Študij: FMF matematika
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
-
Anxious - Komunikatorka
- Prispevkov: 183
- Na forumu od: 1. 2. 2007
- Kraj: Bela Ljubljana
Jaz ti lahko rihtam kolokvije
No sicer js ne študiram matematike ampak vseen kej vem, ker jo je moja mamica in mi je dost razlagala o tem. Če razmišljaš v tej smeri, ti verjetno matematika ne dela težav v gimnaziji, which is cool (tudi na medicini )...Ampak more te reees veselit, ker maš pol na faksu res ogromno teh predmetov. Ogromno dokazov, ki jih moraš res razumet, ker če se jih napiflaš, lahko kak znakec izpustiš in profesor takoj vidi, da v resnici ne razumeš, kaj sploh delaš. Maš tut informatiko žal. Vem, da se morajo učit delat v "R" (to ne pomeni retard ), pač programirat. Ne vem zdej kako je na posameznih smereh ampak ja, to ti ne uide . Drugače pa vem da asistenti kličejo pred tablo, kjer je treba reševat naloge, kar se mi zdi zlo vredu, ker če bi samo asistent nekaj čečkal na tablo, bi dosti manj odnesli, kot če se morajo sami mal potrudit - pač več ostane v glavi.
Drugač ti pa lahko še povem kaj je s službo. Mtka skos neki izpeljuje, dokazuje, ukvarja se z grafi (pa ne to zdej kvadratno funkcijo ), piše članke s kolegi in je asistentka. Velik se jih baje zaposli tut kot programerji itd.. Odvisno je seveda na kateri smeri si.
No sicer js ne študiram matematike ampak vseen kej vem, ker jo je moja mamica in mi je dost razlagala o tem. Če razmišljaš v tej smeri, ti verjetno matematika ne dela težav v gimnaziji, which is cool (tudi na medicini )...Ampak more te reees veselit, ker maš pol na faksu res ogromno teh predmetov. Ogromno dokazov, ki jih moraš res razumet, ker če se jih napiflaš, lahko kak znakec izpustiš in profesor takoj vidi, da v resnici ne razumeš, kaj sploh delaš. Maš tut informatiko žal. Vem, da se morajo učit delat v "R" (to ne pomeni retard ), pač programirat. Ne vem zdej kako je na posameznih smereh ampak ja, to ti ne uide . Drugače pa vem da asistenti kličejo pred tablo, kjer je treba reševat naloge, kar se mi zdi zlo vredu, ker če bi samo asistent nekaj čečkal na tablo, bi dosti manj odnesli, kot če se morajo sami mal potrudit - pač več ostane v glavi.
Drugač ti pa lahko še povem kaj je s službo. Mtka skos neki izpeljuje, dokazuje, ukvarja se z grafi (pa ne to zdej kvadratno funkcijo ), piše članke s kolegi in je asistentka. Velik se jih baje zaposli tut kot programerji itd.. Odvisno je seveda na kateri smeri si.
-
somebody - Cosmofrik
- Prispevkov: 1674
- Na forumu od: 18. 6. 2005
ja, vem. tole z matematko so nm ful razložil kuko poteka, pa v šol sm dubila kr dost letakov pa to.
drgač pa: ja, 1. mesto bo medicina, drugo matematka; se mi zdi d laži preidem z medicino n mto, če mi n bo všeč kukr pa obratno (pa d n bo zdj to vzel k d podcenjujm mto )
drgač pa: ja, 1. mesto bo medicina, drugo matematka; se mi zdi d laži preidem z medicino n mto, če mi n bo všeč kukr pa obratno (pa d n bo zdj to vzel k d podcenjujm mto )
-
*sanja* - Kofetarica
- Prispevkov: 617
- Na forumu od: 2. 1. 2008
Anxious napisal/-a:Ampak more te reees veselit, ker maš pol na faksu res ogromno teh predmetov.
Predmetov ni glih velik (tko kt na kkšnih duržboslovnih faksih), so pa vsi povezani z matematko (razn računalniškega praktikuma in programiranja).
Anxious napisal/-a:Ogromno dokazov, ki jih moraš res razumet, ker če se jih napiflaš, lahko kak znakec izpustiš in profesor takoj vidi, da v resnici ne razumeš, kaj sploh delaš.
To je res. Po drugi strani pa če razumeš, pa ne rešiš prov (se vmes kj pr računaju zmotiš al pa kj tazga), profesor vid, da razumeš in lahko dobiš velik pik, čeprov ni taprav rezultat.
Pa če kkšne stvari ne znaš glih "po matematično" dokazat, lahko zravn mal z besedami razložiš, kaj delaš, pa je glih tko dobr. To nam vs čs govorijo, da je treba tut kj razložit zravn, kaj smo nardil/kako smo do nečesa pršl.
-
Anxious - Komunikatorka
- Prispevkov: 183
- Na forumu od: 1. 2. 2007
- Kraj: Bela Ljubljana
*sanja* napisal/-a:Anxious napisal/-a:Ampak more te reees veselit, ker maš pol na faksu res ogromno teh predmetov.
Predmetov ni glih velik (tko kt na kkšnih duržboslovnih faksih), so pa vsi povezani z matematko (razn računalniškega praktikuma in programiranja).
Sej, sej sm tko mislla . Da je pač večinoma vse povezano z matematiko.
-
~Tia~ - Komunikatorka
- Prispevkov: 100
- Na forumu od: 14. 8. 2006
Še ena matemtičarka tuki Jst sm 2. letnik uporabne matematke (te smeri po novem ni več). 1. letnik sm normalno zdelala, zdj 2. letnik mi dela mal probleme (topologija in algebra sta precej težka predmeta), ampak upam, da se bo vse dobr iztekl. Najraj mam pa računalništvo, kjer se programira in upam, da bom po končanem faksu dobla službo v tej smeri. Ni pa res, da pri računalništvu ne rabš matematke, mogoče v 1. letniku ne, v 2. jo pa kr rabš. Predvsem morš pa znat logično razmišlat
- pitagorejka
- Sramežljivka
- Prispevkov: 1
- Na forumu od: 24. 7. 2008
Hojla!
Kakšna je razlika med študijem matematike:
- enopredmetna pedagoška FNM Mb
- fmf-lj pedagoška smer
- Pef-lj matematika in...
Torej kakšne so razlike v težavnosti, prednosti, pomanjkljivosti...
Zanima me v praksi kje lahko potem učiš(pri vsaki posebej) ali lahko ostaneš in učiš na fakulteti...
Lp in hvala za informacije!
Kakšna je razlika med študijem matematike:
- enopredmetna pedagoška FNM Mb
- fmf-lj pedagoška smer
- Pef-lj matematika in...
Torej kakšne so razlike v težavnosti, prednosti, pomanjkljivosti...
Zanima me v praksi kje lahko potem učiš(pri vsaki posebej) ali lahko ostaneš in učiš na fakulteti...
Lp in hvala za informacije!
-
*sanja* - Kofetarica
- Prispevkov: 617
- Na forumu od: 2. 1. 2008
Za Maribor ne vem, lahko pa ti povem za Ljubljano.
Če študiraš na Pedagoški fakulteti, moraš zraven matematike vzeti še en predmet; izbiraš med fiziko, tehniko in računalništvom. Ko končaš, lahko učiš na osnovnih šolah in na srednjih šolah, kjer matematika ni predmet na maturi (torej zelo malo možnosti). Slišala sem pa, da lahko potem narediš še na FMF-ju nek program (mislim, da traja eno leto) in lahko potem učiš tudi na srednjih šolah.
Na FMF-ju matematika, pedagoška smer, je pa bolj podobno matematični, nepedagoški smeri in lahko potem učiš tudi na srednjih šolah. Je pa (kolikor sem slišala) študij veliko bolj zahteven kot na Pedagoški fakulteti. Mislim, da lahko s pedagoško matematiko s FMF-ja učiš tudi na faksu.
Če študiraš na Pedagoški fakulteti, moraš zraven matematike vzeti še en predmet; izbiraš med fiziko, tehniko in računalništvom. Ko končaš, lahko učiš na osnovnih šolah in na srednjih šolah, kjer matematika ni predmet na maturi (torej zelo malo možnosti). Slišala sem pa, da lahko potem narediš še na FMF-ju nek program (mislim, da traja eno leto) in lahko potem učiš tudi na srednjih šolah.
Na FMF-ju matematika, pedagoška smer, je pa bolj podobno matematični, nepedagoški smeri in lahko potem učiš tudi na srednjih šolah. Je pa (kolikor sem slišala) študij veliko bolj zahteven kot na Pedagoški fakulteti. Mislim, da lahko s pedagoško matematiko s FMF-ja učiš tudi na faksu.
- marypa
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1341
- Na forumu od: 17. 6. 2007
*sanja* napisal/-a:http://fmf.mojforum.si/
tle je še nš forum, če si hočeš kj pogledat (če slučajn še nisi vidla)
Kok mate dark forum me je kr mal šokiral.. rdeče pa črna podlaga, ap še una glava, res majo eni smisel za humor
-
somebody - Cosmofrik
- Prispevkov: 1674
- Na forumu od: 18. 6. 2005
marypa napisal/-a:*sanja* napisal/-a:http://fmf.mojforum.si/
tle je še nš forum, če si hočeš kj pogledat (če slučajn še nisi vidla)
Kok mate dark forum me je kr mal šokiral.. rdeče pa črna podlaga, ap še una glava, res majo eni smisel za humor
men je pa ful ful huda oblika foruma
-
*sanja* - Kofetarica
- Prispevkov: 617
- Na forumu od: 2. 1. 2008
^^Nič kaj se ne boš lovila, ker je v bistvu vse v dveh nadstropjih, pa tudi ni veliko predavalnic, tako da se skoraj ne moreš zgubit.
Mogoče bova pa še sošolki, ampak upam da ne (ker bi to pomenilo, da mi ne bi uspelo narediti še zadnjega izpita ).
Mogoče bova pa še sošolki, ampak upam da ne (ker bi to pomenilo, da mi ne bi uspelo narediti še zadnjega izpita ).
-
_Larissa_ - Sramežljivka
- Prispevkov: 96
- Na forumu od: 30. 8. 2007
sj če sm prov razbrala si ti vsš ane...no jst sm uni... tko da ne bova sošolke (no pa itak nebi ble ) ....drgač pa držim pesti pa vrjamem vate haha...
a so drgač ispiti dost zajebani??... k kokr sm rekla mene usi neki strašijo...sam sj se ne dam
a so drgač ispiti dost zajebani??... k kokr sm rekla mene usi neki strašijo...sam sj se ne dam
-
*sanja* - Kofetarica
- Prispevkov: 617
- Na forumu od: 2. 1. 2008
Ne, jaz sem uni.
Ja, letos so izpiti zelo težki, rezultati pa porazni. Analiza & Algebra-od pedagogov jih je 5 naredilo oboje s kolokviji, štirje imamo narejenega enega od teh dveh izpitov, ostali pa še nobenega, s tem, da smo za vsak predmet imeli že dva izpitna roka. Algebro je drugič pisalo 48 študentov (pedagogi in bolonjci skupaj), naredila sta pa 2 (eden 52, drugi pa 50%). Povprečje je bilo 16,7%. Porazno.
Ampak upam, da bojo septembra boljši rezultati, ker ne more biti samo 5 pedagogov v drugem letniku. Sta pa ta dva izpita pogoj za napredovanje v drugi letnik. Če imaš enega od teh dveh izpitov, imaš pogoje za ponavljanje (torej 3/4 pedagogov nima niti pogojev za ponavljanje).
Treba se je sproti učiti in res hoditi na vse vaje. Predavanja niti niso tako pomembna, če pa manjkaš na vajah, ti pa to precej oteži zadevo. Jaz sem se učila sproti, ampak očitno ne dovolj.
Nočem te strašiti; meni so isto govorili, ampak nekako nisem tega resno jemala.
Drugače pa, če te slučajno skrbi fizika, sploh ni tako težka, pa tudi računalništvo se da (dobro) narediti, če hodiš na vaje. Problem sta samo Analiza in Algebra, ampak tudi to se da.
Je pa ogromno odvisno od asistentov. Nekateri grejo pri popravljanju kolokvijev in izpitov po principu vse ali nič (razdelijo nalogo na 3 dele-za 10, 10 in 5 točk in če del, ki je vreden 10 točk, v celoti rešiš, dobiš 10 točk, sicer ne dobiš nič-to ni prav uradno, ampak kolikor smo mi opazili pri enem od asistentov), nekateri (večina) pa gledajo tudi na postopek, kako si reševal, če si razmišljal v pravo smer... Se pravi po občutku.
Ne vem zakaj, ampak bolonjci veliko več znajo od pedagogov in imajo veliko boljše rezultate. Očitno smo se tisti bolj "butasti" odločili za pedagoško smer.
Ja, letos so izpiti zelo težki, rezultati pa porazni. Analiza & Algebra-od pedagogov jih je 5 naredilo oboje s kolokviji, štirje imamo narejenega enega od teh dveh izpitov, ostali pa še nobenega, s tem, da smo za vsak predmet imeli že dva izpitna roka. Algebro je drugič pisalo 48 študentov (pedagogi in bolonjci skupaj), naredila sta pa 2 (eden 52, drugi pa 50%). Povprečje je bilo 16,7%. Porazno.
Ampak upam, da bojo septembra boljši rezultati, ker ne more biti samo 5 pedagogov v drugem letniku. Sta pa ta dva izpita pogoj za napredovanje v drugi letnik. Če imaš enega od teh dveh izpitov, imaš pogoje za ponavljanje (torej 3/4 pedagogov nima niti pogojev za ponavljanje).
Treba se je sproti učiti in res hoditi na vse vaje. Predavanja niti niso tako pomembna, če pa manjkaš na vajah, ti pa to precej oteži zadevo. Jaz sem se učila sproti, ampak očitno ne dovolj.
Nočem te strašiti; meni so isto govorili, ampak nekako nisem tega resno jemala.
Drugače pa, če te slučajno skrbi fizika, sploh ni tako težka, pa tudi računalništvo se da (dobro) narediti, če hodiš na vaje. Problem sta samo Analiza in Algebra, ampak tudi to se da.
Je pa ogromno odvisno od asistentov. Nekateri grejo pri popravljanju kolokvijev in izpitov po principu vse ali nič (razdelijo nalogo na 3 dele-za 10, 10 in 5 točk in če del, ki je vreden 10 točk, v celoti rešiš, dobiš 10 točk, sicer ne dobiš nič-to ni prav uradno, ampak kolikor smo mi opazili pri enem od asistentov), nekateri (večina) pa gledajo tudi na postopek, kako si reševal, če si razmišljal v pravo smer... Se pravi po občutku.
Ne vem zakaj, ampak bolonjci veliko več znajo od pedagogov in imajo veliko boljše rezultate. Očitno smo se tisti bolj "butasti" odločili za pedagoško smer.
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov