Pravice kupcev
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
Prvi neprebran prispevek • 11 prispevkov
• Stran 1 od 1
-
PeggySue* - Cosmofrik
- Prispevkov: 1956
- Na forumu od: 18. 11. 2006
- Kraj: Gorenjska
Zanima me,kakšne so pravice kupcev,v primeru,ko se kupi pokvarjen izdelek?
V mojem primeru gre za novo kupljeno Samsungovo tablico,ki sem jo naročila preko spletne trgovine. Ko sem jo spravila v pogon,sem ugotovila,da mi kljub vsem pravilnim nastavitvam,ne obrača ekrana.
Zanima me,če sem sedaj dejansko primorana tablico poslati nazaj ponudniku,da jo bo poslal naprej na servis in čakati na popravilo,ali je ponudnik dolžan izdelek zamenjati in poslati drugega?
Hvala za odgovore.
V mojem primeru gre za novo kupljeno Samsungovo tablico,ki sem jo naročila preko spletne trgovine. Ko sem jo spravila v pogon,sem ugotovila,da mi kljub vsem pravilnim nastavitvam,ne obrača ekrana.
Zanima me,če sem sedaj dejansko primorana tablico poslati nazaj ponudniku,da jo bo poslal naprej na servis in čakati na popravilo,ali je ponudnik dolžan izdelek zamenjati in poslati drugega?
Hvala za odgovore.
-
delfinchek - Debatorica
- Prispevkov: 439
- Na forumu od: 3. 6. 2011
Oz. v primeru stvarne napake, ki pa je itak nikoli ne priznajo.
-
claire - Cosmopsiho
- Prispevkov: 3646
- Na forumu od: 19. 3. 2008
Pozanimaj se. Nekatera podjetja zastonj popravijo reči v garanciji samo pod njihovimi pogoji, ki so lahko tudi takšni, da moraš blago poslati nazaj... Dobro preberi pogoje. V kolikor lahko, je seveda bolje da sama neseš na servis. Ampak pazi, da ti ne bodo potem zaračunali storitve.
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
-
Ewyx - Komunikatorka
- Prispevkov: 197
- Na forumu od: 15. 12. 2013
Pri mojem novem mobitelu (pokvaril se mi je par dni po nakupu) je bilo tako, da če bi ga pravočasno ~v roku 5 ali 7 dni od nakupa (nisem več zihr) odnesla na servis oziroma v prodajalno, bi mi ga zamenjali in bi dobila novega. Ker sem zamudila ravno en dan, so mi ga pa dali na popravilo in sem ga potem še celo leto vlačila po servisih
See I'm so far off the map the sun is shining...
-
PeggySue* - Cosmofrik
- Prispevkov: 1956
- Na forumu od: 18. 11. 2006
- Kraj: Gorenjska
Tole sem zbrskala na netu in prilagam v vednost tistim,ki bodo imeli podoben primer,kot ga imam sama.
http://www.ius-optima.com/pravice-potro ... upu-blaga/
http://www.ius-optima.com/pravice-potro ... upu-blaga/
-
Ewyx - Komunikatorka
- Prispevkov: 197
- Na forumu od: 15. 12. 2013
Hjoj, pol so pa mene takrat lepo nategnil Je bilo točno tako pri meni:
''Velikokrat se trgovci sklicujejo, da vam bi stvar zamenjali, če bi jo prinesli v 8 dneh. Odpravite se na servis, kjer vam povejo, da bo popravilo trajalo 40 dni ali celo, da bo morala stvar na popravilo v tujino''
No, hvala za pripopan link
''Velikokrat se trgovci sklicujejo, da vam bi stvar zamenjali, če bi jo prinesli v 8 dneh. Odpravite se na servis, kjer vam povejo, da bo popravilo trajalo 40 dni ali celo, da bo morala stvar na popravilo v tujino''
No, hvala za pripopan link
See I'm so far off the map the sun is shining...
-
Sunshine - Cosmo administrator
- Prispevkov: 1697
- Na forumu od: 6. 7. 2004
- Kraj: Ljubljana
Jaz sem na hladilniku opazila, da je ročka nalomljena. Če bi še parkrat brez razmišljanja in občutka povlekla ročko bi se odlomila, vendar na mojo srečo se ni. Poklicala sem v Merkur, kjer sem kupila hladilnik, namreč hladilnik je še v garanciji. Tam so me napotili v Big bang, kjer je pooblaščen servis, kjer se po telefonu ni dalo ni urediti in smo šli na pisno korespondenco preko e-maila glede reklamacije. Najprej sem dobila odgovor, da ročka ne paše v garancijo hladilnika, nato, da je ročka potrošni material in da se pač zgodi, nova stane 25 evrov, na koncu pa so le priznali stvarno napako in da je ročka del hladilnika-saj takega že kupiš (v trgovini ni na voljo za kupiti hladilnik brez ročk) in mi ročko poslali.
Prvi neprebran prispevek • 11 prispevkov
• Stran 1 od 1
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot], Sarissima