nikol še nism imela problemov z njim, servise mava samo redne 1x letno, pa ful fajn udoben je za vozit...punto je zakon 

nikol še nism imela problemov z njim, servise mava samo redne 1x letno, pa ful fajn udoben je za vozit...punto je zakon 
). ampak ni pa to moj sanjski avto, pač sm se mogla sprjaznt z njim, ker sem ga dobila za darilo ... ko bom imela možnost si sama kupit avto bo to verjetno kera od škod al pa toyota ... renaulta nikoli in nikdar več!Yazmeen napisal/-a:Moj tip ma 12 let starga cliota in mu tok dobr služ, da se sploh noče poslovit od njegaPrav, da ga bo mel do konca. Pa res ni mel nobenih problemov z njim, vse še čist lepo dela, še zarjavel ni nč!
O puntotih pa nism nč kej pohvalnga slišala, vrjetn se pa najde kšn, da dobr dela.
drgač pa uredu avtič, nobene pripombe.
sva si dala duška ja, ker prej zarad okvare kliota nisva polleta bla nikjer.
McLarnovc napisal/-a:Kupovanje novega avta je ogromna potrata. Že zato ker je v 5 letih njegova vrednost zmanjšana na polovico nove vrednosti avta. Nov avto se ti splača kupit edino, če se res veliko voziš, govorimo o 30, 40 tisoč kilometrih letno.
Zdaj je tako...če imaš veliko dnarja za zapravit, potem kupiš francoza ali pa nemca. Če imaš malo manj dnarja, potem kupiš seata, ki je v bistvu volkswagen, ali pa italjana...
in zdej ma že kr mal več prevoženga 
kitty_porn napisal/-a:McLarnovc napisal/-a:Zdaj je tako...če imaš veliko dnarja za zapravit, potem kupiš francoza ali pa nemca. Če imaš malo manj dnarja, potem kupiš seata, ki je v bistvu volkswagen, ali pa italjana...
italijana praviš...potem pa hitro bankrotiraš..sej veš kaj pravijo za alfe..če se ji ne posvečaš zadosti te hitro prevara s tvojim mehanikom..
![]()
japonci so zame osebno best value for money..
Mamo doma alfo in ni z njo nobenih stroškov. Imamo pa tudi opel corso, na račun katere bo mati res kmalu bankrotirala.

Vidm, da so izkušnje take in drgačne. Vrjamm pa da je drgač auto kupt, če je nou. Sam če ni tuk dnarja se morš tut s čim manjšim zadovoljit. Men sta clio pa punto pač iz tega ranga najbol pr srcu. A to, k ste ve pisale so sam novejši puntoti? pač po letnikih kr ste pisale..pa vjretno dobrga težko dobiš do max.3500. Al se motm? Medtem, k cliota pa se da dobit, tut dobr ohranjenga..usaj kukr smo gledal..
*purple* napisal/-a:Yazmeen...a tvoj twingič je rabljen?
Ta avtohiša ga je mela prjavlenga pod testnega, ampak se je sam hčerka od lastnika furala z njim, drgač ga jst ne bi vzela, ker sm ful skeptična glede testnih avtomobilov, ker pomojem folk lih ne merka, kako ga bo vozu in pač stestira zmožnosti avtomobila. Uglavnem, zdj so dobil pa ta novga cliota RS (2.0) in se bo frajerka s tem vozila (fouuuuuuš sm ji!), tega twingiča GT (mojga) so dal pa pol v prodajo.Yazmeen napisal/-a:McLarnovc napisal/-a:Kupovanje novega avta je ogromna potrata. Že zato ker je v 5 letih njegova vrednost zmanjšana na polovico nove vrednosti avta. Nov avto se ti splača kupit edino, če se res veliko voziš, govorimo o 30, 40 tisoč kilometrih letno.
Zdaj je tako...če imaš veliko dnarja za zapravit, potem kupiš francoza ali pa nemca. Če imaš malo manj dnarja, potem kupiš seata, ki je v bistvu volkswagen, ali pa italjana...
Ok, nov avto res v prvih par letih ful zgubi na ceni, ampak je pa nov in lahko računaš na to, da ti ne bo treba v naslednjih, ne vem, recmo petih letih, nč menjat (vsaj nej bi blo tko no), garancijo maš, tehničnih nimaš v prvih treh letih, veš, da kakor boš delu z njim, tak bo...ker pr rabljenmu ne veš, kako so delal z njim in kaj dobiš.