Oglaševanje in mi

Klepetalnica, info, humor in ogromno drugih zanimivih reči...

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

marypa
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1341
Na forumu od: 17. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a marypa » 09. Avg. 2011 12:42

Zadnje čase podjetja dajo veliko na raziskave, ankete, torej veliko pozornost trženju, kako uspešno kaj prodati.

Torej me zanima vaše mnenje glede tega in ali se vam zdi tega preveč in ste posledično siti vse tržnih, marketinških potez?

Zdaj ko sem študentka, si sama kupujem hrano, hodim v trgovine po nakupih. Za vse trgovine skoraj moraš imeti kartico (DM, Interšpar, Tuš, Merkator, ...), ker potem bolj "ugodno" dobiš določene izdelke. Torej bo moja denarnica samo polna nekih kartic.
V tušu zdaj obstaja neka akcija najljubših 10... in se mi iskreno sploh ne da razmišljat o čem se gre.

Kako vi gledate na to,
vas vse te številne ponudbe in konkuriranje podjetij med sabo z vsemi možnimi sredstvi kaj motijo?
Uporabniški avatar
GnilaLimona
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 526
Na forumu od: 28. 7. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a GnilaLimona » 09. Avg. 2011 12:52

Ja, me motijo. Veliko preveč je trgovin za moje pojme. Sama nakupjem v Mercatorju, DM-u, Mullerju, občasno v Tušu in Sparu itd. Denarnico imam polno nekih kartic, s katerimi naj bi imel popus in naj bi na kartice nazaj dobival denar. Meni se zdi vse samo lari fari. Enkrat ima ena trgovina npr. znižano mleko, drugič druga. Samo fajn se vsem zdi, ker bomo oz. naj bi pršparali tokintok procentov. :D Marketinški triki, kako eni trgovini speljat čim več kupcev.
Uporabniški avatar
McLarnovc
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1778
Na forumu od: 26. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a McLarnovc » 09. Avg. 2011 13:21

Te kartice zvestobe so en velik nateg. Vsak si misli, o lej super, nekaj ti dajo nazaj...k***c ti dajo. Naslednjič ko boš šel v to trgovino, boš tam pustil vsaj 100x večji znesek, kot so ti ga prejšnjič vrnili.

In še ti trgovci so prav odvratni že s tem permanentnim posiljevanjem s temi karticami.
...mini kikle nosjo vse, topless pa ne. Js pa vem zakaj to je...kolena majo vse...gor pa ne...
sirova štručka
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 5990
Na forumu od: 9. 12. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a sirova štručka » 09. Avg. 2011 13:34

...
Zadnjič spremenil sirova štručka, dne 05. Dec. 2016 14:33, skupaj popravljeno 1 krat.
tor
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1320
Na forumu od: 7. 2. 2007
Kraj: ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a tor » 09. Avg. 2011 13:41

Jaz tudi nočem teh kartic, katere mi redno ponujajo, imam pa Merkurjevo, pa jo redko rabim.
Mahagonij
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 2523
Na forumu od: 24. 11. 2005
Kraj: LJ

Neprebrana objavaNapisal/-a Mahagonij » 09. Avg. 2011 13:46

GnilaLimona napisal/-a:Ja, me motijo. Veliko preveč je trgovin za moje pojme. Sama nakupjem v Mercatorju, DM-u, Mullerju, občasno v Tušu in Sparu itd. Denarnico imam polno nekih kartic, s katerimi naj bi imel popus in naj bi na kartice nazaj dobival denar. Meni se zdi vse samo lari fari. Enkrat ima ena trgovina npr. znižano mleko, drugič druga. Samo fajn se vsem zdi, ker bomo oz. naj bi pršparali tokintok procentov. :D Marketinški triki, kako eni trgovini speljat čim več kupcev.
To ni glavni point teh kartic. Point je da lahko statisticno obdelujes podatke o svojih strankah.
Men and women agree on one thing: they both distrust women.
Uporabniški avatar
GnilaLimona
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 526
Na forumu od: 28. 7. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a GnilaLimona » 09. Avg. 2011 14:09

Mahagonij napisal/-a:
GnilaLimona napisal/-a:Ja, me motijo. Veliko preveč je trgovin za moje pojme. Sama nakupjem v Mercatorju, DM-u, Mullerju, občasno v Tušu in Sparu itd. Denarnico imam polno nekih kartic, s katerimi naj bi imel popus in naj bi na kartice nazaj dobival denar. Meni se zdi vse samo lari fari. Enkrat ima ena trgovina npr. znižano mleko, drugič druga. Samo fajn se vsem zdi, ker bomo oz. naj bi pršparali tokintok procentov. :D Marketinški triki, kako eni trgovini speljat čim več kupcev.
To ni glavni point teh kartic. Point je da lahko statisticno obdelujes podatke o svojih strankah.


Ja sej to vem. Da vidjo česa se največ kupuje. :D Ahhh niso ti ponudniki neumni. Ne, ne. :D
marypa
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1341
Na forumu od: 17. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a marypa » 09. Avg. 2011 14:53

Ja, da vidijo česa se največ proda in zakaj nekatere generacije npr. ne kupujejo določene znamke npr. mleka in potem z različnimi akcijami skušajo doseči, da to spremenijo in da tudi mlajši npr. kupijo Alpsko mleko (npr. mlečna cesta na Facebooku).
Uporabniški avatar
flesherka_
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 675
Na forumu od: 24. 3. 2008
Kraj: maribor

Neprebrana objavaNapisal/-a flesherka_ » 09. Avg. 2011 16:37

Mene pa zanima, kdo preverja resničnost trditev, ki so dane v oglasih. Na primer, da neka pasta pobeli zobe, pa vsi vemo, da to ni res.. Kako lahko te znamke tako javno zavajajo kupce. Ali pa na primer, kako lahko v reklami za maskaro spodaj piše 'Oglas je bil posnet z umetnimi trepalnicami.' HALOOOO!!! Al pa reklama za šampon, pa piše 'Oglas je bil posnet z lasnimi vstavki.' To je meni osnova zavajanja. Kolko je šele reklam, ko to ne piše.

Torej moje vprašanje: Kadar se oglašuje nek artikel in proizvajalec poda neko trditev, kdo preverja resničnost teh trditev.

Primeri trditev: Priporoča 99% zobozdravnikov. Pobeli v 8 dneh. Efekt umetnih trepalnic. Obstojen 24 ur. ISO standard....
ONCE YOU GO PINK, YOU NEVER GO BLING...
Uporabniški avatar
GnilaLimona
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 526
Na forumu od: 28. 7. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a GnilaLimona » 09. Avg. 2011 16:46

flesherka_ napisal/-a:Mene pa zanima, kdo preverja resničnost trditev, ki so dane v oglasih. Na primer, da neka pasta pobeli zobe, pa vsi vemo, da to ni res.. Kako lahko te znamke tako javno zavajajo kupce. Ali pa na primer, kako lahko v reklami za maskaro spodaj piše 'Oglas je bil posnet z umetnimi trepalnicami.' HALOOOO!!! Al pa reklama za šampon, pa piše 'Oglas je bil posnet z lasnimi vstavki.' To je meni osnova zavajanja. Kolko je šele reklam, ko to ne piše.

Torej moje vprašanje: Kadar se oglašuje nek artikel in proizvajalec poda neko trditev, kdo preverja resničnost teh trditev.

Primeri trditev: Priporoča 99% zobozdravnikov. Pobeli v 8 dneh. Efekt umetnih trepalnic. Obstojen 24 ur. ISO standard....



Fora tega je v tem: priporoča 99% zobozdravnikov. Ni 100%, se pravi niso vsi. Noben ne more dokazati, da je tista številka 99% resnična. Če bi bilo 100% bi lahko, saj bi samo en zobozdravnik rekel da ni vi redu, pa bi bila cela štala. :) Enako je z efektom umetnih trepalnic. Niso umetne trepalnice, je samo efekt. Tako da se nimaš pritožiti na nič. Kaj, si hotela umetne trepalnice? Potem bi jih kupila. Ali pa tista npr. pomaga pri urejanju prebave. Pomaga! Se pravi da moraš ti več piti, se ukvarjati s športom, bolj zdravo jesti itd. Ona ti samo pomaga (ali pa še to ne, tako da jogurta praktično ne potrebuješ). Tako se tudi na njih ne moreš pritožiti, saj samo pomaga pri težavah, nikjer pa ne piše da bo 100% pomagalo. :wink:

Pa tudi tiso: oglas je bil posnet z lasnimi vstavki- ne moreš jih tožiti, da po šamponu nimaš takih las kot so na posnetku, ker ima tista ženska gor lasne vstavke. :D

Vem, ni prav pa je vseeno tako. Tako dopuščajo narobe napisani zakoni.

Preveriti ne morejo, vsaj ne pri tistih 99% zobozdavnikov. Ker nihče ne bo spraševal VSE zobozdravnike po svetu z njihovo mnenje. Obsstojen 24 ur. Ponavadi rečejo -do 24 ur. :)
Uporabniški avatar
Ajča
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1369
Na forumu od: 1. 6. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a Ajča » 09. Avg. 2011 20:24

Imam vse kartice zvestobe, kar se jih da dobiti. Zakaj? Npr. recimo, da imamo žurko ali gremo na morje. Vzamem od tistega tedna časopis skupaj, si označim izdelke, ki jo občutno ceneje in grem samo tiste iskat (nekaj v spar, nekaj v mercator, nekaj v tuš). In vse imaš na enem placu; npr. okolica City Parka. Tako, da smo za te velike zadeve (žurke, morje, pikniki) ogromno denarja prihranili in je vzelo 1h vse skupaj (seznam, pregled reklam, nakupovanje). Mi ni vseeno za denar, ki ga zaslužim. Trgovci vas pa nategujejo toliko kot sami pustite :wink: . Vzameš od vsakega najboljše in tisto kar tebi paše in si na boljšem.
Kot recimo kartica zvestobe za K&O (+giga sport): nikoli nič ne kupujem tam, dobila sem pa bon za 25% popusta na izbran izdelek in 10% popusta na celotni nakup. In sem si vzela super hlače za tek in kolebnico. Nič drugega.


flesherka_ napisal/-a:Torej moje vprašanje: Kadar se oglašuje nek artikel in proizvajalec poda neko trditev, kdo preverja resničnost teh trditev.

Primeri trditev: Priporoča 99% zobozdravnikov. Pobeli v 8 dneh. Efekt umetnih trepalnic. Obstojen 24 ur. ISO standard....


Pri prvih 3 moraš prebrati droben tisk; npr. krema proti celulitu: v 14 dneh zmanjša viden celulit za 88% (droben tisk: raziskava izvedena na 38 ženskah v..). Medtem ko ISO standarde preverjajo uradne/pristojne osebe. Tudi ozadnje posameznega certifikata moraš poznati, ker drugače ti nič ne pomaga oziroma si lahko zaveden (sploh natur, bio, eko, naravno,..) - l'occitane ima npr. samo eno linijo res naravno.
Zadnjič spremenil Ajča, dne 09. Avg. 2011 20:46, skupaj popravljeno 1 krat.
A goal without a plan is just a wish.
marypa
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1341
Na forumu od: 17. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a marypa » 09. Avg. 2011 20:37

Da prideš do cenejših izdelkov, moraš vse njihove ponudbe sčekirat pa vse te kartice imet. Fa** naporno bo postalo to nakupovanje. :S
Uporabniški avatar
McLarnovc
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 1778
Na forumu od: 26. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a McLarnovc » 09. Avg. 2011 20:51

Ajča napisal/-a:Imam vse kartice zvestobe, kar se jih da dobiti. Zakaj? Npr. recimo, da imamo žurko ali gremo na morje. Vzamem od tistega tedna časopis skupaj, si označim izdelke, ki jo občutno ceneje in grem samo tiste iskat (nekaj v spar, nekaj v mercator, nekaj v tuš). In vse imaš na enem placu; npr. okolica City Parka. Tako, da smo za te velike zadeve (žurke, morje, pikniki) ogromno denarja prihranili in je vzelo 1h vse skupaj (seznam, pregled reklam, nakupovanje). Mi ni vseeno za denar, ki ga zaslužim. Trgovci vas pa nategujejo toliko kot sami pustite :wink: . Vzameš od vsakega najboljše in tisto kar tebi paše in si na boljšem.
Kot recimo kartica zvestobe za K&O (+giga sport): nikoli nič ne kupujem tam, dobila sem pa bon za 25% popusta na izbran izdelek in 10% popusta na celotni nakup. In sem si vzela super hlače za tek in kolebnico. Nič drugega.


Poglej malo z distance in boš ugotovila, da si prišparala točno nič.
...mini kikle nosjo vse, topless pa ne. Js pa vem zakaj to je...kolena majo vse...gor pa ne...
Uporabniški avatar
Led Zeppelin
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 7198
Na forumu od: 10. 8. 2010

Neprebrana objavaNapisal/-a Led Zeppelin » 09. Avg. 2011 21:04

fora teh kartic, ter ostalih ugodnih ponudb je ta...da privabijo kupca v trgovino, ter da on ko je tam zaradi vseh teh popustov, ter ostalih kombinacij z različnimi "klubskimi" ugodnostmi kupuje izdelke ki jih ne potrebuje/jih že ima/kopiči zalogo.

To pa zato ker ljudje v trgovini razmišljajo z denarnico in ne glavo, namesto da bi šel z listkom na kateremu ima napisano kaj potrebuje, tja uleti z 111 karticami, kuponi...samo zato da kupi 3 mila, pri tem pa dobi en paket britvic.
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
Uporabniški avatar
GnilaLimona
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 526
Na forumu od: 28. 7. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a GnilaLimona » 09. Avg. 2011 21:28

McLarnovc napisal/-a:
Ajča napisal/-a:Imam vse kartice zvestobe, kar se jih da dobiti. Zakaj? Npr. recimo, da imamo žurko ali gremo na morje. Vzamem od tistega tedna časopis skupaj, si označim izdelke, ki jo občutno ceneje in grem samo tiste iskat (nekaj v spar, nekaj v mercator, nekaj v tuš). In vse imaš na enem placu; npr. okolica City Parka. Tako, da smo za te velike zadeve (žurke, morje, pikniki) ogromno denarja prihranili in je vzelo 1h vse skupaj (seznam, pregled reklam, nakupovanje). Mi ni vseeno za denar, ki ga zaslužim. Trgovci vas pa nategujejo toliko kot sami pustite :wink: . Vzameš od vsakega najboljše in tisto kar tebi paše in si na boljšem.
Kot recimo kartica zvestobe za K&O (+giga sport): nikoli nič ne kupujem tam, dobila sem pa bon za 25% popusta na izbran izdelek in 10% popusta na celotni nakup. In sem si vzela super hlače za tek in kolebnico. Nič drugega.


Poglej malo z distance in boš ugotovila, da si prišparala točno nič.


Agree.

Vrni se na Splošno

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot]