Konkubina* napisal/-a:Čisto lepo se vidi kak se band začne spreminjat ko se skomercializira. Ne samo Tokio Hotel (čeprav nevem kak so se spremenili ampak whatever), dosti bandov se začne potem prilagajat "glasbenim" smernicam oz to kaj se jim zdi da bo širši publiki všeč. Zato spoštujem ene bande ko se prav trudijo ostati znani manjši ampak zvesti skupini poslušalcev in ne uvajajo nekih drastičnih sprememb ampak se poskušajo držati temeljnega stila.
Eno vprašanje: kje in v čem ti vidiš tako drastično spremembo pri Tokio hotel??? Pri čem so se spremenili, da jih tako mrzlično sovražiš? Men so oni znani že od samega začetka in lahko rečem, da jih zelo dobro poznam... in vse kar se je spremenilo je to, da skupina odrasla (zdaj so že vsi preko 20 let), se glasbeno izpopolnili, glasovno zmutirali in prodrli na internacionalni trg. Temu pa se ne reče, da se je skupina spremenila, temveč samo razvila.
Konkubina* napisal/-a:Sicer pa nevem kak vi dojamete pojem skomercializirana skupina, ampak za mene je to skupina, ki doživi slavo preko komerciale, da se pojavi na nekem ful znanem kanalu ali pa v reklami ali pa nevem kaj.
Od kje tebi sploh podatek, da so Tokio hotel nastali preko nekega kanala ali kakršnegakoli komercialnega medija?? Glej... Tokio hotel so produkt oboževalcev, ne pa medijev!! Njih so oboževalci spravili na sam vrh... in še dandanes jih fandom drži pokonci, ne pa kakšen komercialni medij. In take skupine imajo velik težje delo, da ostanejo na sceni, kot pa tiste, ki imajo podporo medijev in jim oni omogočajo promocijo pri vsaki malenkosti.
Primer: Justin Bieber ali Britney Sprears so tipičen primer medijskega produkta oz. komerciale. Njih so mediji spravili na vrh... in njihovim oboževalcem ni potrebno s prstom migniti kar se promocije tiče, saj vse to opravi televizija, radijo in časopisi.
Tokio hotel pa so čist druga zgodba... pri njih so oboževalci tisti, ki morajo izvest CELOTNO PROCEDURO, da se skupina sploh kje pojavi. Celoten fandom se mora spravit skupaj in najti način, kako jih ljudem predstavit in obenem medije prepričat, da o njih kaj napišejo. Tokio hotel imajo tudi eno izmed največjih street team organizacij, preko katerih promovirajo in širijo razpoznavnost skupine... Ko potekajo podelitve nagrad, se oboževalci širom sveta 'povežejo' in glasujejo za njih.
In verjemi, da je to veliko težje delo, tako za oboževalce, kot za skupino! Taka skupina si ne more privoščit komercializacije in spreminjanja zvrsti glasbe. Torej... big FAIL kar se tvojega poznavanja skupine tiče!
Oni so uspeli samo z glasbo... nobene reklame, tv showa, castinga ni bilo posredi, ki bi jim omogočil promocijski prodor na glasbeno sceno. In če tebi določena glasba ni všeč, jo ni potrebno skurcat z nekimi sfaljenimi informacijami, češ kakšna skomercializirana EMO skupina so. Vsak zaprisežen Tokio hotel fan bi se ti samo v glavo smejal.
Kar se pa tiče pevca Billa in njegovega stila oblačenja... on je pač pristaš androgenega izgleda, ki včasih meji na glamour, hkrati pa daje vtis gotskega rockerja. Ne vem, kaj je narobe s tem?? Meni so taki stili zelo všeč in občudujem ljudi, ki imajo pogum in samozavest, da se predstavljajo na tak način.