Filmi za razmišljanje + psihološki filmi + trilerji
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine, floribunda
-
Nincha II - Sramežljivka
- Prispevkov: 88
- Na forumu od: 16. 11. 2006
- Kraj: Ljubljana
Kmalu prihaja v kino en dober psihološki triler Slutnja.
Gre se pa o tem da neki ženski umre mož v prometni nesreči. Vendar skozi film se ne ve točno ali je on res umrl, ali pa gre le za plod njene domišljije. Ko se nekega jutra zbudi, je njen mož povsem živ. In ona najprej pomisli, da gre za nočno moro. Vendar se ta vedno znova in znova pojavlja... včasih se zbudi poleg živega moža, včasih pa kot vdova. In njene slutnje začnejo voditi v niz čudnih dogodkov.
Po opisu sodeč se mi zdi zanimiv film
Gre se pa o tem da neki ženski umre mož v prometni nesreči. Vendar skozi film se ne ve točno ali je on res umrl, ali pa gre le za plod njene domišljije. Ko se nekega jutra zbudi, je njen mož povsem živ. In ona najprej pomisli, da gre za nočno moro. Vendar se ta vedno znova in znova pojavlja... včasih se zbudi poleg živega moža, včasih pa kot vdova. In njene slutnje začnejo voditi v niz čudnih dogodkov.
Po opisu sodeč se mi zdi zanimiv film
-
kepka - Cosmofrik
- Prispevkov: 1656
- Na forumu od: 24. 10. 2004
Nincha II napisal/-a:Kmalu prihaja v kino en dober psihološki triler Slutnja. Po opisu sodeč se mi zdi zanimiv film
Film bi lahko bil mnogo boljsi, je sicer cist simpaticen, ampak se ti zdi, da si vse ze 10krat videl nekje. Tako da ne priporocam lih.
Sicer pa je res vecina filmov, ki jih je omenil Pikado dobrih. Samo Rear Window je meni dosti ljubsa Alfredova klasika. Ne vem, ce sem ze omenla, ampak sem se spomnila se na dve klasiki - The Silence Of The Lambs, The Shining.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
-
gregalina - Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1234
- Na forumu od: 20. 3. 2007
- Kraj: toti Maribor
Men je biu ful dobr film House Of Voices.
- Anelise
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1163
- Na forumu od: 25. 2. 2007
- the butterfly effect
- american beauty
- wicker park
- closer
- sleepers
- notebook
- a walk to remember
- love actually
- the green mile
- girls,interruped
- fight club
- requiem for a dream
- eyes wide shut
- 3 metri sopra il cielo
- l'ultimo bacio
- fate ignoranti
- kristusov pasijon ...... in almodovarjevi filmi
- american beauty
- wicker park
- closer
- sleepers
- notebook
- a walk to remember
- love actually
- the green mile
- girls,interruped
- fight club
- requiem for a dream
- eyes wide shut
- 3 metri sopra il cielo
- l'ultimo bacio
- fate ignoranti
- kristusov pasijon ...... in almodovarjevi filmi
- *kristyna*
- Komunikatorka
- Prispevkov: 226
- Na forumu od: 7. 1. 2006
Men je tko za zamislt se film Blood Diamond... film mi je ful dobr čeporv je skor krut... Pa film za zamislt je tud Sicko. pač vidš da naše zdravstvo navsezadje le ni tak podn
Love me or leave me. Hey! Where''s everybody going??
-
prinzessin - Kofetarica
- Prispevkov: 961
- Na forumu od: 29. 3. 2006
- Kraj: tu pa tam
Butterfly on a wheel--skozi ves film imaš občutek, da si naletel na še en čist običajn trilerček...na koncu te pa preseneti Dober poduk za "husband-e"
-
Tamala_mrha - Cosmopsiho
- Prispevkov: 3322
- Na forumu od: 21. 10. 2006
Hm, se mi zdi, da nekateri srhljivke enačite s psihološkimi filmi? Jaz srhljivk ne gledam dosti, raje gledam psihološke oz. razmišljujoče drame. Bom najprej naštela nekaj srhljivk, ki so pri meni pustile pečat: Vsiljivci (The Others), Šesti čut (The Sixth Sense), Stigmata, pa še kakšen dober film, ki se ga zdaj ne spomnim... In še nekaj psiholoških dram, ki so mi bile všeč: Rekvijem za sanje (Requiem for a Dream), Vanilla Sky, Učinek metulja (The Butterfly Effect), Nore in svobodne (Girl Interrupted), Čudoviti um (A beautiful mind), Lužinova obramba (The Luzhin Defence), Kaznilnica odrešitve (The Shawshank Redemption), Združene države Lelanda (The United States of Leland) itd.
Zadnjič spremenil Tamala_mrha, dne 05. Jul. 2008 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.
-
Tammy_De - Cosmofrik
- Prispevkov: 1644
- Na forumu od: 8. 3. 2007
- Kraj: Ljubljana
Obožujem jih, ravno sm pogledala the clearing - super je.
Ostali, ki se jih spomnm pa da so mi ušeč so deja vu, dvojna igra, se7ven(?), zbiralec kosti, un s clive ownom pa jen aniston...
dejte še vi napisat gor dobre trilerje
Ostali, ki se jih spomnm pa da so mi ušeč so deja vu, dvojna igra, se7ven(?), zbiralec kosti, un s clive ownom pa jen aniston...
dejte še vi napisat gor dobre trilerje
"Replace the fear of unknown with curiosity"
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it's time to pause and reflect."
"Sexy is sexy" - Adam Lambert
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it's time to pause and reflect."
"Sexy is sexy" - Adam Lambert
-
bouhica - Kofetarica
- Prispevkov: 933
- Na forumu od: 30. 7. 2004
O js pa! Obozujem jih
Men so usec Basic Instinct 1,2, Mr. Brooks, Final Destination 1, 2, 3, Zodiac, The Butterfly Effect 1,2, Se7en, Derailed (toj un z Jen in Clive-om), drgac mi je pa noro dobra serija Dexter, ce poznas
Men so usec Basic Instinct 1,2, Mr. Brooks, Final Destination 1, 2, 3, Zodiac, The Butterfly Effect 1,2, Se7en, Derailed (toj un z Jen in Clive-om), drgac mi je pa noro dobra serija Dexter, ce poznas
You can think Im wrong, but thats no reason to quit thinking
-
no angel - Cosmofrik
- Prispevkov: 1614
- Na forumu od: 2. 11. 2004
- Kraj: vzhodno od LJ
Trilerji so zakon!
Od tistih ki mi najprej padejo na pamet, so mi bli fajni npr. Številka 23, Zlom (tega sm mislim da nazadnje gledala od trilerjev), Srhljive skrivalnice (ta je bil res dobr!!), Učinek metulja, Vas ob gozdu, Številke za umor, Pozabljeni ... Pa verjetn še marsikter, ki se ga zdle ne spomnem.
Od tistih ki mi najprej padejo na pamet, so mi bli fajni npr. Številka 23, Zlom (tega sm mislim da nazadnje gledala od trilerjev), Srhljive skrivalnice (ta je bil res dobr!!), Učinek metulja, Vas ob gozdu, Številke za umor, Pozabljeni ... Pa verjetn še marsikter, ki se ga zdle ne spomnem.
little dandelion
let your heart keep time
now the clouds are gone
all of your tomorrows shine
let your heart keep time
now the clouds are gone
all of your tomorrows shine
-
moi T - Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1070
- Na forumu od: 6. 2. 2007
- Kraj: Lj med tednom, med vikendi pa...
Jez sm pa pogledla Unknown.
Zanimiv film, notr se pojavi tudi Abruzzi (s Prison Breaka ), ki spet igra negativca. Mislm, ne morm se še prou odločt, ker se mi zdi, da nism filma še čisto poštekala. A ga je ktera gledla, da mi še mal razjasni obzorja?
Zanimiv film, notr se pojavi tudi Abruzzi (s Prison Breaka ), ki spet igra negativca. Mislm, ne morm se še prou odločt, ker se mi zdi, da nism filma še čisto poštekala. A ga je ktera gledla, da mi še mal razjasni obzorja?
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov