To je že s prvega utopična ideja. "Smilijo se mi, ker toliko zapravijo za oblačila", kaj jim boš podarjala oblačila? Neboš zaračunavala svojega dela? Idej, krojenja, šivanja? Boš se mučila z nekim unikatnim plaščkom, prvo skicirala, naredila tehnično skico oziroma kroj nato kupila material(ki ni poceni) in sešila potem pa ga prodala ceneje, kot ga dobi kdo v katalogu od Quelle? Pa če pustimo plašček, tudi če boš t shirte delala te bo nakoncu prišlo več, da narediš eno majčko kakor jo boš prodala(če seveda vzamemo v zakup, da si rekla da je 12 eur v Ny še vedno previsoka cena)? Kako pa misliš živeti? Dve, linija oblačil? Eno je, da si modni oblikovalec in narediš par kolekcij in potem jih prodajaš po kosih, drugo je pa da ustvariš butik, kjer boš imela različna oblačila pod svojo znamko, kjer mora biti kosov oblačil ogromno, na zalogi moraš imet svoje stvaritve, da lahko rečeš, da imaš svojo LINIJO oblačil. Tretje, samo zato, ker profesorji in učitelji modnega oblikovanja v Sloveniji niso priznani modni oblikovalci v tujini ne pomeni, da niso profesionalci(kaj misliš, da tebo Galliano učil v Italiji?

). Nekdo, ki ima preštudirano skoraj vsako modno kolekcijo visoke ali pretaporter mode, zna kroje različnih oblačil(ne samo asimetričnih lol) na pamet in je šolan, ustvarja je profesionalec. Nisi profesionalec ko si na Fashion tv ali v Vogeu. Popolnoma jasno je, da ciljaš na Italijo zgolj zato, ker je to ena izmed prestolnic mode, medtem ko je Slovenija rakunja rit, kar se tiče te stroke AMPAK, veš da to ni edina šola za oblikovanje? Tudi druge modne prestolnice se lahko pohvalijo z takimi in drugačnimi šolami/tečaji, veš koliko USPEŠNIH MODNIH OBLIKOVALCEV bi potem bilo, če bi držalo to, da ti samo šola zagotovi uspeh na tem področju? Talent je še kako pomemben, kreativnost, inovativnost, sposobnost krojenja, šivanja pa jasno tudi-Z ZAČETKA. Misliš, da so vsa modna znana imena začela s takimi bedarijami, kakor jih zdaj kdaj spuščajo na pisto? Zdaj, ko so velika imena lahko kdaj pa kdaj v kolekcijo fuknejo par popolnoma neizvirnih črnih oblekic in jih bodo slavili, s samega začetka pa je vsak začel z nečem novim, nečem inovativnim in zanimivim. NIčesar te šole v tujini ne morejo naučiti, česar se nebi mogla naučiti v Sloveniji glede modnega oblikovanja. Pod učenje spada samo krojenje, učenje glede materialov, kompatibilnosti ipd. in šivanje, sem ne spada tvoja kreativnost in talent, ki morata biti vodilna. Če pa ti bodo v Italiji polagali besede(ideje) v usta potem pa to ne pomeni, da si se česa naučila temveč ustvarjaš tuje ideje in misliš, da si česa sposobna. Torej tvoj blabber o tem, kako lahko prideš tja kot ničen talent je vreden posranega sena. Prednosti študija v tujini so kvečjemu povezave, veze, ki jih lahko nekako stkeš preko profesorjev oziroma modnih revij, katere obiskuješ ali vodiš. In še to SAMO s tvojim talentom.
Sej lepo, da si nekaj takega želiš ampak več možnosti imaš tako, da dejansko ustvarjaš unikatna, zanimiva oblačila namenjena določeni populaciji, z nekim vložkom ustvariš butik(v tujini) in od tam napreduješ, če ti uspe(in boš hmalu videla, kakšne cene moraš postavljati, da boš dejansko kaj zaslužila z modo).
It was forever..but it didnt last long..