Cosmopolitan letos praznuje svoj 10. rojstni dan

27. 6. 2011
Deli

Revija, ki letos praznuje 10-letnico, je v Sloveniji prvič izšla 20. septembra 2001. Najbolj zveste bralke Cosmopolitana si bodo spodnje, čisto prve naslovnice Cosmopolitana najverjetneje ogledovale s kar nekaj nostalgije.

Revija Cosmopolitan že od samega začetka beleži opazne uspehe, saj si eno številko ogleda več kot 100.000 bralk in bralcev, kar jo uvršča med najbolje spremljane in prodajane mesečnike v državi, med revijami, namenjenimi ženski populaciji pa velja za vodilni ženski mesečnik.

Cosmo datira v nora šestdeseta

Tudi sama blagovna znamka Cosmopolitan ima častitljivo zgodovino, saj datira v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je večina takratne generacije napredno mislečih, mladih in samskih žensk pričela uživati novo stopnjo svobode.

Duh tistega časa je v besede znala ujeti prav Helen Gurley Brown, ki je do takrat pisala reklamne slogane, v prostem času pa napisala roman o mladi ženski, ki si upa zajemati življenje z veliko žlico.

Njena knjiga Seks in samsko dekle je čez noč postala uspešnica, Helen pa se je posvetilo, da bi dekleta, ki jih je knjiga tako navdušila, da so jo praktično zasula s pismi, lahko nagovorila z revijo. Po več zavrnitvah različnih založniških hiš so Helen prisluhnili pri založbi Hearst. Prvi številka Cosmopolitana, ki je nastala pod taktirko Helen Gurley Brown, je izšla septembra 1965, ženske pa so revijo, v kateri so med drugim objavili tudi prispevek o kontracepcijski tabletki, ki je bila takrat še nekaj novega, dobesedno razgrabile ...

“Vedela sem, da ženske seksajo in uživajo pri tem,” je povedala Helen.

“Želela sem, da bi bila moja revija njihova najboljša prijateljica, platforma, s katere bi jim lahko povedala, česa sem se sama naučila, in spregovorila o stvareh, o katerih se dotlej ni govorilo. Hotela sem povedati resnico: da je seks ena od treh najboljših stvari na svetu, pri čemer niti ne vem, kateri sta drugi dve.”

Cosmo ostaja cosmo tudi dandanes

... in čeravno danes prvenstvena naloga Cosmopolitana ni več podiranje tabujev, pa cosmo ostaja, tudi ta v Sloveniji, tisti, ki si upa več. Je torej drzen - brez dlake na jeziku spregovori tudi o najbolj kočljivih aspektih medosebnih razmerij in seksu, s sledenjem najnovejšim trendom v modi in lepoti, pa tudi praktičnimi nasveti za vsakdanje življenje sodobne mlade ženske, pa ostaja utelešenje duha časa.

Posebna dodana vrednost znamki, ki dandanes že govori tudi sama zase, je v Sloveniji od leta 2004 tudi spletni cosmo. Ta s svojim medtem že prenovljenim in razširjenim vsebinskim portfeljem že sega k samemu vrhu najbolj obiskanih slovenskih medijskih spletnih mest v državi.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del