Je tudi TEBE strah trenutne situacije? Mogoče moraš prebrati TO

Karkoli trenutno počneš, tega ne moreš početi čisto sproščeno, saj nate ves čas preži možnost okužbe s koronavirusom. Pa ne samo to, hkrati se ti prihodnost zdi tako negotova, da vsako noč zaspiš s polno glavo skrbi. To pa je v resnici tisto, kar lahko najbolj škoduje tvoji odpornosti in splošnemu počutju.

Je tudi TEBE strah trenutne situacije? Mogoče moraš prebrati TO (foto: PROFIMEDIA) PROFIMEDIA
26. 11. 2020 | Promocijsko sporočilo

Hitro se lahko znajdeš v začaranem krogu. Strah, napetost, stres, negotovost – vse to slabi tvoj imunski sistem, kar pomeni, da obstaja toliko večja možnost, da zboliš za katerokoli boleznijo, vključno s covidom-19. Zato je prav zdaj zelo pomembno, da ostaneš čustveno stabilna, paziš nase in na svoje razpoloženje ter skrbiš za pozitivno naravnanost.

Tvoje telo je že tako izpostavljeno stresu, saj moraš žonglirati z obveznostmi, dolžnostmi pa tudi lastnimi pričakovanji in zahtevami družbe, v času koronakrize pa je stres dobil dodatno dimenzijo. Si tudi ti zaskrbljena in pod pritiskom, ali ravnaš dovolj odgovorno in si dovolj zaščitila sebe in druge?

Ko iščeš rešitev, kako zmanjšati občutke strahu, panike in zaskrbljenosti zaradi koronavirusa, je najpogostejši nasvet, da pozornost usmeriš na pozitivne stvari. V vsakdanjo rutino zato obvezno vključi tiste dejavnosti, ki ti vračajo energijo, radost, voljo do življenja in upanje v prihodnost. 

Tukaj je nekaj namigov!

Knjige, revije, serije

Vzemi si odmor, skuhaj si kavo ali čaj, usedi se v udoben naslanjač ali ulezi na posteljo ter beri knjigo ali revijo, ki v tebi vzbuja pozitivne občutke: morda gre za nostalgijo, morda za sanjarjenje, morda za upanje in zaupanje v življenje in prihodnost. Podoben učinek boš dosegla z ogledom takšnega filma ali serije.

Navij muziko

Saj veš, da ima glasba zdravilne učinke, predvsem pa te sprosti. Zato ustvari svojo plejlisto, ki bo namenjena spodbujanju tvojih pozitivnih misli. Samo ti veš, kateri ritmi te povzdignejo v višave oziroma ti dajo krila – za nekaj trenutkov v dnevu si zato privošči glasbeni spa po svoji meri in pozabila boš na skrbi. Če zraven še zaplešeš, pa je to idealna glasbena terapija, ki bo ‘naredila tvoj dan’.

Pogovor s prijateljico

Po telefonu, prek videoklica ali kakorkoli že ti je najbolj dosegljivo, se pogovori s prijateljico, kadar to najbolj potrebuješ. Zaupaj ji svoje najhujše strahove in vse druge občutke, ki jih ne bi delila z nikomer drugim. Daj si duška in bodi v pogovoru čim bolj iskrena (predvsem do sebe), saj bo prav z izmenjavanjem misli, mnenj in čustev napetost v tvoji glavi popustila.

Smeh

V družinskem krogu pripravi zabaven večer. Igrajte se smešne igre, pripovedujte si hecne prigode, oglejte si kakšno komedijo, zabavno oddajo ... Smeh je pol zdravja in zdaj ni čas, da pozabiš na to dejstvo!

Prva pomoč

Če nič od tega ne pomaga in si še vedno ves čas napeta, nervozna in nerazpoložena, pa čim prej poišči dodatno pomoč. Nikar se predolgo ne tolaži, da je v tem času to normalno, saj za vsako težavo obstaja rešitev in za vsako bolezen raste rožica.

Res je, nekatere rastline so prave naravne zdravilke. Poleg lajšanja telesnih tegob ti pomagajo izboljšati tudi razpoloženje, se pomiriti in sprostiti. Na tej osnovi je nastal relaxeadoc®, naravno prehransko dopolnilo, ki lahko s popolno kombinacijo izvlečka sivke in žafrana veliko pripomore k tvojemu normalnemu duševnemu zdravju, ublaži stres in napetosti. Obogaten je tudi z vitamini iz skupine B in folno kislino. Verjetno že poznaš pomirjajoče delovanje sivke, ki se veliko uporablja proti anksioznosti in napetosti in za uspavanje. Zelo pozitivno pa deluje tudi žafran, izvleček katerega ima močan protidepresivni učinek, spodbuja pozitivno razpoloženje, pomaga pri anksioznosti in sprošča. Svojo prvo pomoč si priskrbi na www.doclabor.com/sl/relaxeadoc1.

Relaxeadoc je prehransko dopolnilo. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Za zdravje sta izjemno pomembna raznolika in uravnotežena prehrana ter zdrav način življenja.