AVTO-NAKUP-POCENI-NUJNO
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
Prvi neprebran prispevek • 114 prispevkov
• Stran 6 od 8
•
Prejšnja
1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8
Naslednja
- mily
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1230
- Na forumu od: 16. 6. 2005
Cjooo, a bi rad, da se scufamo Viš, da se že za avte ne moremo zment. Pri gumah je vse še bolj komplicirano, ker ene so boljše v dežju, druge za suho... Ka pa vem, jst se s tem nikol ne ubadam. Itak je so velikosti gume za določen avto priporočene. Midva vzameva neko sredino. Itak ne dirkava.
-
*purple* - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7612
- Na forumu od: 23. 1. 2006
kitty_porn napisal/-a:*purple* napisal/-a:...da je avto ki ma pred sabo in za sabo nč, bolj varen od velike kište ki ima spredi meter pa pol, pa zadi od voznika, tri metre.razen če ma rely oklep, to ga pa nima noben obični osebni avto za na cesto.
preberi si par postov nazaj, kaj sem napisala o Smartu in njegovi nezmečlkjivi karoseriji..morda ti spremeni pogled na "večje=bolj varno"
omg..pa kaj ni bilo jasno razloženo, da je pri EuroNcap za VSE avtomobile VSEH razredov ENAK test..
da morajo vsi čez iste kriterije varnosti in da nimajo manjši avtomobili nobenih lažjih testov..
po vaši logiki bi morali vsi voziti oklepnike, da bi lahko preživeli trčenje..sicer si pa lahko pogledate tudi super crash teste ogromnih kitajskih terencev ala X-5, kjer niso dobili niti zvezdice..
še en dokaz, da ni vse v velikosti, temveč v konstrukciji karoserije, ojačitvah in zmečkljivih conah..
nevem zakaj daješ skos tega smarta kot primer.Ok, smart je mogoče že nareje tko mal boljš (še vedno trdim da to ni varen avto), kaj pa ostali?
A če zaletiš sejčentota in x-5 pri 65 km/h v zid, boš rekla da maš enake možnosti.ja pri sejčentotu si tlele pašteta.
testi jasno kažejo da se uvrščajo med razrede.
in ne gre se za lažje teste, gre se zato da ne moreš piciguzi avta primerjat z veliko kišto,mislm haloo, ptički čivkajo že.
-
*purple* - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7612
- Na forumu od: 23. 1. 2006
kitty_porn napisal/-a:*purple* napisal/-a:...da je avto ki ma pred sabo in za sabo nč, bolj varen od velike kište ki ima spredi meter pa pol, pa zadi od voznika, tri metre.razen če ma rely oklep, to ga pa nima noben obični osebni avto za na cesto.
preberi si par postov nazaj, kaj sem napisala o Smartu in njegovi nezmečlkjivi karoseriji..morda ti spremeni pogled na "večje=bolj varno"
omg..pa kaj ni bilo jasno razloženo, da je pri EuroNcap za VSE avtomobile VSEH razredov ENAK test..
da morajo vsi čez iste kriterije varnosti in da nimajo manjši avtomobili nobenih lažjih testov..
po vaši logiki bi morali vsi voziti oklepnike, da bi lahko preživeli trčenje..sicer si pa lahko pogledate tudi super crash teste ogromnih kitajskih terencev ala X-5, kjer niso dobili niti zvezdice..
še en dokaz, da ni vse v velikosti, temveč v konstrukciji karoserije, ojačitvah in zmečkljivih conah..
nevem zakaj daješ skos tega smarta kot primer.Ok, smart je mogoče že nareje tko mal boljš (še vedno trdim da to ni varen avto), kaj pa ostali?
A če zaletiš sejčentota in x-5 pri 65 km/h v zid, boš rekla da maš enake možnosti.ja pri sejčentotu si tlele pašteta.
testi jasno kažejo da se uvrščajo med razrede.
in ne gre se za lažje teste, gre se zato da ne moreš piciguzi avta primerjat z veliko kišto,mislm haloo, ptički čivkajo že.
-
Yazmeen - Cosmofrik
- Prispevkov: 2376
- Na forumu od: 18. 7. 2006
*purple* napisal/-a:a dej no, a ne znaš prebrat na njihovi strani, da majo razdeljen po razredih avtomobile, od manjših pa od večjih.In huh, verjetno bo zihr držalo, da je kia picanto, za katero že vemo da ni lih avto na mestu, varnostno enakovredna z cherokee-jem.
Ni primerjave in ni logike, ne človeške, živalske, marsovske, da je avto ki ma pred sabo in za sabo nč, bolj varen od velike kište ki ima spredi meter pa pol, pa zadi od voznika, tri metre.razen če ma rely oklep, to ga pa nima noben obični osebni avto za na cesto.
In zanimivo, tud punto je kao na isti valovni kot vw Sharan
bo že držal ja, da use naenkrat primerjajo ja.
Ja zgleda, da ne znam brat ja...dej me ti razsvetli, pa mi citiri, kje majo napisan, da delajo te teste po razredih! P*zda no, vsi avtomobili morjo it čez ENAKE teste in jih ocenjujejo po enakih kriterijih!!! Rezultati so pa pač tko napisani, po razredih avtomobilov, da ni vse pomešan. Ampak ok, ti itak zmer vse najbol veš, smo že navajeni.
Ma sj sploh ne vem, kva si sploh še jemlem energijo in pišem sem...
-
metuljčica* - Cosmofrik
- Prispevkov: 1570
- Na forumu od: 23. 1. 2007
^ Zakaj pa naj bi delali po razredih?!
A ni logično, da so testi za vse enaki? Tako je rezultat najbolj objektiven!
A ni logično, da so testi za vse enaki? Tako je rezultat najbolj objektiven!
-
Jochie - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7080
- Na forumu od: 17. 9. 2005
evo odgovori! zdrava kmečka pamet deluje, primerja se lahko le vozila iz iste grupe, čeprav je test enak za vse:
Are large cars safer than small cars?
In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.
Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.
vir: FAQ iz spletne strani euroncap
http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq ... b99c8f62c4
torej, testi so enaki za vse skupine avtomobilov, potem pa so za vsako skupino avtomobilov verjetno narejeni razredi za vrednotenje rezultatov... to je tudi edino logično...
Are large cars safer than small cars?
In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.
Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.
vir: FAQ iz spletne strani euroncap
http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq ... b99c8f62c4
torej, testi so enaki za vse skupine avtomobilov, potem pa so za vsako skupino avtomobilov verjetno narejeni razredi za vrednotenje rezultatov... to je tudi edino logično...
-
*purple* - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7612
- Na forumu od: 23. 1. 2006
no?
kako ni logično yazmeen?
Seveda se lahko zgodi, da je kšn manjši avto varnejši kot večji, ampak načeloma sta velik gepek in hauba, višina avta in širina, velik bolj varnejši kot en picimici avtek in dost pomembni.Tle pa mislm, da res ni nč za študirat.
sej delajo iste teste, oziroma dost pdoobne, ampak dej primerji enga rang roverja in kio pikanto, kot sm dala primer če butneta pri nevem 70 na uro v zid.mislm da od kie nou kej dost ostal, mata pa enako zvezdic.In tle sevidi, da se to gleda po grupah.
tud nevem, vsak k ma mal več dnarja rajš kup mal večji avto, že zarad varnosti in valda tud praktičnosti.matr sej v majhn avto kumi šest airbagov namontiraš...
kako ni logično yazmeen?
Seveda se lahko zgodi, da je kšn manjši avto varnejši kot večji, ampak načeloma sta velik gepek in hauba, višina avta in širina, velik bolj varnejši kot en picimici avtek in dost pomembni.Tle pa mislm, da res ni nč za študirat.
sej delajo iste teste, oziroma dost pdoobne, ampak dej primerji enga rang roverja in kio pikanto, kot sm dala primer če butneta pri nevem 70 na uro v zid.mislm da od kie nou kej dost ostal, mata pa enako zvezdic.In tle sevidi, da se to gleda po grupah.
tud nevem, vsak k ma mal več dnarja rajš kup mal večji avto, že zarad varnosti in valda tud praktičnosti.matr sej v majhn avto kumi šest airbagov namontiraš...
-
Yazmeen - Cosmofrik
- Prispevkov: 2376
- Na forumu od: 18. 7. 2006
Ne, purple, delajo za vse enake teste, sam ocenjujejo jih znotraj razredov, oz. se rezultati lahko primerjajo znotraj enakih razredov. In to men ni logično, ker pol ne veš, ker avto nej bi bil varnejši na konc koncev, tko k sm že rekla, mejhn s petimi zvezdicami, al velik z dvema, naprimer. Pa še zmer trdim, da varnost ni odvisna od velikosti avtomobila, tle je pomembnih velik drugih dejavnikov.
-
Aloha - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2848
- Na forumu od: 20. 9. 2005
- Kraj: Havajsko otočje
Yazmeen napisal/-a: In to men ni logično, ker pol ne veš, ker avto nej bi bil varnejši na konc koncev, tko k sm že rekla, mejhn s petimi zvezdicami, al velik z dvema, naprimer.
Eh, pač uzameš unga, k je lepše barve .
Purple, komi čakam, da te vidm, kako se z eno ladjo rineš bočno na parkplac u centru , ne pozabt, tut mejhni automobili majo svoje prednosti.
Smell the warm and salty air... see a wave reflect a beam... stop and find a pretty shell... make it real your summer dream...
- mily
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1230
- Na forumu od: 16. 6. 2005
Majhni avti so itak boljš za vozit, no lažje. Vsaj kar se tiče mesta in manevriranja po raznih parkingih
Drugač pa dejte rajš za primerjavo dva avtomobila, ki imata oba 5 zvezdic. En majhen in en velik. Tut če sta mela pri testu enake pogoje in potem približno enake poškodbe, to vseakor ne velja več, če se skupaj zaletita. Pogoji se takoj premenijo in večji avto je v prednosti.
Drugač pa dejte rajš za primerjavo dva avtomobila, ki imata oba 5 zvezdic. En majhen in en velik. Tut če sta mela pri testu enake pogoje in potem približno enake poškodbe, to vseakor ne velja več, če se skupaj zaletita. Pogoji se takoj premenijo in večji avto je v prednosti.
-
*purple* - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7612
- Na forumu od: 23. 1. 2006
Aloha, jst nikjer isem napisala da ne bom imela majhnega avta.No, piciguzi avtov sigurno ne, pa če mi jih šenkajo, ampak normalne manjše ala clio, punto,to bi pa mela.sej sm nalimala slikce, pa so bli večinoma med manjšimi avti.
tle se gre samo za trditve, ker nekateri trdijo da so pač majhni avti isto varni kot veliki, kar pa ni res.
sicer pa itak moj sanjski avto j hummer in če bom mela za hummerja, bom mela tud za parkplac pred maksijem za plačat, tko da mi ga nou treba prov dost kam rint itak smo papri nas že vajeni, da če gremo v center gremo ali zvečer ko so parkplaci, če gremo čez dan pa nas al kdozapelje, al pa bus.redko redko kdaj da rinemo sred belega dne in tedna v center parkirat, tko da ni panike, če pa že pa itak v parkirno hišo pa je mir.
tle se gre samo za trditve, ker nekateri trdijo da so pač majhni avti isto varni kot veliki, kar pa ni res.
sicer pa itak moj sanjski avto j hummer in če bom mela za hummerja, bom mela tud za parkplac pred maksijem za plačat, tko da mi ga nou treba prov dost kam rint itak smo papri nas že vajeni, da če gremo v center gremo ali zvečer ko so parkplaci, če gremo čez dan pa nas al kdozapelje, al pa bus.redko redko kdaj da rinemo sred belega dne in tedna v center parkirat, tko da ni panike, če pa že pa itak v parkirno hišo pa je mir.
-
Aloha - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2848
- Na forumu od: 20. 9. 2005
- Kraj: Havajsko otočje
Heh, sej ne gre za to, da kdo nima za parkplac (itak je 90 posto plačljivih), ampak da je velk auto mal nepraktično obračat u parkirnih hišah, se rint na parkplac, kjer je bl mau placa med eno pa drugo vrsto, ... js pridem not u prvo, velke mašine rabjo garant kšn "poskus" več (nemalkrat tut kšn žiuc več ), če pa ti parkiranje ne gre, se pa sploh nima smisla potit, pustiš na sred in greš . Kazen pride za tabo.
Smell the warm and salty air... see a wave reflect a beam... stop and find a pretty shell... make it real your summer dream...
Prvi neprebran prispevek • 114 prispevkov
• Stran 6 od 8
•
Prejšnja
1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8
Naslednja
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov