Zdaj je znano, KAKO Ikea izbira BIZARNA imena svojih produktov (če si se kdaj spraševala)

Ne, niso tako čudna po golem naključju! 😂

Zdaj je znano, KAKO Ikea izbira BIZARNA imena svojih produktov (če si se kdaj spraševala) (foto: Unsplash.com/billow 926) Unsplash.com/billow 926
22. 3. 2020

Med drugim so velik navdih za njihova imena kar zaposleni v podjetju Ikea! 

Zagotovo si tudi sama že opazila, da ima IKEA izjemno zanimiva imena za svojih 12,000 produktov, ki jih obožujejo po celem svetu. To seveda nikakor ni golo naključje, saj za temi imeni stoji ekipa skrbno izbranih strokovnjakov, ki so v vseh teh letih obstoja znamke, sistem poimenovanja izpopolnili do konca.

Da, prav si prebrala, za poimenovanje pohištva izpod rok Ikee obstaja pravi sistem.

Njegove osnove je postavil kar sam ustanovitelj znamke Ingvar Kamprad, ki je trpel za disleksijo in si nikakor ni mogel zapomniti pravega vrstnega reda številk, s katerimi so v prvih letih obstoja podjetja označevali izdelke.

Večina imen izvira iz švedščine, vrstni red izbire besed pa je skrbno določen s kategorijami. Tako je na primer pohištvo za vrt poimenovano po otokih Skandinavije, preproge po danskih mestih, posteljnina po rožah in rastlinah, pisarniško pohištvo poimenujejo izključno z deškimi imeni, blago in zavese pa samo z dekliškimi.

Preberi še:

A navdih za imena ne najdejo samo v slovarju, ampak tudi v lastnem podjetju!

Ko se je eden od oglaševalskih direktorjev namreč potožil, da nikakor ne more najti primerne in praktične knjižne police, so mu v podjetju željo takoj uslišali in šli celo tako daleč, da so nov dizajn poimenovali kar po njem. Knjižna polica "BILLY" je tako danes eden izmed najbolj prodajanih in ikoničnih kosov podjetja.

Poglej, o kateri knjižni polici govorimo, zagotovo ti je poznana:

Zanimivo, se strinjaš? 🤓

Fotografije: Unsplash.com/billow 926

Preberi še: Svet navdušila poteza znanega MODNEGA podjetja! Proti koronavirusu se borijo TAKO #OstajamDoma

Priporočamo tudi: Od doma delaš v PIŽAMI? Strokovnjaki svarijo: NIKAR (in TO je razlog) #OstajamDoma

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri