Jogijski pozdrav soncu: Naj sonce sije vsak dan

Zvezdo Vampirskih dnevnikov (The Vampire Diaries), Kat Graham, so paparaci ujeli med izvajanjem joge v parku.  Po njuni (po fotografijah sodeč tudi zabavni) jogijski seansi sta s prijateljem odšla še na zdrav smoothie v Hollywood.

Jogijski pozdrav soncu: Naj sonce sije vsak dan (foto: profimedia) profimedia
16. 7. 2013

Ker je joga zadnjih nekaj let še kako v trendu - in to vsekakor pozdravljamo ;) - ti v nadaljevanju predstavljamo sklop jogijskih vaj, ki jih gre izvajati vsako jutro.

Jogijski pozdrav soncu!

Sonce je vir dobrega počutja. Zakaj ga torej ne bi v svojo spalnico priklicala vsako jutro?

Za prebujanje

Zjutraj, ko vstaneš iz postelje, naredi pozdrav soncu. Gre za vajo iz joge, pri kateri se zvrsti 12 položajev, ki so medsebojno povezani z nepretrganim gibanjem.

S temi vajami:

  • dobro pretegneš svoje telo,
  • poskrbiš za dodatno sprostitev,
  • izboljšaš prekrvavitev telesa,
  • oskrbiš telo s kisikom …

Začetni položaj:

  • stoj vzravnano,
  • nogi sta skupaj,
  • roki ob telesu,
  • glava gleda naravnost,
  • dihanje je umirjeno.

1. položaj:

Z izdihom pred svojim telesom skleni obe dlani, približno v višini prsnega koša.

2. položaj:

Z vdihom pred telesom steguj sklenjeni roki navzgor, ko sta stegnjeni, telo rahlo upogni nazaj.

3. položaj:

Z izdihom telo predkloni, dlani položi na tla ob stopala, noge pokrči tako, da se bo čelo dotikalo obeh kolen.

4. položaj:

Z vdihom naj desna (kasneje boš ponovila vajo tudi z levo) noga potuje nazaj tako, da se koleno dotakne tal, koleno sprednje noge naj bo pokrčeno v pravem kotu in ne manj. Dlani ostanejo na tleh ob prednjem stopalu.

5. položaj:

Sprednja noga se pridruži zadnji tako, da telo zadržiš v vodoravnem položaju, roki naj bosta popolnoma stegnjeni. V tem položaju dih zadržiš!

6. položaj:

Z izdihom in komolci ob telesu spusti koleni, prsi in čelo na tla, samo boki naj ostanejo nad tlemi.

7. položaj:

Z vdihom spodvij telo naprej in se potegni z glavo navzgor, roki naj ostaneta ob telesu.

8. položaj:

Z izdihom iz tega položaja potisni boke navzgor v špico, stopala naj bodo na tleh.

9. položaj (je podoben 4. položaju):

Z vdihom postavi desno (tudi leva bo prišla na vrsto pri naslednji ponovitvi) nogo naprej in boke potisni naprej, koleno zadnje noge naj bo na tleh.

10. položaj:

Z izdihom naj se sprednji nogi pridruži še zadnja. Koleni počasi steguj tako, da čelo ostaja v liniji kolen, nogi sta lahko rahlo pokrčeni, dlani naj ostanejo na tleh ob stopalih.

11. položaj (je podoben 2. položaju):

Z vdihom dvigni telo v predklon, nato ga stegni v pokončen položaj in rahlo upogni nazaj.

12. položaj:

Z izdihom roki spusti ob telo.

Zaključni položaj:

Naredi globok vdih in ponovi vajo z drugo nogo.

Ponavljaj pozdrav soncu po želji

Pri izvajanju teh jogijskih vaj ti predlagamo, da zapreš oči in se osredotočiš na dihanje. To te bo popolnoma pomirilo!

Foto: profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri