Visoke pete
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
- legally blonde
- Kofetarica
- Prispevkov: 956
- Na forumu od: 2. 1. 2005
- Kraj: Ljubljana
Sej js sm tut sam povedala svoje mnenje sicer mislm, da se vsem zdi grdo, ce zenska nos pete pa ne zna hodt u njih. Na splosno so pa so pa po mojem mnenju tut zlo visoke pete lohk ful lepe, itak je use odvisno od modela cevlcka.
-
Maya19 - Kofetarica
- Prispevkov: 558
- Na forumu od: 6. 9. 2006
- Kraj: MB
Jaz tudi zelo rada obujem petke. Če grem ven jih imam res skoraj vedno-odvisno pač kam grem. Najbolj na živce mi gre ko grem po mestu pa so tam one kocke oz.tlakovec ali kaj je že in čez tisto res grem kot da ne bi znala hodit v petah, ker drugače pač ne gre Pač v takih situacijah mi je neprijetno,drugače pa so
- jagoda-malina
- Debatorica
- Prispevkov: 433
- Na forumu od: 11. 4. 2008
Jaz sem bila nekaj časa foto model in so mi pete celo prepovedali nosit, da si ne bi pokvarila postave. Ampak k sreči imam rajši nizke čevlje, že zaradi fantov, ker mi je všeč, da so precej višji od mene.
- seendrahh
- Sramežljivka
- Prispevkov: 39
- Na forumu od: 7. 7. 2008
- Kraj: Koper
js nosim wisoke petke za wn.. pa za doma po hisi tiste natikace s polno peto.. pa kksn krat jih imam tudi za u solo .. pa za u soping
sam ceprau sm bolj komot brez .. z japankami.. al pa s sandalckami brez petke .. al kj tazga ..
ampak brez petk paaaa ... uffff ne wem. usaj za doma po hisi jih morm met. pac tko ijeee...
sam ceprau sm bolj komot brez .. z japankami.. al pa s sandalckami brez petke .. al kj tazga ..
ampak brez petk paaaa ... uffff ne wem. usaj za doma po hisi jih morm met. pac tko ijeee...
-
Aloha - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2848
- Na forumu od: 20. 9. 2005
- Kraj: Havajsko otočje
Js sm štorkljala u petkicah (ampak daleč od desetih centijeu) lih ene trikrat, enkrat na maturancu, pa dvakrat sm se prostovoljno zvečer matrala ... Na-a, ne gre.
Nism navajana, niso mi praktične, pa sama seb se zdim blazno hecna u njih.
Moj je sicer že izrazu željo, da bi me enkrat rad vidu tko naprauleno, ampak še kr čaka(m) na tisto spešl priložost, k se bo moja malenost podala u višave .
Nism navajana, niso mi praktične, pa sama seb se zdim blazno hecna u njih.
Moj je sicer že izrazu željo, da bi me enkrat rad vidu tko naprauleno, ampak še kr čaka(m) na tisto spešl priložost, k se bo moja malenost podala u višave .
Smell the warm and salty air... see a wave reflect a beam... stop and find a pretty shell... make it real your summer dream...
-
*AnNy - Debatorica
- Prispevkov: 461
- Na forumu od: 27. 12. 2006
jst pa iščem kkšne dobre čevlje, peta približn 4-6cm.no ne glih čevlje, bolj sandale s peto, s paščki. sm bla glih učer v humanicu v city parku, pa nimajo nč pametnga, letos so pa prov "falil". vsakič so me presenetl z dobro izbiro,vedno k sm pršla tja sm si nek za obut kupla.letos je pa grda izbira. same kurbiš čevlje s petami do 13cm, kr ene modre cokle..mislm res bad no, tko da morm it v četrtek na rudnik v deichmanna pogledat, upam da majo vsaj tam kej pametnga.
- ellen
- Sramežljivka
- Prispevkov: 32
- Na forumu od: 11. 6. 2008
SAMO ZATE - objavljeno v reviji - april 2005
Feminizem na visokih petah
... diktat lepotnih idealov?
Predavateljica na In štitutu za humanistične študije Svetlana Slapšak fenomen visokih pet ocenjuje skozi prizmo zgodovinske antropologije žensk. Prepričana je, da so visoke pete brez dvoma ostanek obdobja in zgodovinskih okoliščin, kjer si je patriarhat dovolil veselje nad mučenjem žensk s spremembami telesa, predvsem nog – s pomočjo katerih lahko ženske tudi pobegnejo. Dobro znana je boleča praksa povezovanja stopal deklicam na Kitajskem.
“To, da so ženske spremenile nekatere vidike visokih pet sebi v prid – zapeljevanje/fetišizem/moč, možno orožje, statusni in profesionalni simbol – osnovnega koncepta ne spreminja močno,” je prepričana Slapšakova. “Hoja na visokih petah je napor, ki se pač nekaterim izplača. Prihodnost mode pa prav gotovo niso.” Mitizacija visokih pet se ji zdi površna in obenem katastrofalno arhaična. Po njenem mnenju bo za prihodnost telesa zagotovo bolj pomembno, kako se bodo obrnila pravila in tabuji prikazovanja. “Če ne pride do globalne ideološke inverzije oz. involucije, bomo verjetno čez kakšnih pet let že imeli ‘full Monty’ obeh spolov, denimo na MTV-ju – verjetno v športnih copatih,” dodaja sogovornica.
Da se zadeva v osnovi res ni veliko spremenila in dejstvo, kako zelo smo ženske ponotranjile zahteve, ki jih narekujejo veljavni lepotni ideali, dokazuje trend t. i. ‘foot face-lift’ doktorjev v ZDA, ki ga verjetno v času globalizacije lahko pričakujemo tudi pri nas. Vse več ameriških žensk se namreč le zato, ker si želijo, da bi bile videti ‘vroče’ na visokih petah, na lastno pobudo poslužuje bolečih kirurških posegov na svojih stopalih: rezanja kosti, lomljenja členkov, laserskega odpravljanja brazgotin, vbrizgavanja kolagena v pete.
Suzanna Levin, ena od najbolj znanih kirurgov z Manhattna, specializiranih posebej za popravke nog, pri opravljanju svoje prakse nima nobenih zadržkov: “Ženske se postimo in hodimo na različne vadbe, da bi na telesu odpravile različne nepravilnosti, toda kaj storiti, če so naše noge otekle, palec na nogi zadebeljen, konice nožnih prstov krive? Zdaj lahko pomagamo z novimi tehnikami lepotne kirurgije popraviti tudi te pomanjkljivosti, tako da so lahko njihova telesa popolna v celoti. Razumem ženske, ki si želijo popraviti svoje noge, da bi lahko obule čev-lje z visokimi petami. Zavedajo se, da lahko visoke pete zanje storijo to, kar druge stvari ne morejo – njihove noge naredijo lepe in to je čudovito.”
... lažna samozavest?
Številne ženske zatrjujejo, da jim lepe noge in visoke pete zagotavljajo samozaupanje in samozavestno držo. Kadar gredo ven obute v čevlje z visokimi petami, jim to zagotavlja precejšnjo prednost – videti so dobro, zato se dobro počutijo, seksi videz je zanje pomemben. Ameriški psiholog Joyce Brothers trdi, da je osnovni vzrok ženskega hrepenenja po visokih petah v resnici njihova obsedenost z ugajanjem moškim.
“Kadar nosijo visoke pete, se premikajo bolj seksi, njihova zadnjica se premika drugače, kot če bi bile obute v čevlje z nizko peto. Prav ta seksi hoja pa je v resnici namenjena moškemu pogledu. Imeti občutek moči nad njim je omamno, četudi gre v osnovi le za željo po ugajanju samcu,” je prepričan Brothers.
Zapelji in vladaj?
Redki so tisti, ki so jim namesto čevljev z visoko tanko peto – mimogrede, v New Yorku jim pravijo kar ‘fuck me pump’ - ljubše teniske ali čevlji z nizko peto. Willy Pasini, ustanovitelj Evropske federacije seksologov in profesor psihiatrije na Vseučilišču v Ženevi, dvomi v feministke novega vala, ki se tako izzivalno majejo na visokih petkah: “Lani sem opazoval dekleta na Floridi. Nekatera od njih se popolnoma odpovedujejo moškim, ker, kot pravijo, ne želijo v ničemer biti odvisne od njih. Tako jim torej ostaja le avtoerotičnost. Redke pa, ki jih moški še vedno zanimajo, pa četudi le kot seksualni objekti, imajo velike težave, da jih najdejo.”
Špičaste ženske, kot jih zaradi njihovega zaščitnega znaka – čevljev z visoko tanko peto – imenuje Pasini, so si po njegovem mnenju prisvojile najhujši moški moto, ki se glasi: zapelji in vladaj! Težava, ki jo pri tem izpostavlja seksolog, je, da moški tovrstnega načina zapeljevanja nekako niso vajeni in zato ne vedo, kako bi pravzaprav reagirali. “Moško - žensko sta postali sprti strani, ta boj je potisnil moške v nekaj, čemur bi lahko rekli družbena homoseksualnost. Včasih so se vojne vodile zgolj med moškimi, ki so po bojevanju poiskali uteho pri ženskah,” meni Pasini.
Žensko gibanje je bilo nujno za zagotovitev osnovnih ženskih pravic, vendar pa Pasini v današnji ekstremnosti prepoznava gibanje, ki je nasprotno etološkemu ravnotežju med spoloma, saj je zamenjava vlog v nasprotju s človeško anatomijo in z naravnimi zakoni odnosa med tistim, ki penetrira in ki je penetriran. “Ne trdim, da je to dobro ali slabo, vendar ne morem mimo dejstva, da za številne moške močne ženske niso privlačne. Takšen odnos med moškimi in ženskami pa je po mojem mnenju prav toliko nedemokratičen, kot je bil v tradicionalno moški družbi.
Feminističnemu gibanju se lahko zahvalimo, da nas je rešilo nadutih mačo tipov. Srečujem ženske, ki mi pripovedujejo, da je ta vojna med spoloma povsem razumljiva, nenazadnje so ženske dobile svobodo in moč šele pred tridesetimi leti, in ne bodo vzdržujejo stalno erotično napeni ravno postranskega pomena.” se ji kar tako odpovedale.”
Po drugi strani pa je takšna bojevniška drža nevarna, pravi Pasini, ker se moški v ženski družbi pogosto ne počutijo prijetno. Še posebej je ta trend zaznaven v ZDA, kjer se veliko moških v igri dvorjenja počuti ogroženih pred ženskami, da jih ne bi obtožile spolnega nadlegovanja. V vlogi zapeljivcev so torej moški postali negotovi, pasivni, brezvoljni in lahko bi rekli, da izgubljajo iniciativo, meni italijanski seksolog.
V nasprotju s skrajno nezavidljivim položajem žensk v starem svetu je grški filozof Aristofan menil, da ženske ohranjajo stabilnost družbe, tako da brzdajo k tiraniji, uporom, vojnam in revolucijam nagnjene moške. Ženske zahteve po spremembah naj bi bile utemeljene v miru, prosperiteti in družbeni enakosti. Poznejše krščanstvo ženske obravnava kot nežne domače živali: s svojo milino, prikupnostjo, ubogljivostjo in slepo pokorščino morajo streči moškemu. Pravzaprav ni večje razlike z islamom, ki ženskam odreka dušo, zato jim ni dovoljeno iti v nebesa; je pa islam že na začetku poskrbel za nabor pravic žensk - tja do ločitve in dedovanja, ki so stoletja presegale pravice njihovih krščanskih sester. V obeh velikih svetovnih religijah se srečamo z močnim, faličnim in moškim bogom. In krščanski Bog je bil do žensk maščevalnejši: katoliška inkvizicija, vodena s priročnikom Malleus Maleficarum (Kladivo, ki ubija čarovnice), je v Evropi pokončala nekaj milijonov modrih žensk "čarovnic". Dokaz, da je ženska manjvredna, je izhajal že iz etimologije njenega imena: femina pomeni fe minus, tista, ki ima manjšo vero. Temu feminicidu so v obdobju razsvetljenstva sledile "humanejše" metode: čarovnice so postale norice, grmado je zamenjala psihiatrična ustanova, inkvizitorja psihiater in teologijo znanost. Veliki trenutek Svobode, francoska revolucija, prizna državljanstvo zgolj moškim, starim nad 25 let, in liberalec Talleyrand sklene: "to, da ena polovica človeškega rodu izključuje drugo iz vsakega sodelovanja pri vladanju, je politični fenomen, ki ga z abstraktnimi načeli ni mogoče pojasniti". Ko med revolucijo Olympe de Gouges napade znamenito Deklaracijo o pravicah človeka in državljana (1789), češ da izključuje polovico človeštva, ki je rodila drugo polovico, je za pobudo nagrajena z giljotino. Pa je zahtevala le to, da morajo vsi imeti enako dostopne vse častne nazive, položaje in poklice, saj če se ima ženska pravico povzpeti na morišče, ima enako pravico povzpeti.[/b]
Feminizem na visokih petah
... diktat lepotnih idealov?
Predavateljica na In štitutu za humanistične študije Svetlana Slapšak fenomen visokih pet ocenjuje skozi prizmo zgodovinske antropologije žensk. Prepričana je, da so visoke pete brez dvoma ostanek obdobja in zgodovinskih okoliščin, kjer si je patriarhat dovolil veselje nad mučenjem žensk s spremembami telesa, predvsem nog – s pomočjo katerih lahko ženske tudi pobegnejo. Dobro znana je boleča praksa povezovanja stopal deklicam na Kitajskem.
“To, da so ženske spremenile nekatere vidike visokih pet sebi v prid – zapeljevanje/fetišizem/moč, možno orožje, statusni in profesionalni simbol – osnovnega koncepta ne spreminja močno,” je prepričana Slapšakova. “Hoja na visokih petah je napor, ki se pač nekaterim izplača. Prihodnost mode pa prav gotovo niso.” Mitizacija visokih pet se ji zdi površna in obenem katastrofalno arhaična. Po njenem mnenju bo za prihodnost telesa zagotovo bolj pomembno, kako se bodo obrnila pravila in tabuji prikazovanja. “Če ne pride do globalne ideološke inverzije oz. involucije, bomo verjetno čez kakšnih pet let že imeli ‘full Monty’ obeh spolov, denimo na MTV-ju – verjetno v športnih copatih,” dodaja sogovornica.
Da se zadeva v osnovi res ni veliko spremenila in dejstvo, kako zelo smo ženske ponotranjile zahteve, ki jih narekujejo veljavni lepotni ideali, dokazuje trend t. i. ‘foot face-lift’ doktorjev v ZDA, ki ga verjetno v času globalizacije lahko pričakujemo tudi pri nas. Vse več ameriških žensk se namreč le zato, ker si želijo, da bi bile videti ‘vroče’ na visokih petah, na lastno pobudo poslužuje bolečih kirurških posegov na svojih stopalih: rezanja kosti, lomljenja členkov, laserskega odpravljanja brazgotin, vbrizgavanja kolagena v pete.
Suzanna Levin, ena od najbolj znanih kirurgov z Manhattna, specializiranih posebej za popravke nog, pri opravljanju svoje prakse nima nobenih zadržkov: “Ženske se postimo in hodimo na različne vadbe, da bi na telesu odpravile različne nepravilnosti, toda kaj storiti, če so naše noge otekle, palec na nogi zadebeljen, konice nožnih prstov krive? Zdaj lahko pomagamo z novimi tehnikami lepotne kirurgije popraviti tudi te pomanjkljivosti, tako da so lahko njihova telesa popolna v celoti. Razumem ženske, ki si želijo popraviti svoje noge, da bi lahko obule čev-lje z visokimi petami. Zavedajo se, da lahko visoke pete zanje storijo to, kar druge stvari ne morejo – njihove noge naredijo lepe in to je čudovito.”
... lažna samozavest?
Številne ženske zatrjujejo, da jim lepe noge in visoke pete zagotavljajo samozaupanje in samozavestno držo. Kadar gredo ven obute v čevlje z visokimi petami, jim to zagotavlja precejšnjo prednost – videti so dobro, zato se dobro počutijo, seksi videz je zanje pomemben. Ameriški psiholog Joyce Brothers trdi, da je osnovni vzrok ženskega hrepenenja po visokih petah v resnici njihova obsedenost z ugajanjem moškim.
“Kadar nosijo visoke pete, se premikajo bolj seksi, njihova zadnjica se premika drugače, kot če bi bile obute v čevlje z nizko peto. Prav ta seksi hoja pa je v resnici namenjena moškemu pogledu. Imeti občutek moči nad njim je omamno, četudi gre v osnovi le za željo po ugajanju samcu,” je prepričan Brothers.
Zapelji in vladaj?
Redki so tisti, ki so jim namesto čevljev z visoko tanko peto – mimogrede, v New Yorku jim pravijo kar ‘fuck me pump’ - ljubše teniske ali čevlji z nizko peto. Willy Pasini, ustanovitelj Evropske federacije seksologov in profesor psihiatrije na Vseučilišču v Ženevi, dvomi v feministke novega vala, ki se tako izzivalno majejo na visokih petkah: “Lani sem opazoval dekleta na Floridi. Nekatera od njih se popolnoma odpovedujejo moškim, ker, kot pravijo, ne želijo v ničemer biti odvisne od njih. Tako jim torej ostaja le avtoerotičnost. Redke pa, ki jih moški še vedno zanimajo, pa četudi le kot seksualni objekti, imajo velike težave, da jih najdejo.”
Špičaste ženske, kot jih zaradi njihovega zaščitnega znaka – čevljev z visoko tanko peto – imenuje Pasini, so si po njegovem mnenju prisvojile najhujši moški moto, ki se glasi: zapelji in vladaj! Težava, ki jo pri tem izpostavlja seksolog, je, da moški tovrstnega načina zapeljevanja nekako niso vajeni in zato ne vedo, kako bi pravzaprav reagirali. “Moško - žensko sta postali sprti strani, ta boj je potisnil moške v nekaj, čemur bi lahko rekli družbena homoseksualnost. Včasih so se vojne vodile zgolj med moškimi, ki so po bojevanju poiskali uteho pri ženskah,” meni Pasini.
Žensko gibanje je bilo nujno za zagotovitev osnovnih ženskih pravic, vendar pa Pasini v današnji ekstremnosti prepoznava gibanje, ki je nasprotno etološkemu ravnotežju med spoloma, saj je zamenjava vlog v nasprotju s človeško anatomijo in z naravnimi zakoni odnosa med tistim, ki penetrira in ki je penetriran. “Ne trdim, da je to dobro ali slabo, vendar ne morem mimo dejstva, da za številne moške močne ženske niso privlačne. Takšen odnos med moškimi in ženskami pa je po mojem mnenju prav toliko nedemokratičen, kot je bil v tradicionalno moški družbi.
Feminističnemu gibanju se lahko zahvalimo, da nas je rešilo nadutih mačo tipov. Srečujem ženske, ki mi pripovedujejo, da je ta vojna med spoloma povsem razumljiva, nenazadnje so ženske dobile svobodo in moč šele pred tridesetimi leti, in ne bodo vzdržujejo stalno erotično napeni ravno postranskega pomena.” se ji kar tako odpovedale.”
Po drugi strani pa je takšna bojevniška drža nevarna, pravi Pasini, ker se moški v ženski družbi pogosto ne počutijo prijetno. Še posebej je ta trend zaznaven v ZDA, kjer se veliko moških v igri dvorjenja počuti ogroženih pred ženskami, da jih ne bi obtožile spolnega nadlegovanja. V vlogi zapeljivcev so torej moški postali negotovi, pasivni, brezvoljni in lahko bi rekli, da izgubljajo iniciativo, meni italijanski seksolog.
V nasprotju s skrajno nezavidljivim položajem žensk v starem svetu je grški filozof Aristofan menil, da ženske ohranjajo stabilnost družbe, tako da brzdajo k tiraniji, uporom, vojnam in revolucijam nagnjene moške. Ženske zahteve po spremembah naj bi bile utemeljene v miru, prosperiteti in družbeni enakosti. Poznejše krščanstvo ženske obravnava kot nežne domače živali: s svojo milino, prikupnostjo, ubogljivostjo in slepo pokorščino morajo streči moškemu. Pravzaprav ni večje razlike z islamom, ki ženskam odreka dušo, zato jim ni dovoljeno iti v nebesa; je pa islam že na začetku poskrbel za nabor pravic žensk - tja do ločitve in dedovanja, ki so stoletja presegale pravice njihovih krščanskih sester. V obeh velikih svetovnih religijah se srečamo z močnim, faličnim in moškim bogom. In krščanski Bog je bil do žensk maščevalnejši: katoliška inkvizicija, vodena s priročnikom Malleus Maleficarum (Kladivo, ki ubija čarovnice), je v Evropi pokončala nekaj milijonov modrih žensk "čarovnic". Dokaz, da je ženska manjvredna, je izhajal že iz etimologije njenega imena: femina pomeni fe minus, tista, ki ima manjšo vero. Temu feminicidu so v obdobju razsvetljenstva sledile "humanejše" metode: čarovnice so postale norice, grmado je zamenjala psihiatrična ustanova, inkvizitorja psihiater in teologijo znanost. Veliki trenutek Svobode, francoska revolucija, prizna državljanstvo zgolj moškim, starim nad 25 let, in liberalec Talleyrand sklene: "to, da ena polovica človeškega rodu izključuje drugo iz vsakega sodelovanja pri vladanju, je politični fenomen, ki ga z abstraktnimi načeli ni mogoče pojasniti". Ko med revolucijo Olympe de Gouges napade znamenito Deklaracijo o pravicah človeka in državljana (1789), češ da izključuje polovico človeštva, ki je rodila drugo polovico, je za pobudo nagrajena z giljotino. Pa je zahtevala le to, da morajo vsi imeti enako dostopne vse častne nazive, položaje in poklice, saj če se ima ženska pravico povzpeti na morišče, ima enako pravico povzpeti.[/b]
-
Tamala_mrha - Cosmopsiho
- Prispevkov: 3322
- Na forumu od: 21. 10. 2006
Mene začnejo noge bolet, če že samo vidim žensko, ki ne zna hodit v petah in se na njih maje kot želatina.
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov