stres na delovnem mestu
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
- V_Rose_V
- Debatorica
- Prispevkov: 493
- Na forumu od: 7. 7. 2008
Pozdravljene!
Zadne obdobje se srečjem z veliko dozo stresa na delovnem mestu. Delam v optiki, ki je dokaj specifična dejavnost in zahteva veliko mero odgovornosti. Pa vendar nisem edina odgovorna za vse nastale situacije jaz oz. sodelavka. Tukaj so še dobavitelji in predvsem naša delavnica, za katero je škoda izgubljati besede.
Zavedam se, da sva s sodelavko le filtra, ki vsrkavama vse informacije in pritožbe strank, ampak ko jih posredujema dalje, ni nekega odziva(včeraj sem govorila s šefom, ki bo ukrepal, da ne bo prihajalo več do podobnih situacij, oz. jih bo manj). Vsa jeza in bes, ki ga stranka drži v sebi, se strese name, pa če sem kriva ali ne. Ne dajo si dopovedat, da sem le posredik do delavnice in da jih lahko pokličejo..Neeee, 1000x lažje se je zdret name in strest vse frustracije name. Point je v tem, da so ljudje vse bolj nestrpni, vse bolj neobzirni, nesramni, prostaški, primitivni. Pa ko nekomu na najbolj prijazen način objasniš eno stvar 15x, si še ne da dopovedat in tolmači svoje nazaj...NE RAZUMEM!!!!
Ne vem zakaj se jaz nikoli ne derem na nikogar po trgovinah, ko mi kaj ne paše..ne vem zakaj nikoli ne kompliciram, če imam kako reklamacijo, pa sem še 10x bolj prijazna do prodajalca ko bi ravno on mogel bit prijazn do mene. Pa tud ko hodim po trgovinah in drugih optikah(malo moreš pokukat h konkurenci ), ni nihče nekaj extra prijazen, se ne potrudi, da bi ti kako pomagal... Me v naši firmi, pa toliko, da ne ližemo riti strankam...
Naeloma sem zelo močna osebnost, ampak v zadnjem obdobju se je pa začelo vse skupaj malo rušiti...Včasih mi taki ljudje (še posebaj, če jih je več v enem dnevu), lahko konkretno pokvarijo dan. Prej se nisem sekirala pa obremenjevala z njimi, zdaj pa me vse bolj razjeda, posledično sem pod stresom. ( halooo še prhljaj sem dobila zarad strsa!! )
Zanima me, če se katera najde v podobni situaciji in kako se obvladate, da niste preveč "stresne" in slabe volje po takih ljudeh...
Zadne obdobje se srečjem z veliko dozo stresa na delovnem mestu. Delam v optiki, ki je dokaj specifična dejavnost in zahteva veliko mero odgovornosti. Pa vendar nisem edina odgovorna za vse nastale situacije jaz oz. sodelavka. Tukaj so še dobavitelji in predvsem naša delavnica, za katero je škoda izgubljati besede.
Zavedam se, da sva s sodelavko le filtra, ki vsrkavama vse informacije in pritožbe strank, ampak ko jih posredujema dalje, ni nekega odziva(včeraj sem govorila s šefom, ki bo ukrepal, da ne bo prihajalo več do podobnih situacij, oz. jih bo manj). Vsa jeza in bes, ki ga stranka drži v sebi, se strese name, pa če sem kriva ali ne. Ne dajo si dopovedat, da sem le posredik do delavnice in da jih lahko pokličejo..Neeee, 1000x lažje se je zdret name in strest vse frustracije name. Point je v tem, da so ljudje vse bolj nestrpni, vse bolj neobzirni, nesramni, prostaški, primitivni. Pa ko nekomu na najbolj prijazen način objasniš eno stvar 15x, si še ne da dopovedat in tolmači svoje nazaj...NE RAZUMEM!!!!
Ne vem zakaj se jaz nikoli ne derem na nikogar po trgovinah, ko mi kaj ne paše..ne vem zakaj nikoli ne kompliciram, če imam kako reklamacijo, pa sem še 10x bolj prijazna do prodajalca ko bi ravno on mogel bit prijazn do mene. Pa tud ko hodim po trgovinah in drugih optikah(malo moreš pokukat h konkurenci ), ni nihče nekaj extra prijazen, se ne potrudi, da bi ti kako pomagal... Me v naši firmi, pa toliko, da ne ližemo riti strankam...
Naeloma sem zelo močna osebnost, ampak v zadnjem obdobju se je pa začelo vse skupaj malo rušiti...Včasih mi taki ljudje (še posebaj, če jih je več v enem dnevu), lahko konkretno pokvarijo dan. Prej se nisem sekirala pa obremenjevala z njimi, zdaj pa me vse bolj razjeda, posledično sem pod stresom. ( halooo še prhljaj sem dobila zarad strsa!! )
Zanima me, če se katera najde v podobni situaciji in kako se obvladate, da niste preveč "stresne" in slabe volje po takih ljudeh...
-
Liefde - Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1174
- Na forumu od: 11. 10. 2009
- Kraj: Nizozemska
Ohhh, jst delam v zdravstvu, pa stres lahko prodajam !
Pri meni je služba eno, privat življenje eno ! Ko pridem domov, uživam,včasih si privoščim (savna, masaža...) in sploh ne mislim na službo, sej me itak vse počaka naslednji dan!
Imej dobro mero samozavesti in pozitiven, optimističen pogled, pa bo šlo lažje.
Pri meni je služba eno, privat življenje eno ! Ko pridem domov, uživam,včasih si privoščim (savna, masaža...) in sploh ne mislim na službo, sej me itak vse počaka naslednji dan!
Imej dobro mero samozavesti in pozitiven, optimističen pogled, pa bo šlo lažje.
"Življenje je kot ljubezen; ni lahko in mirno stanje, ampak težka in čudovita pustolovščina."
-
linkica - Kofetarica
- Prispevkov: 595
- Na forumu od: 5. 3. 2006
V_Rose_V napisal/-a:Pozdravljene!
Zadne obdobje se srečjem z veliko dozo stresa na delovnem mestu. Delam v optiki, ki je dokaj specifična dejavnost in zahteva veliko mero odgovornosti. Pa vendar nisem edina odgovorna za vse nastale situacije jaz oz. sodelavka. Tukaj so še dobavitelji in predvsem naša delavnica, za katero je škoda izgubljati besede.
Zavedam se, da sva s sodelavko le filtra, ki vsrkavama vse informacije in pritožbe strank, ampak ko jih posredujema dalje, ni nekega odziva(včeraj sem govorila s šefom, ki bo ukrepal, da ne bo prihajalo več do podobnih situacij, oz. jih bo manj). Vsa jeza in bes, ki ga stranka drži v sebi, se strese name, pa če sem kriva ali ne. Ne dajo si dopovedat, da sem le posredik do delavnice in da jih lahko pokličejo..Neeee, 1000x lažje se je zdret name in strest vse frustracije name. Point je v tem, da so ljudje vse bolj nestrpni, vse bolj neobzirni, nesramni, prostaški, primitivni. Pa ko nekomu na najbolj prijazen način objasniš eno stvar 15x, si še ne da dopovedat in tolmači svoje nazaj...NE RAZUMEM!!!!
Ne vem zakaj se jaz nikoli ne derem na nikogar po trgovinah, ko mi kaj ne paše..ne vem zakaj nikoli ne kompliciram, če imam kako reklamacijo, pa sem še 10x bolj prijazna do prodajalca ko bi ravno on mogel bit prijazn do mene. Pa tud ko hodim po trgovinah in drugih optikah(malo moreš pokukat h konkurenci ), ni nihče nekaj extra prijazen, se ne potrudi, da bi ti kako pomagal... Me v naši firmi, pa toliko, da ne ližemo riti strankam...
Naeloma sem zelo močna osebnost, ampak v zadnjem obdobju se je pa začelo vse skupaj malo rušiti...Včasih mi taki ljudje (še posebaj, če jih je več v enem dnevu), lahko konkretno pokvarijo dan. Prej se nisem sekirala pa obremenjevala z njimi, zdaj pa me vse bolj razjeda, posledično sem pod stresom. ( halooo še prhljaj sem dobila zarad strsa!! )
Zanima me, če se katera najde v podobni situaciji in kako se obvladate, da niste preveč "stresne" in slabe volje po takih ljudeh...
ej ful se najdem v tvojih besedah, ker sem ista kot ti... nimam pa niti malo pojma, kako se tega resiti...a drugace si zadovoljna s placo in sodelavci?
- V_Rose_V
- Debatorica
- Prispevkov: 493
- Na forumu od: 7. 7. 2008
v bistvu sem v tej firmi že 3 leta, prej sem delala tukaj tudi kot študentka. s plačo sem glede na prvo zaposlitev zelo zadovoljna, s sodelavkami pa tudi...se da kar vse zmenit.
Trudim se, da sme res pozitivna, da sem optimistična, da sem prijazna, ampak več kot to, pa tudi ne morem bit. Bolj kot si prijazen do ljudi, bolj majo veselje tolčt po tebi. Ko pa se postaviš sebi v bran ko kaj rečeš nazaj, pa že grozijo z raznimi tožbami in inšpekcijami. Včasih bi s takim veseljem koga mahnila okol uhe, da bi mu 3 dni zvonilo v glavi.
Trudim se, da sme res pozitivna, da sem optimistična, da sem prijazna, ampak več kot to, pa tudi ne morem bit. Bolj kot si prijazen do ljudi, bolj majo veselje tolčt po tebi. Ko pa se postaviš sebi v bran ko kaj rečeš nazaj, pa že grozijo z raznimi tožbami in inšpekcijami. Včasih bi s takim veseljem koga mahnila okol uhe, da bi mu 3 dni zvonilo v glavi.
-
***Ally*** - Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1030
- Na forumu od: 8. 7. 2006
- Kraj: Maribor
Včasih sem delala v fitnes centru, kjer sem bila tudi tarča vseh pritožb strank (ker čistilke niso opravljale svojega dela, ali ker so bili nekateri obiskovalci nevljudni - skratka za stvari, na katere nisem imela vpliva). Najbolj bedno je bilo, da smo sodelavke vedno govorile s šefi oz. lastniki glede pritožb, pa se ni nič spremenilo, ne vem kaj naj potem rečem stranki, da se tudi jaz pritožujem, ampak da šefi pač ne ukrepajo!? Me smo to nekako vzele kot šalo, se potem temu smejale, skratka nikoli mi ni prišlo do živega. Ne smeš se obremenjevati s takimi stvarmi, čez eno uho noter, čez drugo ven. Stranki pa poskušaš vljudno razložiti, če ne gre, pač nevljudno.
Sama se sploh več ne čudim osebju npr. v zdravstvu, glede na to s čim vse se morajo v čakalnicah ukvarjati..
Sama se sploh več ne čudim osebju npr. v zdravstvu, glede na to s čim vse se morajo v čakalnicah ukvarjati..
Houd de wereld tegen
-
Miss M. - Komunikatorka
- Prispevkov: 166
- Na forumu od: 22. 7. 2007
- Kraj: Supernova Heights
Imej zmeraj v glavi to, da bi se, ce ne bi bilo tam tebe pac spravili na osebo, ki bi tam pac bla. Ne gledajo na tvoja custva, ker za njih jih itak nimas. Res je, da moras biti na delovnem mestu prijazna, ustrezljiva ampak ce vidis, da je useen, ce si ali nisi, pac ne trosi svoje energije. In bos tud velik manj podrta in zmatrana domov hodila in bos bolj pozitivno naravnana spet
Zadnjič spremenil Miss M., dne 20. Nov. 2009 22:33, skupaj popravljeno 1 krat.
What's the story, morning glory?
- V_Rose_V
- Debatorica
- Prispevkov: 493
- Na forumu od: 7. 7. 2008
Sej bi bilo to vse lepo in prav in lahko izvedljivo, ampak kaj ko imamo vse več takih strank. Pa ne rečem, so bile tudi prej reklamacije, pa nesporazumi, pa se je dalo rešit. Ampak zadnjih..recimo 6 mesecev, pa postajajo vse bolj nesramni. Pa niso to samo taki, za katere bi lahko rekel, da so neizobraženi, primitivni, taki, ki imajo končano OŠ. Prejšnji teden konkretno mi je živce pila ena idiotska managerka, ki je bila tak polna sama sebe, da človek to sploh ne more dojet. Zgodila se je višja sila-oropali so poštarja in v paketu je bil tud njen izdelek. Ona mi je 3 dni težila 150 na uro in gnjavla in grozila s tožbami in inšpekcijami in ne vem s čim vse. Pa kaj ji naj jaz??? Sej pa nisem jaz oropala poštarja!!! In klicala je po 7x na dan v eni izmeni!!! Te vete, da se ti malo strga. Ostalim oškodavancem se je dalo normalno dopovedat, ona pa kar težilaaaa teeežiiilaaa z odvetniki in ne vem čim vse. Da ti slabo postane! In v takem primeru, ko poveš 1495x isto, in si max prijazen, ti še teži, da si freh, ko ji rečeš, da nimaš kaj za naredit. Pa ko bi jo tak mahnila, da bi na luni pristala. In to ni bila neka nižje razredna delavka...toliko o tem
Pa tudi jaz nisem neka flenča s končano osnovno šolo. Glede na to, da sem končala fax, mi ne bo solil pameti in grozil in izsiljeval vsak, ki ima 5 min časa in se ma za najpomembnejšega na svetu.
Pa tudi jaz nisem neka flenča s končano osnovno šolo. Glede na to, da sem končala fax, mi ne bo solil pameti in grozil in izsiljeval vsak, ki ima 5 min časa in se ma za najpomembnejšega na svetu.
-
pikica83 - Komunikatorka
- Prispevkov: 136
- Na forumu od: 25. 11. 2004
- Kraj: Celje
Odkar je recesija je folk še bolj nesramen, predrz... Ampak tako je, če delaš z strankami. Nekatere pridejo v trgovino al pa kamorkoli drugam sam zato da se lahko zderejo na tebe in nekaj bojo že našle. Lahko je to le napačen pogled, beseda, karkoli. Ne zavedajo se, da ta oseba ki stoji za pultom ni kriva,da je kaj narobe, da kaj ne dela, oziroma da je kaj poškodovano, ali česa ni na zalogi. Nasvet, ki ti ga lahko dam je le, da poskušaš le kimat in ko KONČNO prideš ti na vrsto govoriš čisto potiho, prijazno se nasmeješ opravičiš, tud če nisi ti kriva in včasih se jih s tem da pomirit. Hudo pa je ker si verjetno tudi oseba, ki si take stvari jemlje k srcu in ti ljudje s takim dejanje uničijo dan. Sem enaka, ampak si vsak dan dopovedujem, da nisem kriva jst in da so ljudje pač takšni. Nažalost...
Zadnjič spremenil pikica83, dne 21. Nov. 2009 20:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Nič ni tako dragoceno, kot tisti del tebe, ki je v drugih in tisti del drugih, ki je v tebi.
- V_Rose_V
- Debatorica
- Prispevkov: 493
- Na forumu od: 7. 7. 2008
Ma sej se trudim po vseh močeh. Prijazna sem, da sem včasih sama sebi že osladna-in to do ljudi, ki si tega sploh ne zaslužijo. In bolj kot se opravičuješ, bolj kot si prijazn, bolj gnjavijo. Sej ne rečem, se najdejo taki, ki popustijo pol, ampak še vedno je vse več takih, ki so nesramni do obisti. Pa ne bi rekla da bi to bli neki neizobraženci. Recimo da znam stranke ocenit glede na izražanje in videzu in vidim, da so to stranke, ki so recimo da malo bolj izobražene. Taki se majo za najbolj močne, za najbolj vplivne in znajo samo gnjavit in grozit in izsiljevat.
- @smrketka@
- Debatorica
- Prispevkov: 347
- Na forumu od: 13. 10. 2006
- Kraj: ljubljana
Na začetku je na takem delovnem mestu zelo težko delati, ker si vse jemlješ k srcu. Potem se pa počasi navadiš in preslišiš, ker itak veš, da pritožba ne leti nate osebno. Žal se ljudje ne znajo lepo obnašat in jezo stresejo na tistega, ki je najmanj kriv. Kar se meni zdi zelo grdo. Če maš koga plan ozmerjat, moraš vsaj tistega, ki bi mogoče za zadevo lahko odgovarjal, ne pa neko delavko tam.
Je pa žal res vedno več ljudi takih. Jaz sem takim ljudem kar lepo povedala, da ni nobene potrebe, da so tako neprijazni, da se da bolje zmenit na lepši način, tud rečem: pa pojdimo mi sedaj po vrsti, kaj se je dogajalo. pa jim potem skozi zgodbo o dogajanju obrazložim ali so si zadevo prav zamislili ali ne. Namreč jaz opažam, da vsaj pri mojem delu je veliko konfliktov, zato ker ljudje zadeve ne poznajo preveč dobro in hočejo velikokrat doseči nekaj do česar preprosto niso upravičeni. Je pa velik problem, ker si veliko ljudi ne vzame časa, da bi jim obrazložili in zato potem pride do konflikta, ker preprosto ne poznajo dovolj svojih pravic ter omejitve teh pravic.
Pri mojem delu me je pa recimo tudi to velikokrat zbodlo, ko so mi stranke rekle: Hvala za prijaznost. Kot da je prijaznost res že tako redka vrlina za katero bi se morali zahvaljevati. Za moje pojme je prijaznost neka osnova komunikacije med vsemi, pa mogoče na to pozabljajo/-mo tako eni kot drugi (stranka ter uslužbenci).
Se mi zdi, da se s tem naučiš spopadati slej ko prej, ker preprosto moraš preslišati.
Je pa žal res vedno več ljudi takih. Jaz sem takim ljudem kar lepo povedala, da ni nobene potrebe, da so tako neprijazni, da se da bolje zmenit na lepši način, tud rečem: pa pojdimo mi sedaj po vrsti, kaj se je dogajalo. pa jim potem skozi zgodbo o dogajanju obrazložim ali so si zadevo prav zamislili ali ne. Namreč jaz opažam, da vsaj pri mojem delu je veliko konfliktov, zato ker ljudje zadeve ne poznajo preveč dobro in hočejo velikokrat doseči nekaj do česar preprosto niso upravičeni. Je pa velik problem, ker si veliko ljudi ne vzame časa, da bi jim obrazložili in zato potem pride do konflikta, ker preprosto ne poznajo dovolj svojih pravic ter omejitve teh pravic.
Pri mojem delu me je pa recimo tudi to velikokrat zbodlo, ko so mi stranke rekle: Hvala za prijaznost. Kot da je prijaznost res že tako redka vrlina za katero bi se morali zahvaljevati. Za moje pojme je prijaznost neka osnova komunikacije med vsemi, pa mogoče na to pozabljajo/-mo tako eni kot drugi (stranka ter uslužbenci).
Se mi zdi, da se s tem naučiš spopadati slej ko prej, ker preprosto moraš preslišati.
- V_Rose_V
- Debatorica
- Prispevkov: 493
- Na forumu od: 7. 7. 2008
Ma bilo bi marsikaj drugače, če ne bi jaz delala že tukaj kot študentka 2 leti in pol. Tako da ta služba zame ni nek nov začetek. Vse kar je zame novega, je večja plača v primerjavi s študentsko in na papirju sem zdaj redno zaposlena Samo v tem je štos Mogoče je pa res, da je zdaj na meni večja odgovornost (ki je stranke itak ne vedo), pa se sama podzavestno še bolj žerem..ne vem no...
Je pa res, da je veliko takih, ki se res ne spoznajo, ki ne vejo kaj hočejo, ki hodijo izživljat svoje slabe dneve na nekoga, ki jim pride prvi na pot...in so res nesramni. Pa vse bolj zahtevni. Določen procent je takih, ki so še "stara šola" in nimajo pojma o čem gre, samo to kaj čujejo in vseeno trmarijo svoje...je pa druga grupa še tukaj, ki je vse bolj izobražena na področju kjer delam(internet dela čudeže). Pa vseeno to kaj preberejo na internetu ni dovolj, da bodo postavljali diagnoze in pogoje tukaj in mi solili pamet. In so spet tukaj konflikti. Pa ko mi vsi pravijo, da sem nora da se tolko sekiram...ampak kaj naj...nisem iz kamna in me še vedno marsikaj potre. Alli pa mogoče ne toliko potre...nabira se vse, pa naporne stranke, pa veliko naročil, pa reševanja reklamacij(ko mislijo vsi, da so edini), pa vsega polno...in konc dneva je kar neki kaos...če bi bile stranke prijaznejše, bi bilo pol manj naporno.Pol pa se sam pri sebi sprašuješ, kje delaš kaj narobe, pa vidiš da so eni taki stvori, da te pripravijo do takega razmišljanja.
Je pa res, da je veliko takih, ki se res ne spoznajo, ki ne vejo kaj hočejo, ki hodijo izživljat svoje slabe dneve na nekoga, ki jim pride prvi na pot...in so res nesramni. Pa vse bolj zahtevni. Določen procent je takih, ki so še "stara šola" in nimajo pojma o čem gre, samo to kaj čujejo in vseeno trmarijo svoje...je pa druga grupa še tukaj, ki je vse bolj izobražena na področju kjer delam(internet dela čudeže). Pa vseeno to kaj preberejo na internetu ni dovolj, da bodo postavljali diagnoze in pogoje tukaj in mi solili pamet. In so spet tukaj konflikti. Pa ko mi vsi pravijo, da sem nora da se tolko sekiram...ampak kaj naj...nisem iz kamna in me še vedno marsikaj potre. Alli pa mogoče ne toliko potre...nabira se vse, pa naporne stranke, pa veliko naročil, pa reševanja reklamacij(ko mislijo vsi, da so edini), pa vsega polno...in konc dneva je kar neki kaos...če bi bile stranke prijaznejše, bi bilo pol manj naporno.Pol pa se sam pri sebi sprašuješ, kje delaš kaj narobe, pa vidiš da so eni taki stvori, da te pripravijo do takega razmišljanja.
-
evva - Kofetarica
- Prispevkov: 901
- Na forumu od: 3. 5. 2008
Jaz tud delam z ljudmi in sem vedno prijazna do njih, če pa je kdo nesramen do mene, sem jaz kontra še bolj prijazna in pocukrana in nasmejana in se mi zdi, da se pol kar mal zamislijo in se začnejo lepš obnašat, no vsaj js mam taka opažanja. Kr če si ti osoren nazaj, je un še bolj nesramen, ti pa še bolj pod stresom.
-
pikica83 - Komunikatorka
- Prispevkov: 136
- Na forumu od: 25. 11. 2004
- Kraj: Celje
evva napisal/-a:Jaz tud delam z ljudmi in sem vedno prijazna do njih, če pa je kdo nesramen do mene, sem jaz kontra še bolj prijazna in pocukrana in nasmejana in se mi zdi, da se pol kar mal zamislijo in se začnejo lepš obnašat, no vsaj js mam taka opažanja. Kr če si ti osoren nazaj, je un še bolj nesramen, ti pa še bolj pod stresom.
Ma ja, k vidjo da si ti prijazen, pa so še bolj oni, pa k vidijo, kak se derejo, pa jih vsi gledajo, ti pa čisto mirno in prijazno nazaj odgovarjaš in jim kimaš. Če pa se dereš, si pa pol un tud misli, kaj ona se bo drla na mene in je tud on bolj živčen in se še bolj dere. Sej ne rečem, najdejo se tud taki k se jim ne da dopovedat totalno nič, ampak lej probaš, zgubit nimaš kaj. Ker taki ljudje se najdejo vsepovsod, ne sam v optiki, ne sam v gostilni in ne sam v trgovini. Ker so to pač ljudje, sej veš sto ljudi sto čudi.
Nič ni tako dragoceno, kot tisti del tebe, ki je v drugih in tisti del drugih, ki je v tebi.
- *QueenBitch*
- Kofetarica
- Prispevkov: 879
- Na forumu od: 6. 6. 2006
Jaz te kr razumem ja, čeprov nimam tok stika s strankami ga tud imam in včasih pokasiram še za vse njihove slabe dneve za nazaj...to se mi je ravno prejšnji teden zgodilo, da se je en 15 minut drl name po telefonu. Pa sem mu poskušala razložit, da jaz sploh nisem prava oseba na katero se mora obrnit pa se je kr drl in potem sem sam počakala, da je nehal. Me je pa precej vrgel iz tira in pokvarl dan, sam ok pač sm vedla da sm pokasirala še za ne vem kaj pa sm se počas nehala sekirat. Je pa delo z ljudmi naporno in jaz imam včas premalo potrpljenja, ok sj nikol se ne derem al karkol sam si mislm joj zdrž še mal, pazi da ne zgubiš živcev. S tem, da tud jaz kamorkoli grem sem ful prijazna in nikoli ne sitnarim za malenkosti al pa kej podobnga.
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot]