Oglaševanje in mi

Klepetalnica, info, humor in ogromno drugih zanimivih reči...

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

najstnica
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 232
Na forumu od: 9. 6. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a najstnica » 11. Avg. 2011 12:03

..
Zadnjič spremenil najstnica, dne 22. Sep. 2011 18:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
UG84
Cosmo moderatorka
Cosmo moderatorka
Prispevkov: 2524
Na forumu od: 18. 2. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a UG84 » 11. Avg. 2011 12:32

Tudi meni se to ne zdi nič takega. Kaj je tako težko reči "Ne, hvala, ne rabim"? Misliš da je njej lušno gledat cel šiht ljud ki zavijajo z očmi ko vpraša za kartico, ker MORA vprašat.

Poleg tega men je že prakrat prav prišlo, da meje vprašala, ker sem čisto pozabila jo pokazat.
marypa
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1341
Na forumu od: 17. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a marypa » 11. Avg. 2011 12:40

Mene je tudi vedno v DM spraševala... pa jo želite imeti? Pa me zdaj več ne, ker ji takoj dam tisto pred nos. Ja, naj se pa zbunijo, da gre kupcem to na živce.

Itak pa je DM tak dražji od Millerja, da se kljub njihovi kartici tam sploh ne splača kupovati.

@*mala* dejstvo je, da folk več zapravi kot je pred pojavom teh akcij. Zdaj koliko več pa ti zapraviš, pa mislim da ne moreš objektivno oceniti.
Uporabniški avatar
*mala*
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 8839
Na forumu od: 3. 8. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a *mala* » 11. Avg. 2011 12:50

^^ Ja, ampak Muller nima znamk kot so Alverde in Balea po katerih pogosto posegam :wink: Pa tudi ti si samo zaradi "nadlegovanja" podlegla kartici :P Mene to, če ne uporabljam in mi ne koristi, ne gane.

Meni se oa npr. zdi neumno kupovat v Mercatorju, kjer čisto vse dražje (izvzeti Mercatorjivi izdelki). Če pa mi v Sparu na že tako cenejši izdelek vrnejo še 20%, pa tudi teh par € ne bo težko zapravt naslednjič. Ponavadi kupujem le, kar rabim (in kar vem, da bom porabila- si ne delam zalog pri pokvarljivih stvareh).
But the most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the you you love, well, that's just fabulous.
Uporabniški avatar
Sunshine
Cosmo administrator
Cosmo administrator
Prispevkov: 1697
Na forumu od: 6. 7. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Sunshine » 11. Avg. 2011 12:53

Ajča napisal/-a:Varstvo podatkov (pridobljenih v enem podjetju, mora ostati znotraj podjetja za namene, ki jih podpišeš) zaenkrat še nekaj pomeni


Kaj pa varianta, da drugo podjetje prevzame obveščanje? Npr. v Mercatorju izpolniš pristopno izjavo za pridobitev kartice, in oni najamejo drugo podjetje, ki za njih vodi in izvaja tržne raziskave ipd. Sicer so oni še zmeraj vezani na varovanje podatkov, vendar se krog že razširi.

Jaz reklame vedno pregledam, pa če mi je kaj zanimivega in ugodnega se odločim za nakup.
Uporabniški avatar
Rollin #3
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 760
Na forumu od: 7. 6. 2011
Kraj: Izola

Neprebrana objavaNapisal/-a Rollin #3 » 11. Avg. 2011 13:56

jaz ne maram marketinga in podobnega sranja. ker gre za neko vrsto zavajanja. tudi ko ti ponudijo kartico nikoli ne rečejo ja mi bomo z njeno pomočjo zbirali en kup podatkov o vas in na njih izvajali kilerske algoritme in statistiko ter glede na to štimali cene. aja pa občutek boste imeli da prihranite. mi pa nikakor ne bomo imeli izgubo. tudi na sploh ne spoštujem ljudi ki to študirajo oz se s tem ukvarjajo, ki več ali manj samo na svojo rit gledajo oz na koncu počnejo splošno slabo. peščica jih je takih ki te skilse uporabijo za promocijo nečesa dobrega. in blazno smešno mi je ko tak človek se potem dela nek zaščitnik živali ali kaj podobnega. pa lol no.

drugače pa nasploh mislim da se lahko poslovimo od nekega občutka privatnosti, ker dandas se sledi skoraj povsod. vključno s tem forumom.
Uporabniški avatar
Leonessa
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 452
Na forumu od: 6. 4. 2011

Neprebrana objavaNapisal/-a Leonessa » 11. Avg. 2011 14:38

najstnica napisal/-a:
Leonessa napisal/-a:Joj, meni gre strašno na živce, ko me povsod na blagajni sprašujejo, če mam njihovo kartico. Wtf, če bi jo imela, bi jim jo že sama pomolila pred nos. In tiste tečne prodajalke v DM, ko me vsakič vprašajo, če bi jo želela imeti, včasih še kar ne končajo pri vprašanju "imate DM kartico", ampak gredo še korak dalje in posiljujejo na tako prijazen način, da se mi še bolj zagabijo te njihove kartice.
Saj štekam, da imajo svoje finte, a mene te finte pač ne zanimajo vsakič, ko vstopim v trgovino.


Potem se pa ljudje spravijo na blagajničarke, čeprav niso nič krive, ter je le to njihov šiht :roll:

Da si ne boš iztaknila oči. Vem, da niso blagajničarke krive, ker jim tako naročijo, da morajo delati, le da pač nočem nenehnih ponudb teh kartic. Ajde, če samo vpraša, še nisem živčna, če mi pa večkrat ponujajo v smislu da se splača itd. pa me NE zanima. Morda se res kaj splača, ampak ne nakupujem toliko kozmetike naenkrat, da bi se mi to splačalo, zato nočem tega siljenja.
"20 years from now you will be more disappointed by the things that you didn`t do than by the ones that you did do."
Mark Twain
floribunda
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 4942
Na forumu od: 22. 2. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a floribunda » 11. Avg. 2011 15:44

flesherka_ napisal/-a:
floribunda napisal/-a:

fora teh kartic zvestobe je, da se gor beleži točno koliko česa ti spiješ in poješ. kar lahko oni hranijo nevemkoliko let. za ciljni advertising. in potem še....za obdavčevanje na mstno in kalorično hrano. za višje zavarovalnine, če ti v šparu kupiš nevemkolko litrov alkohola na leto.

oh yes. big brother is watching us.


Prosim za podkrepljene argumente za to trditev. Katera zavarovalnica preverja nakupvalne napade pri katerih trgovinah in kako se to pozna pri višjih premijah. Drugo vprašanje, kako se to vidi pri obdavčitvi. Poleg tega pa mi razloži kako deluje cilni advertizing glede na to, da vsi dobivamo iste reklame domov. Živim v centru Maribora-prosim za argumentiran odgovor.


brez panike :D sam mudilo se mi je in sem samo povzetek napisala :D

torej. sama marketingu bolj pjma nimam. ampak ciljn oglaševanje je očitno nvi modni trend v marketingu. tako kt fejbuk glašuje na pdlagi tega, kar ti pišeš v status in klikaš, tako je tudi cilj teh kartic nabor pdatkov o kupcu. ki jih nat uporabljajo za siljn glaševanje, izbljšanje svje ponudbe ipd.

o obdavčevanju in višjih zavarovalninah je zgolj špekulacija (ki pa ni zrastla na mjem zelniku, ampak v eni od slovenskih revij, pa ne obrazih, ker tega ne berem. no, meni se je zdel dokaj verjeten članek), ki pa ni tako zelo nemogoča, glede na to da varstv osebnih podatkv predstavlja ogromen problem sodbne informacijske družbe. in da se vsi podatki hranijo najmanj 10 let (vsaj tako sem si zapomnila, da je v dotičnem članku pisalo). kako se bd zakoni v 10ih letih spreminjali....pitaj boga.

skratka mj point je bil v tem, da ni vse tako rožnato in s popusti kot se zdi in, da so v bistvu informacije o tem, kaj mi kupujemo dokaj občutljive informacije, leprav se na prvi pogled mogče ne zdi.

pa itak so vse te akcije in vse tako potrošniško naravnane, da pol kupuješ en kup stvari, ki jih ne rabiš.

marketing je zlobna stvar.
Uporabniški avatar
flesherka_
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 675
Na forumu od: 24. 3. 2008
Kraj: maribor

Neprebrana objavaNapisal/-a flesherka_ » 11. Avg. 2011 16:01

Se strinjam s tem, kaj si napisala zdaj. Tisto, kar pa si zadnjič pisala, pa je za lase privlečeno. Ti lahko rečeš, da je zasebnost slaba in da je tvoje mnenje, da se take stvari dogajajo. Lahko rečeš, da se o neki stvari špekulira. Ne moreš pa trdit, da se podatki iz teh kartic koristijo za namene obdavčitve(????) in ciljne prodaje. Oni pa podlagi teh podatkov resda izboljšujejo ponudbo, ki je v nekem trnutku aktualna, ne gre pa za osebno ciljno prodajo. Če bi to bila osebna prodaja, pa bi vsako gospodinjstvo dobilo svoj katalog, različne popuste in drzgačno sugestivno prodajo na blagajni. Še vedno pa ni argumentov, kako kupne navade vplivajo na zavarovanja.
ONCE YOU GO PINK, YOU NEVER GO BLING...

Vrni se na Splošno

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov