poprauc
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
- bed.mi.je
- Sramežljivka
- Prispevkov: 10
- Na forumu od: 9. 6. 2009
underdogy napisal/-a:*srčica* napisal/-a:pubrteta ma tut svoj vpliv na najstnike...Poznam kar precej primerkov, ko se bli do 6ega razreda odličnjaki, na koncu so pa komi zlezli, ker jim je bla šola na zadnjem mestu. In zdej se bo seveda, kot ponavadi spet usulo odgovorov, da to je pa vzgoja me že kr pobira od smeha od te vaše vzgoje in prepričanosti da pri vas pa to ne bo problem, ker boste znali vzgajat in se vam to pač ne more zgodit...
Težko je nekoga ki ga razganja od hormonov prepričat, prislit, da se bo učil, če mu to niti slučajno ni v interesu. Sem pa vesela da se bo pri vaših to dalo, mogoče lahko napišete knjigo o tem, jo bom z veseljem prebrala, al vas pa kar osebno prosila za nasvet
Sicer se mi pa zdi res grdo,da punca vpraša za nasvet, ker ji je že tko težko, potem pa pridejo pametne glavce s pametovanji kako je lahko tok nesposobna...Najbolš da se res kr iz mosta vrže, glede na tako sramoto, kej hujšega se že nebi moglo zgodit
Saj pa je sama zaj... naj sprejme posledice. Sori ker se meni prau nic ne smili. Je pac raj visela s kolegicami po kavicah pa se ga zapijala pri svojih rosnih 14. Zdaj pa jo naj vse tolazimo ker se to lahko zgodi? In kaj ji naj svetujemo ce si nezna prebrat pravilnika? To je namrec prostno dostopno na netu. In ce lahko ma popravca si pa naj tudi sama uredi ostalo. Tega podpirala pa ze nebom.
Kaj se pa tice vzgoje.. Hja v ss res starsi izgubijo kontrolo ampak v os pa mislim da se ne bi smeli. Cel kup teh knjig obstaja, ampak mislim da prides z ZDRAVO logiko najdlje - sicer pa draga srcica, lahko me vedno vprasas za nasvet
Lej, js nism pila in tud nism visela s kolegicami po kavicah, pa ne govori neki kar nism rekla!
Če si ti to delala pri tvojih letih se ne pomen da sm tud jst al pa kdo drug!
-
liziika - Sramežljivka
- Prispevkov: 68
- Na forumu od: 19. 5. 2009
najbols da si to snov k mors popravlat razdelis po dnevih pa vsak dan neki se naučiš...bolš k pa da se use zadn dan..kr bošš use pomešala... pa se vsaj kj bos zastopla če boš šla čez snov...
drugac pa ni vazn kaj je ONA prej delala al je bla na kavicah s kolegicami al ni bla...kar kol je delala..njena stvar...ona je sam uprasala kaj da nardi v taki situaciji ane...tko da mislem da je ni treba obsojat kaj si pa prej delala...vsakmu se lohka to nardi tut tistim k trdite da ne...
drugac pa ni vazn kaj je ONA prej delala al je bla na kavicah s kolegicami al ni bla...kar kol je delala..njena stvar...ona je sam uprasala kaj da nardi v taki situaciji ane...tko da mislem da je ni treba obsojat kaj si pa prej delala...vsakmu se lohka to nardi tut tistim k trdite da ne...
- *srčica*
- Debatorica
- Prispevkov: 392
- Na forumu od: 22. 10. 2005
- Kraj: okolica ljubljane
men je matematika naprimer vedno delala probleme. Nisem mela sicer popravca v oš, sem pa mela enkrat popravca v srednji šoli-lih iz matematike. Tut v oš mi matematika pač ni šla. Zdej sem pa na faksu in se lahko pohvalim da mi ful laufa, vse delam redno in mam visoko povprečje. My point: Nismo vsi za vse nadarjeni je ena stvar, druga stvar pa je, da mene živ bog v oš in sš nebi mogu spravit pred knjige, ker mi je blo vseeno za šolo in sem mela v mislih 1000 drugih stvari ki bi jih lahko počela.
Zdej, ko sem dosti stara in vem vsaj približno kaj bi rada dosegla, mi je šola na prvem mestu, mam popolnoma drugačen pogled na učenje in šolo nasploh. V pubrteti je verjetno večini šola nujna muka, neki kar se pač more, ker drugač tastari težijo(so izjeme, seveda).
Nekatere tu zvenite ko stare tečne babe, za katere se zdi da so pobrale vso pamet tega sveta in NIKOLI niso ble v pubrteti, se niso upirale in zdej na veliko težijo. Tega ne bom nikol razumela, kako lahko človek pozabi kako je blo ko je bil sam tok star in tuki pametuje, namesto da bi dale kak pametni nasvet. Če tega niste sposobne, raje ne berite foruma, da vas ne bo kap zadela, ker so nekateri pri 14ih letih tok nezreli in leni
Zdej, ko sem dosti stara in vem vsaj približno kaj bi rada dosegla, mi je šola na prvem mestu, mam popolnoma drugačen pogled na učenje in šolo nasploh. V pubrteti je verjetno večini šola nujna muka, neki kar se pač more, ker drugač tastari težijo(so izjeme, seveda).
Nekatere tu zvenite ko stare tečne babe, za katere se zdi da so pobrale vso pamet tega sveta in NIKOLI niso ble v pubrteti, se niso upirale in zdej na veliko težijo. Tega ne bom nikol razumela, kako lahko človek pozabi kako je blo ko je bil sam tok star in tuki pametuje, namesto da bi dale kak pametni nasvet. Če tega niste sposobne, raje ne berite foruma, da vas ne bo kap zadela, ker so nekateri pri 14ih letih tok nezreli in leni
-
snezinka* - Kofetarica
- Prispevkov: 590
- Na forumu od: 3. 9. 2008
Tamarra* napisal/-a:snezinka* napisal/-a:^^ eh, sj a ti si pa čist zmer dobila usako oceno pravično. js se tok spomnem osnovke, k so enim sošolkam/sošolcem, k so bli čisti odličnjaki šenkval 5-ke, pa tut če kdaj niso znal za 5-ko (govorim za ustno). pač, mel so jih v čislih in ker je blo že tok 5k v redovalnici, so jim še eno vpisal, pa tut če ni blo pošteno. pa želodec se mi obrača, ko mi brat, ki je še v o.š. govori, kake razlike delajo učitli med učenci, ko se gre za znanje. svet še zdelč ni pravičn.
Ne bom rekla, da sem dobila vse ocene tak kot sem si zaslužila. Ampak eno je to, da te ima profesor raje in si med oceno in ti jo pač dvigne drugo pa to, da ti manjka na testu par točk in greš prosit, naj ti šenka
nope, tule jst ne vidm nobene razlike. nekdo, ki sicer večinoma dobiva same trojke, se nauči tok, kot nekdo, ki dobiva večinoma same petke, in ker je to znanje lih nekje umes med npr. 4 in 5, bo tisti, ki je sicer petkar dobil 5, trojkar pa 4. no, da ne bo pomote, tega se dobro spomnim iz osnovke. tole je krivica in petkar si tega ne zasluži.
se pa strinjam s Smeško. Sej nič ne rečm, O.š. naj bi bila res zasnovana tako, da naj bi jo vsak izdelal, sam glede na to da ne jaz, ne ve, niste ble u devetletki, ne govorte...sama pri bratu vidim, da je težavnostna stopnja mnogo višja kot je bila (za moje pojme jih npr. pri kemiji učijo stvari, ki jih še srednješolci ne zastopjo vsi, pa sama nimam problemov s kemijo, ker jo imam dost na faxu). prav tako je problem za otroke, ki recimo niso umetniško nadarjeni, pa se jim ocenjuje likovno s navadnimi ocenami. veste, da na o.š. zadeva res temelji na risanju in ne na piflanju slikarjev, tko da nekdo, ki nima smisla za to, sploh ne bi tako s težavo fasal popravca pri likovni (če bi bila js v o.š. zdej vrjamm, d bi ga, ker sm totalni antitalent), razen če pač mal tolerirajo antitalentiranost. sicer mi je koncept ocenjevanja teh predmetov, ki so bli prej ocenjeni z zu, u in mu dober, ker nekaterim pa ravno to leži, sam pač, niso pa vsi nadarjeni za to, tle gre pa v večji meri za to. prav tako se mi zdi, da je šenkvanja ocen zdej velik manj kot včasih in tudi veliko manj slinjenja staršev učiteljem.
underdogy, oprosti, če sm te napak ocenila, toda zdi se mi, da boš ti taka mama, kot so bile mame večine mojih sošolk iz o.š.. otroka so v o.š. driblale, se učile z njim do 6. klasa in po potrebi še kasneje, da so meli v redovalnici petke. po možnosti so se še slinile okoli učiteljev. na koncu so bile njihove pridne hčerkice/sinčki sprejeti na "elitno" gimnazijo, imeli tam kup popravcev, ker sami niso meli učnih navad (oz. so bili navajeni učenja z mamico) ali pa so popolnoma izpregli kako drugače. po možnosti, so ti ta "pridni" odličnjaki iz o.š. še padli kak letnik ali celo ne prilezli do faxa maturo junija (sej ne rečem, to ni noben greh, če pač matuiro delaš sept, samo smešno mi je, ker so to oni, ta "pridni"). kok sm sovražla vedno te mamine otročke, ki jim je bilo use k ritki prinešeno. ne bom nikol pozabla tistega povzdigovanja imen le teh s strani učiteljev. js sm se na primer od 3. razreda dalje učila sama, nism mela samih petic in štiric, pa sm se zato veliko bolje znašla kasneje na gim in zdej na faxu. prav tako mi je pa smešno, ko govoriš, da tvoj otrok pa ne bo tak. tega ne moreš vedet in tut vzgoja se ti lahko ponesreči, boš potem govorila, ko boš do tam prišla, kajne?
pa še to, kot je slišat od strokovnjakov iz področja odraščanja, se puberteta začenja kar kako leto prej, kot se je. otroci hitreje odraščajo, saj je jasno videt, že pri obnašanju 13-letne mule, ki mislijo, da so stare 16 let. s tem se seveda prej začnejo tudi problemi z mladostniki. če so naše generacije začele delat probleme staršem začetek sr. šole, se to zdej dogaja v zadnjih razredih o.š., s tem pa tudi pojav lenobe ipd. aja, imam stik s psihologinjo na moji bivši o.š. in kot mi je omenila, so morali št. psihologov, učnih svetovalcev povečati, ker so v o.š. danes veliko večji problemi z otroci kot so bili včasih. to pa je vzrok tega kar sem napisala zgoraj.
js ne branim lenobe, ker tut js sm use kr sm dosegla, dosegla z leder zicom in pridnostjo od trenutka, k sm sama pr seb vedla zakaj se učim (do tega je pa prišlo konc o.š.), samo morte se pa zavedat, da ni use tko kot je bilo. pa čeprou nismo tko stare.
-
Mju - Kofetarica
- Prispevkov: 521
- Na forumu od: 1. 11. 2007
*srčica* napisal/-a:men je matematika naprimer vedno delala probleme. Nisem mela sicer popravca v oš, sem pa mela enkrat popravca v srednji šoli-lih iz matematike. Tut v oš mi matematika pač ni šla. Zdej sem pa na faksu in se lahko pohvalim da mi ful laufa, vse delam redno in mam visoko povprečje. My point: Nismo vsi za vse nadarjeni je ena stvar, druga stvar pa je, da mene živ bog v oš in sš nebi mogu spravit pred knjige, ker mi je blo vseeno za šolo in sem mela v mislih 1000 drugih stvari ki bi jih lahko počela.
Zdej, ko sem dosti stara in vem vsaj približno kaj bi rada dosegla, mi je šola na prvem mestu, mam popolnoma drugačen pogled na učenje in šolo nasploh. V pubrteti je verjetno večini šola nujna muka, neki kar se pač more, ker drugač tastari težijo(so izjeme, seveda).
no sej to je moj point. če se vsaj mal časa posveti šoli, se jo nardi. brez popravnih izpitov. pa druga je popravc v SŠ
*srčica* napisal/-a:Nekatere tu zvenite ko stare tečne babe, za katere se zdi da so pobrale vso pamet tega sveta in NIKOLI niso ble v pubrteti, se niso upirale in zdej na veliko težijo. Tega ne bom nikol razumela, kako lahko človek pozabi kako je blo ko je bil sam tok star in tuki pametuje, namesto da bi dale kak pametni nasvet. Če tega niste sposobne, raje ne berite foruma, da vas ne bo kap zadela, ker so nekateri pri 14ih letih tok nezreli in leni
joj, sej ti pravim da sm bla js tut lena. ampak za popravca v OŠ moreš bit len pa še talent zraven IMO. če imaš pa starše, ki te ne uspejo spravit 15min na dan za knjige, da se izogneš poprvcu, je pa tut vprašanje, kok (ne)sposobni so. moje nesramno mnenje
Make music, not war
- *srčica*
- Debatorica
- Prispevkov: 392
- Na forumu od: 22. 10. 2005
- Kraj: okolica ljubljane
Ni ga človeka ki bi te lahko prisilil v učenje-dejstvo. Tuki (ne)sposobnost staršev nima nobene veze. ti lahko otroka zlepiš s knjigo, ampak če mu ni do učenja se pač ne bo naučil, as simple as that. ampak seveda nimam dvoma da bo tebi to uspelo, ker je dejstvo da tvoj otrok ne bo mel popravca v oš
Zanima me samo, kako lahko pozabiš na najstniška leta in brez razumevanja pridigaš...
Človek more it čez ogromno stvari preden odraste in ugotovi kaj so njegove prioritete in kaj dejansko hoče, zato se temu tut reče odraščanje. Mene skrbi za vaše otroke, ki ne bojo upal doma povedat za en kol...In kaj če bo tvoj otrok slučajno mel popravca? Predstavli si sam za sekundo kako bi blo, če že pač vemo da tvoj ga ne bo mel. Bi mu pridigala, ga zmerjala, pokazala tisto najbol razočarano faco in otroka spraševala zakaj si si ravno ti zaslužla met takega pamža??
Nekako tko si te predstavlam, na koncu bi pa dosegla to, da bi otroka namesto v sš poslala v Polje.
Zanima me samo, kako lahko pozabiš na najstniška leta in brez razumevanja pridigaš...
Človek more it čez ogromno stvari preden odraste in ugotovi kaj so njegove prioritete in kaj dejansko hoče, zato se temu tut reče odraščanje. Mene skrbi za vaše otroke, ki ne bojo upal doma povedat za en kol...In kaj če bo tvoj otrok slučajno mel popravca? Predstavli si sam za sekundo kako bi blo, če že pač vemo da tvoj ga ne bo mel. Bi mu pridigala, ga zmerjala, pokazala tisto najbol razočarano faco in otroka spraševala zakaj si si ravno ti zaslužla met takega pamža??
Nekako tko si te predstavlam, na koncu bi pa dosegla to, da bi otroka namesto v sš poslala v Polje.
-
snezinka* - Kofetarica
- Prispevkov: 590
- Na forumu od: 3. 9. 2008
*srčica*: "Ni ga človeka ki bi te lahko prisilil v učenje-dejstvo."
točno tako, kot je napisala. sama to opažam pri svojem bratu npr., ki sicer ni lih fasu popravca, samo mu je mami lahko še bolj pridigala naj se gre učt, naj ga je oče okol uh in je imel prepoved it za viknd k prjatlom igrat fuzbal, naj sem mu js govorila naj se uči, nič ni zaleglo. ni še odrastu do te mere, d bi se pač zavedu, d je učenje zadeva, ki ti korist, je pa že pršu na nivo, ko se lahko močno upira, ko si že več upa in dela velike probleme s tega stališča, kar je pa posledica pubertete, s povdarkom, da je se ta dogaja bolj zgodaj, kot se je pri nas. in glej ga zlomka, imava iste starše, uzgajal so naju enako, enako so se z nama ukvarjal glede šole (z njim več, ker kot sm že omenila, z mano so se učil do 3. razreda o.š.), pa js nism mela ne v o.š., ne v gim popravcev oz. sm zdelvala z vsaj pdb uspehom. tko, d tist k prav, d je možn otroka prsilt, se močno mot. ja, dokler ni star več kot 12 let in se prične upirat. ampak kot sm že rekla, eni s tem začnejo prej, eni kasneje, eni nikol, z enimi se o učenju sploh nikol ne pogaja, ker sami vejo, da se morjo.
če mislte, d mate o vzgoji otrok pojma, pol počakte na svoje otroke. vsaj naša mami tko prau, pa še marsikera, kar jih poznam!
p.s.: sej pomoje, če bi mela js popravce v o.š., bi me doma sesuli, ker takrt je blo to res kvaaaa?, zdej pa to ni več tko, ker ma po 10 učencev/klas vsaj po enga, če ne še po več popravcev. seveda številke varirajo, js sm sam podala primer in razreda mojga brata.
točno tako, kot je napisala. sama to opažam pri svojem bratu npr., ki sicer ni lih fasu popravca, samo mu je mami lahko še bolj pridigala naj se gre učt, naj ga je oče okol uh in je imel prepoved it za viknd k prjatlom igrat fuzbal, naj sem mu js govorila naj se uči, nič ni zaleglo. ni še odrastu do te mere, d bi se pač zavedu, d je učenje zadeva, ki ti korist, je pa že pršu na nivo, ko se lahko močno upira, ko si že več upa in dela velike probleme s tega stališča, kar je pa posledica pubertete, s povdarkom, da je se ta dogaja bolj zgodaj, kot se je pri nas. in glej ga zlomka, imava iste starše, uzgajal so naju enako, enako so se z nama ukvarjal glede šole (z njim več, ker kot sm že omenila, z mano so se učil do 3. razreda o.š.), pa js nism mela ne v o.š., ne v gim popravcev oz. sm zdelvala z vsaj pdb uspehom. tko, d tist k prav, d je možn otroka prsilt, se močno mot. ja, dokler ni star več kot 12 let in se prične upirat. ampak kot sm že rekla, eni s tem začnejo prej, eni kasneje, eni nikol, z enimi se o učenju sploh nikol ne pogaja, ker sami vejo, da se morjo.
če mislte, d mate o vzgoji otrok pojma, pol počakte na svoje otroke. vsaj naša mami tko prau, pa še marsikera, kar jih poznam!
p.s.: sej pomoje, če bi mela js popravce v o.š., bi me doma sesuli, ker takrt je blo to res kvaaaa?, zdej pa to ni več tko, ker ma po 10 učencev/klas vsaj po enga, če ne še po več popravcev. seveda številke varirajo, js sm sam podala primer in razreda mojga brata.
-
*purple* - Cosmopsiho
- Prispevkov: 7612
- Na forumu od: 23. 1. 2006
Mju napisal/-a:a ti primerjaš "kšn izpit" z matematiko v OŠ? hahaha
mislm da je enmu iz osnovne šole, snov na oš lih tko težka, kot teb izpiti na faksu.Med sabo se res ne da primerjat, ampak glede na okoliščine je pa čist enaka stopnja težavnosti.
sicer pa nevem zakaj usak poveže s slabimi ocenami takoj, da je učenc eno razvajeno luftarsko bitje, ki cel dan sam lufta uči se pa nič?jst sm mela dva sošolca, ki sta bla zelo zelo slaba pri učenju, sploh pri razumevanju matematke, fizike, kemije in sta imela ogromne ogromne probleme in komajda spacala tiste dvojke.In sta se učila, ampak enostavno na tem področju nista bla ok.Pa so jim vedno šenkali ocene,zaradi tega ker sta pokazala, da se trudita.in trud učasih tud šteje, če že znanje zataji.
sploh pa glede na zahteve današnje osnovne šole.Če jst pogledam nazaj, smo mi dobesedno uživali, zdej pa učencu furajo v vozičkih knjige v šolo, ker jih majo tok In zahtevajo use preveč!še s to devetletko pretiravajo, peesda, otrok more pa tud mal otroštva zaužit!
poprauc ni noben konc sveta.sama sama pri sebi mal razčisti in razmisli kje si zdaj in kaj more bit tvoj cilj.Vzemi kakšne inštrukcije, da ti nekdo pomaga mal boljš razumeti snov in verjamem, da ti bo uspelo.
pa ne se ozirat na zlobne jezike kaj si mislijo, da imaš poprauca v osnovni šoli.Kolegica osnoune zarad trganja hormonou ni končala po redni poti ampak kasneje na večerni, zdej pa hodi na faks in ma same hude ocene.To še ni nobeno merilo, da ne boš mogla v žiulenju uspet.Pač ena izkušnja in iz nje se kar največ nauči in razberi pozitivne stvari, ki ti bodo na račun te napake, v žiulenju bedele nad glavo in kazale da take stvari niso prava pot.
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov