Pravice kupcev

Klepetalnica, info, humor in ogromno drugih zanimivih reči...

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

Uporabniški avatar
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1955
Na forumu od: 18. 11. 2006
Kraj: Gorenjska

Neprebrana objavaNapisal/-a PeggySue* » 08. Mar. 2014 12:21

Zanima me,kakšne so pravice kupcev,v primeru,ko se kupi pokvarjen izdelek?
V mojem primeru gre za novo kupljeno Samsungovo tablico,ki sem jo naročila preko spletne trgovine. Ko sem jo spravila v pogon,sem ugotovila,da mi kljub vsem pravilnim nastavitvam,ne obrača ekrana.
Zanima me,če sem sedaj dejansko primorana tablico poslati nazaj ponudniku,da jo bo poslal naprej na servis in čakati na popravilo,ali je ponudnik dolžan izdelek zamenjati in poslati drugega?
Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
claire
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3646
Na forumu od: 19. 3. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a claire » 08. Mar. 2014 12:26

Primorana si čakati servis, v kolikor se tako odloči ponudnik. Novega ti je dolžan poslati samo v primeru, da ti "starega" ne popravijo.
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
Uporabniški avatar
delfinchek
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 439
Na forumu od: 3. 6. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a delfinchek » 08. Mar. 2014 12:34

Oz. v primeru stvarne napake, ki pa je itak nikoli ne priznajo.
Uporabniški avatar
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1955
Na forumu od: 18. 11. 2006
Kraj: Gorenjska

Neprebrana objavaNapisal/-a PeggySue* » 08. Mar. 2014 12:40

Torej je vseeno,če izdelek kar sama odnesem na pooblaščen servis in se tako,izognem pošiljanju sem in tja,ter čakanju? Itak je v garanciji.
Uporabniški avatar
claire
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3646
Na forumu od: 19. 3. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a claire » 08. Mar. 2014 12:43

Pozanimaj se. Nekatera podjetja zastonj popravijo reči v garanciji samo pod njihovimi pogoji, ki so lahko tudi takšni, da moraš blago poslati nazaj... Dobro preberi pogoje. V kolikor lahko, je seveda bolje da sama neseš na servis. Ampak pazi, da ti ne bodo potem zaračunali storitve.
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
Uporabniški avatar
Ewyx
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 197
Na forumu od: 15. 12. 2013

Neprebrana objavaNapisal/-a Ewyx » 08. Mar. 2014 12:46

Pri mojem novem mobitelu (pokvaril se mi je par dni po nakupu) je bilo tako, da če bi ga pravočasno ~v roku 5 ali 7 dni od nakupa (nisem več zihr) odnesla na servis oziroma v prodajalno, bi mi ga zamenjali in bi dobila novega. Ker sem zamudila ravno en dan, so mi ga pa dali na popravilo in sem ga potem še celo leto vlačila po servisih :/
See I'm so far off the map the sun is shining... :fluffy:
Uporabniški avatar
PeggySue*
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1955
Na forumu od: 18. 11. 2006
Kraj: Gorenjska

Neprebrana objavaNapisal/-a PeggySue* » 09. Mar. 2014 16:43

Tole sem zbrskala na netu in prilagam v vednost tistim,ki bodo imeli podoben primer,kot ga imam sama.

http://www.ius-optima.com/pravice-potro ... upu-blaga/
Uporabniški avatar
Ewyx
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 197
Na forumu od: 15. 12. 2013

Neprebrana objavaNapisal/-a Ewyx » 09. Mar. 2014 20:23

Hjoj, pol so pa mene takrat lepo nategnil :mad: Je bilo točno tako pri meni:

''Velikokrat se trgovci sklicujejo, da vam bi stvar zamenjali, če bi jo prinesli v 8 dneh. Odpravite se na servis, kjer vam povejo, da bo popravilo trajalo 40 dni ali celo, da bo morala stvar na popravilo v tujino''


No, hvala za pripopan link :)
See I'm so far off the map the sun is shining... :fluffy:
Uporabniški avatar
trust
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 569
Na forumu od: 12. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a trust » 25. Mar. 2014 16:26

Saj ne rabiš prestavljat veliko nastavitev, je ena sama, v menijski vrstici desno spodaj imaš to funkcijo, sem imel pa že tudi v roki tablico, katera je imela to nastavitev onemogočeno in si jo lahko vključil samo z rootm :)
floribunda
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 4933
Na forumu od: 22. 2. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a floribunda » 25. Mar. 2014 18:06

ravno zadnjič sem brala en primer o uveljavljanju stvarne napake

pravice potrošnika pri nakupu blaga
Uporabniški avatar
Sunshine
Cosmo administrator
Cosmo administrator
Prispevkov: 1697
Na forumu od: 6. 7. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Sunshine » 28. Mar. 2014 10:30

Jaz sem na hladilniku opazila, da je ročka nalomljena. Če bi še parkrat brez razmišljanja in občutka povlekla ročko bi se odlomila, vendar na mojo srečo se ni. Poklicala sem v Merkur, kjer sem kupila hladilnik, namreč hladilnik je še v garanciji. Tam so me napotili v Big bang, kjer je pooblaščen servis, kjer se po telefonu ni dalo ni urediti in smo šli na pisno korespondenco preko e-maila glede reklamacije. Najprej sem dobila odgovor, da ročka ne paše v garancijo hladilnika, nato, da je ročka potrošni material in da se pač zgodi, nova stane 25 evrov, na koncu pa so le priznali stvarno napako in da je ročka del hladilnika-saj takega že kupiš (v trgovini ni na voljo za kupiti hladilnik brez ročk) in mi ročko poslali.

Vrni se na Splošno

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri