bubabiba napisal/-a:Ja saj zato pa si recimo prvi dve uri na poligonu, ne pa deset ane? Ne pomen pa to zdej, da sploh ne greš na poligon. Če se zgodi kaj nepredvidljivega odreagira namesto tebe, ne pa vozi namesto tebe. Je lih neka uporabnica naprejšnji strani napisala, da je šla takoj na cesto, ker pa je padla lih v prometno konico z nesrečo ali kaj že, je namesto nje potem vozila inštruktorica..a to pa je fajn? Al pa, da ti 10 minut vozi, naprej se pa znajdi sam, to je tut fajn? verjamem, da je un takrat čist paničen not. Vozit se že naučiš v pravih razmerah in na pravi cesti, samo saj se ne naučiš vozit v prvih parih urah? Saj zato pa imaš 30, 40, 50 ur pa potem ko imaš izpit sam voziš, takrat enkrat se šele naučiš. tako, da se ne boš nič bolj naučila, če boš takoj šla na cesto kakor če boš prvih nekaj ur na polignu. Kvečjemu slabše.
Ja, eni so panični, eni se malo več potijo, eni so samozavestni, eni začutijo samo kanček adrenalina. In zame je bil izziv, ko sm šla že prvo uro na cesto. Govoriš, kot da je novinec v avtu nesposoben premikat volan in držat gas, vsake toliko pa pritisnit žlajf. Ne, ni nesposoben, ker mu tudi inštruktor govori, kaj naj naredi. In verjetno si opazila, da inštruktor usmerja tvojo vožnjo cel čas (govori ti, kdaj zamenjaš prestavo, kdaj naj greš malo bol hitro,...). To je potem po eni strani tudi bedno in to so po eni strani tudi zastonj vržene ure, saj itak sam pri vožnji sploh ne razmišljaš, ker ti inštruktor narekuje "tempo". In ko 1x utihne in ti ne pomaga več, si še bolj zgubljen, kot prvo uro na cesti.
In še vedno menim, da se bom več naučila, če grem po nekaj desetih minutah poligona na pravo cesto, kot pa da še vedno zgubljam čas na poligonu (če pa mi speljevanje, polžja vožnja in take fore, ki jih vadiš na poligonu, že grejo). Niso vse ceste prometne, in ne prideš vedno u cestni zamašek ali pa na cesto, kjer se je zgodila nesreča. Inštruktor u takih primerih ve (predvidi), kam peljati novinca, da bo lahko nemoteno peljal svoji prvi dve uri glede na njegove sposobnosti.
Glej, še neki glede teh ur, ki jih omenjaš. Mislim, da se znanje po 30-ih, 40-ih in 50-ih urah vožnje ne kaj bistveno spremeni. Sama sem jih imela 23 (24-ta je bla izpitna) in lahko rečem, da znam enako dobro voziti kot tisti, ki je u avtošoli presedel 50 ur. In ne, ne govorim, da so tisti s 50-imi urami nesposobni (vem, drug kraj, gostejši promet, hujše situacije...), govorim samo, da se dejansko začneš učiti ko že 1x dobiš tisto roza knjižico. In to tudi na neznanem terenu, saj se zavedaš, da si sam odgovoren za svoja dejanja, si na cesti bolj pozoren, sam moraš odreagirati na določene situacije, noben ti ne narekuje vožnje, noben te ne opominja na ogledalca...