Slovenija je zbrala 81.720 modrih src za dober namen

Najraje imamo besedo "ljubezen" ...

20. 2. 2015

Vseslovenska dobrodelna akcija, ki že deveto leto zapored pomaga otrokom in mladostnikom na poti do izobrazbe, je sklenjena. 

Slovenija je po pošti in spletu skupno zbrala 81.720 modrih src in učni sklad tako obogatila za 20.430 EUR.

Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije.

Slovenija ima najraje besedo "ljubezen"

Po pošti je na sedež podjetja prispelo osupljivo število čudovito izdelanih src, lepe besede pa je NIVEA zbirala tudi na spletu, kjer se je v srcih najpogosteje znašla beseda "ljubezen".

Glasbeno pravljični zaključek akcije

Konec letošnje akcije so pospremili s srčnim pravljično glasbenim dogodkom v ljubljanskem MIni teatru, kjer je podjetje Beiersdorf slavnostno predalo ček predstavnikom Zveze prijateljev mladine Slovenije.

Kažejo se skrb vzbujajoče posledice letošnjih požarov v Evropi
Nivea
Mankica Kranjec za Beiersdorf

Ob priložnosti je obiskovalce s pevskim nastopom razveselil otroški pevski zbor ljubljanske Osnovne šole Oskarja Kovačiča, še enkrat pa je s svojo zabavno interpretacijo ljudske pravljice "Rusica in grdina" dvorano do solz nasmejal Boštjan Gorenc Pižama.

Pizama
Mankica Kranjec za Beiersdorf

Nazadnje je prisotne s svojim izjemnim vokalom in psemijo "Stand by me" osupnila še štipendistka Učnega sklada NIVEA, Viktorija Hajduk.

Nivea
Mankica Kranjec za Beiersdorf

NIVEA se zahvaljuje za vsako podarjeno srce, ki bo štipendistom olajšalo stopanje po poti do izobrazbe in prineslo lepšo prihodnost mnogim družinam.

Fotografije: Mankica Kranjec za Beiersdorf