Tečaj varne vožnje
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
-
mastermind - Kofetarica
- Prispevkov: 593
- Na forumu od: 4. 2. 2013
- Kraj: London, UK
Obvezna za tiste, ki so naredili izpit po juliju 2011. Moraš jo narediti do štirih let po pridobitvi izpita. V nasprotnem primeru ti izpit enostavno poteče.
Ko jo narediš, pridobiš "ugodnosti" izkušenih voznikov; 0,5alkohola v krvi, več možnih kazenskih točk itd.
Ko jo narediš, pridobiš "ugodnosti" izkušenih voznikov; 0,5alkohola v krvi, več možnih kazenskih točk itd.
- floribunda
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 4942
- Na forumu od: 22. 2. 2007
tenkjuverimač, mi je malček bolj jasno zdej zakaj je to tako popularen topic
-
Sarissima - Cosmo moderatorka
- Prispevkov: 3562
- Na forumu od: 26. 12. 2010
mastermind napisal/-a:Obvezna za tiste, ki so naredili izpit po juliju 2011. Moraš jo narediti do štirih let po pridobitvi izpita. V nasprotnem primeru ti izpit enostavno poteče.
Ko jo narediš, pridobiš "ugodnosti" izkušenih voznikov; 0,5alkohola v krvi, več možnih kazenskih točk itd.
Sej sploh ne vem če je kej prav napisano v tem postu .
Prvo, varna vožnja je obvezna za vse, ki so naredili izpit A ali B kategorije po 13.08.2010.
Narediti jo moraš preden ti izpit poteče (prvič ti izpit velja ali do 21 leta ali dve leti po opravljenem izpitu, kar traja dlje (torej, tisti ki dela izpit pri 18, ima do 21 leta, tisti pa ki pri 20+ pa traja obdobje voznika začetnika 2 leti)). Priporočeno je, da jo opravljaš po najmanj štirih mesecih od izdaje vozniškega dovoljenja in pred potekom obdobja dveh let. Izpit ti (če je ne opraviš pred iztekom) ne poteče, ampak ga imaš možnost podaljšati za do 12 mesecev, (s tem da to prinese ogromno neke birokracije na upravni enoti) in v tem času pa moraš opraviti varno vožnjo, če ne je treba ponovno od začetka delat izpit.
Nope, te "ugodnosti" dobiš šele, ko ti izpit poteče in ga na novo podaljšaš (glej zgornji odstavek) . Opravljena varna vožnja je pogoj, da ti izpit sploh podaljšajo, in nima veze z tem, kdaj nehaš bit voznik začetnik.
Ufff, sem se razpisala
-
trust - Kofetarica
- Prispevkov: 570
- Na forumu od: 12. 8. 2012
Kaj pa ti zdaj pišeš Če si mlad voznik moraš biti 0.0, pa če narediš 5x varno vožnjo in tudi kazenske točke ostanejo, mislim da jih je 6 al 7, jaz nimam jajc sesti za volan, če radlerja pijem, raje peš pridem in peš grem ker,da pomojem ni večje muke, kot izpit še enkrat delat(pogledi, omejitve, cena ure itd.)
-
emanuela - Cosmo moderatorka
- Prispevkov: 7100
- Na forumu od: 28. 7. 2005
pupika123 napisal/-a: zame je to bla zguba časa in denarja, država je pač našla način kako dobit kaj denarja spet
Ne bodi smešna. Jaz sem šla zraven sestre v Mursko in so jim prav lepo najprej spredavali (z nazornimi slikami, posledice ob različnih hitrostih, itd), potem pa so še nekaj ur vozili po poligonu. Če pa tebi ne pride prav to, da veš, kakšna je zavorna pot po dežju, kako zgleda, če te odnese s ceste (torej kako se ujeti) in kako se zavira in reši iz situacije z ročno itd, potem pa sorči, ti Sebastien Ogier.
The world is as you are.
-
Sarissima - Cosmo moderatorka
- Prispevkov: 3562
- Na forumu od: 26. 12. 2010
Trust, ti slabo bereš . Sej mastermind ni nikjer napisal da se ti točke magično izbrišejo. In ja, dokler si voznik začenik moraš bit 0.0, mastermind je napisal, da šele potem ko nehaš bit, imaš lahko ob kontroli 0.5.
Prekopirano iz strani od policije:
Seznam kdo pod nobenim pogojem ne sme vozit pod vplivom alkohola:
Emanuela
Prekopirano iz strani od policije:
Do vključno 0,24 miligrama v litru izdihanega zraka ali 0,50 grama alkohola na kilogram krvi smejo imeti ostali vozniki, pod pogojem, da tudi pri nižji koncentraciji alkohola ne kažejo znakov nezanesljivega ravnanja.
Seznam kdo pod nobenim pogojem ne sme vozit pod vplivom alkohola:
Udeleženci v cestnem prometu, ki ne smejo imeti prisotnosti alkohola v organizmu, so:
vozniki motornih vozil ali skupine vozil kategorije C1, C, D1, D, BE, C1E, CE, D1E, DE;
vozniki vozil, s katerimi se prevaža nevarno blago;
vozniki vozil, s katerimi opravljajo javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe;
poklicni vozniki motornih vozil, kadar opravljajo ta poklic;
učitelji vožnje med usposabljanjem kandidatov za voznika v vožnji motornega vozila;
kandidati za voznike med usposabljanjem v vožnji motornega vozila;
spremljevalci;
vozniki začetniki;
vozniki motornih vozil, ki nimajo vozniškega dovoljenja ali v vozniškem dovoljenju nimajo vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozijo;
vozniki motornih vozil, ki se jim izvršuje sankcija prepovedi vožnje motornega vozila ali jim je vozniško dovoljenje odvzeto;
vozniki, ki prevažajo skupine otrok.
Emanuela
-
trust - Kofetarica
- Prispevkov: 570
- Na forumu od: 12. 8. 2012
emanuela napisal/-a:pupika123 napisal/-a: zame je to bla zguba časa in denarja, država je pač našla način kako dobit kaj denarja spet
Ne bodi smešna. Jaz sem šla zraven sestre v Mursko in so jim prav lepo najprej spredavali (z nazornimi slikami, posledice ob različnih hitrostih, itd), potem pa so še nekaj ur vozili po poligonu. Če pa tebi ne pride prav to, da veš, kakšna je zavorna pot po dežju, kako zgleda, če te odnese s ceste (torej kako se ujeti) in kako se zavira in reši iz situacije z ročno itd, potem pa sorči, ti Sebastien Ogier.
+1
-
slovenc79 - Cosmopsiho
- Prispevkov: 4263
- Na forumu od: 22. 7. 2011
- Kraj: Ljubljana
gre se za to da dobiš izkušnjo kako je, če nimaš nadzora nad vozilom oz. kako ga obdržiš, ko je res treba. sigurno zelo pomembna izkušnja.
se mi zdi prav da je to obvezno, ker marsikater mulc si predstavlja vožnjo kot v igricah in se ne zaveda kako je, ko gre zares kaj narobe.
se mi zdi prav da je to obvezno, ker marsikater mulc si predstavlja vožnjo kot v igricah in se ne zaveda kako je, ko gre zares kaj narobe.
hej norci
-
mastermind - Kofetarica
- Prispevkov: 593
- Na forumu od: 4. 2. 2013
- Kraj: London, UK
Ma potem bi morali narediti za obvezno za vse. Sicer pa imaš pozimi ogromno praznih parkingov, da lahko vadiš "izgubljanje nadzora". Kot pravim, še en vzvod, kjer država obira ljudi. 125€ po osebi je tu mač. Pa o zavorni poti in teh zadevah te tako ali tako učijo v avto šoli. Da pa veš kakšne so posledice trka, pa samo pogledaš dnevne novice. Cestnim norcem ne pomaga ne izobraževanje, ne nič.
Če že "izobražujejo", bi morali ta projekt usmeriti v vse imetnike voz. dovoljenj. Prvo; še enkrat vsem cpp izpit, potem pa vse drugo.. Cppja ne obvlada pol slovencev, pa se noben ni spomnil "prisilnih izobraževanj".
Če že "izobražujejo", bi morali ta projekt usmeriti v vse imetnike voz. dovoljenj. Prvo; še enkrat vsem cpp izpit, potem pa vse drugo.. Cppja ne obvlada pol slovencev, pa se noben ni spomnil "prisilnih izobraževanj".
-
saarijarvi - Cosmo moderatorka
- Prispevkov: 4447
- Na forumu od: 18. 4. 2007
mastermind, priporocam, da najprej sam opravis varno voznjo in potem prides nazaj z vtisi in izkusnjami in bos takrat videl, koliko/ce ti je kaj koristilo.. zase lahko recem, da mi je.
-
Sarissima - Cosmo moderatorka
- Prispevkov: 3562
- Na forumu od: 26. 12. 2010
Zanimivo, kako se glede cene/neuporabnosti pi*dijo ljudje, ki sploh niso bili .
Meni se zdi ok, da delajo obvezno vsi mladi vozniki, ceno bi mogoče malo znižala, da je res bolj prijazno mladim.
Bi pa dala zdravniške preglede + CPP teste kot pogoj pri 50, 60, 65, 70, 72, 74, 76, 78, (po 80 so pa itak že na vsako leto). Ker ni fer, da se (mladega) človeka z očali obravnava kot največji riziko na cesti, medtem ko starčki, ki ne vidijo, ne slišijo, s slabimi refleksi itd neovirano vozijo do 80. Če je nevaren na cesti, naj se mu izpit vzame, če ni sposoben za daljše vožnje naj se mu določi območje, kjer lahko vozi (do sosednjega mesta npr), če pa je vitalen in nima težav, naj se mu lepo podaljša.
Aja pa kaka predavanja o alkoholu in vožnji bi nujno morala bit vključena tudi za starejše voznike. Ker če bo eden od 10, ki bi prej šli vozit pod vplivom alkohola, spremenil svoje poglede, je vredno.
Meni se zdi ok, da delajo obvezno vsi mladi vozniki, ceno bi mogoče malo znižala, da je res bolj prijazno mladim.
Bi pa dala zdravniške preglede + CPP teste kot pogoj pri 50, 60, 65, 70, 72, 74, 76, 78, (po 80 so pa itak že na vsako leto). Ker ni fer, da se (mladega) človeka z očali obravnava kot največji riziko na cesti, medtem ko starčki, ki ne vidijo, ne slišijo, s slabimi refleksi itd neovirano vozijo do 80. Če je nevaren na cesti, naj se mu izpit vzame, če ni sposoben za daljše vožnje naj se mu določi območje, kjer lahko vozi (do sosednjega mesta npr), če pa je vitalen in nima težav, naj se mu lepo podaljša.
Aja pa kaka predavanja o alkoholu in vožnji bi nujno morala bit vključena tudi za starejše voznike. Ker če bo eden od 10, ki bi prej šli vozit pod vplivom alkohola, spremenil svoje poglede, je vredno.
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot], Sarissima