržeš med zavijanjem da bi se še 1x prepriču da si dobro opazoval), če itak veš vnaprej da boš prehiteu kolesarja, pol si pa spretno vse obraču tko, da na koncu si reku da "je mrtvi kot treba gledat.. obvezno!"
ne dvomim v tvoje znanje vožnje (čeprou še vedno mi ni jasno kko lahko primerjaš nekoga k ma izpit pou leta in nekoga k ma 19 let - to leti na tvojo neizmerno željo po praktičnem dokazu), sam pač kar si reku si reku in sm se upičla v to, zto kr tolko kritiziraš (na primitvn način) nekatere ljudi zarad stvari k jih izrečejo oz. napišejo, da sm tudi js mogla malo. neč osebnega
sicer pa med zavijanjem je itak treba zmanjšat hitrost, tudi ko vržeš samo pogled v mrtvi kot..
šlo se je za to da si ti reku da ne gledaš mrtvega kota (torej, to naj bi se razumelo kot da niti pogleda ne vržeš med zavijanjem da bi se še 1x prepriču da si dobro opazoval), če itak veš vnaprej da boš prehiteu kolesarja, pol si pa spretno vse obraču tko, da na koncu si reku da "je mrtvi kot treba gledat.. obvezno!"
ne dvomim v tvoje znanje vožnje (čeprou še vedno mi ni jasno kko lahko primerjaš nekoga k ma izpit pou leta in nekoga k ma 19 let - to leti na tvojo neizmerno željo po praktičnem dokazu), sam pač kar si reku si reku in sm se upičla v to, zto kr tolko kritiziraš (na primitvn način) nekatere ljudi zarad stvari k jih izrečejo oz. napišejo, da sm tudi js mogla malo. neč osebnega

Everything is okay in the end.. If it's not okay then it's not the end.
-
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1427
- Pridružen: 14. Mar. 2008 20:12
- Kraj: In your worst nightmare near hell :)
in potem zakaj je dobro sodelovat v temi kjer si itak misliš da smo vsi nesposobni kr nimamo dovolj izkušenj (dobi me nekoga na celem forumu k ma tolko let izpit ku ti)? da si višaš ego s tem kko se znajdeš na cesti in nam daš vedet da z našim načinom vožnje bomo 1x umrli (ker pač NIMAMO izkušenj) in se zto nimamo kej oglašat? na koncu boš itak meu ti prou in boš meu ti zadnjo besedo..
Everything is okay in the end.. If it's not okay then it's not the end.
Jochie napisal/-a:smo že prišli na nekulturo kolesarjev...tudi oni bi morali biti pozorni na dogajanje v prometu, kdaj tudi ustaviti pred prehodom za kolesarje, itd, itd...
in potem...kriv ali ne kriv, če povoziš, imaš na vesti človeka...
je pa tudi res, da se človek v strnjenih naseljih alla Rožna dolina glih ne vozi 50km/h ampak 40 ali pa še manj...
edit: v strnjenem naselju verjetno ni kolesarske steze, kolesarji vozijo po cesti, velja pravilo ceste in je zadeva še lažja...
jaz sem bolj razmišljal o križišču, ki je npr. ko se pelješ po slovenski proti bežigradu, od bavarca naprej je najprej podvoz, potem pa pred gospodarskim eno luštno zavijanje v desno v ozko cesto in tam znajo kolesarji kar hitro voziti...ali pa potem zavijanje na linhartovo...ipd...
tiste male uličice so pa itak mala malca, ker kolesarji vozijo po cesti...
ja seveda bi morali biti pozorni, ampak neglede na paciente, jst nočm nobenga met na svoji haubi.
Ja res kolesarji na našem koncu vozjo večalimanj po cesti, je pa tud nemalo tistih, ki gredo po pločniku.
pa niti ni to bistvo, bistvo je to da se ti on krnekje uzame in če ga tist moment ne spregledaš ko zavijaš je potem lahko piz*arija.
Jaz mislim da se je Jochie zapletel v lastno mrežo in zdaj naklada kako kolesarja prej vidiš itd.
Če se ne motim, gledanje mrtvega kota ni zato, da bi potrdili kako dobro znamo opažat, ampak da vidimo stvari v MRTVEM kotu (le zakaj se mu reče mrtvi kot) --> razen če si Jochie mislil, da si ti edini na svetu ki opazuje promet, me pa ga ne, zato naj kr gledamo v mrtvi kot, ti pa nerabiš ker itak vse vidiš. Situacija, ki si jo opisal je najlažja možna od vseh, dostikrat se zgodi, da se ne pelješ ravno 500m preden zaviješ in nemoreš vidt kolesarja, ali pa se on ne pelje vzporedno z tabo in ga ne prehitiš, ampak kolesar pride nekje od drugod. Ampak ti kot izkušen voznik to vse verjetno že veš.
Kaj pa ko stojiš na semaforju za zavijanje desno in majo skupaj z tabo zeleno tudi pešci? Pol nekak ne prehitiš kolesarja, ker stojiš na semaforju. Aja, ti itak ne pogledaš v mrtvi kot ker si ga z svojim X-ray vidom že opazil od zadaj. High-five.
Sej glede izkušenj ti ne rečem ni, verjamem, da odlično voziš in maš nevemkolko kilometrov, ampak ene stvari pa pač vsi, ki so nardili izpit vemo/vejo in ti ni treba tople vode odkrivat.
Če se ne motim, gledanje mrtvega kota ni zato, da bi potrdili kako dobro znamo opažat, ampak da vidimo stvari v MRTVEM kotu (le zakaj se mu reče mrtvi kot) --> razen če si Jochie mislil, da si ti edini na svetu ki opazuje promet, me pa ga ne, zato naj kr gledamo v mrtvi kot, ti pa nerabiš ker itak vse vidiš. Situacija, ki si jo opisal je najlažja možna od vseh, dostikrat se zgodi, da se ne pelješ ravno 500m preden zaviješ in nemoreš vidt kolesarja, ali pa se on ne pelje vzporedno z tabo in ga ne prehitiš, ampak kolesar pride nekje od drugod. Ampak ti kot izkušen voznik to vse verjetno že veš.
Kaj pa ko stojiš na semaforju za zavijanje desno in majo skupaj z tabo zeleno tudi pešci? Pol nekak ne prehitiš kolesarja, ker stojiš na semaforju. Aja, ti itak ne pogledaš v mrtvi kot ker si ga z svojim X-ray vidom že opazil od zadaj. High-five.
Sej glede izkušenj ti ne rečem ni, verjamem, da odlično voziš in maš nevemkolko kilometrov, ampak ene stvari pa pač vsi, ki so nardili izpit vemo/vejo in ti ni treba tople vode odkrivat.
I laugh at gilded butterflies.