Sporni Playboyevi plakati
Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine
-
Ljubljančanka - Komunikatorka
- Prispevkov: 190
- Na forumu od: 8. 12. 2004
- Kraj: Ljubljana
Ma glih usega pa res ni treba pokazat tkole očem javnosti. Morjo bit ene meje, čeprav sama nisem niti dobro opazila tega plakata, se pa vseeno strinjam, da tole ne sodi na plakat. Ne vem, mogoče nas naslednjič čaka pa že plakat z razkrečeno nago babo, al kdaj se tole neha?!
-
kr.ena - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2627
- Na forumu od: 13. 9. 2005
2good4u napisal/-a:
ja potem pa ni čudno, če otroci odraščajo v tak zavrti družini, npr takšni kot bo tvoja. kot pa naprimer otroci ki bojo odrasli pri meni. Jaz jim bom vse povedala kar me bojo vprašal in hotl vedet in se z njimi odkrito pogovarjala, ti boš pa rekla, da so še premladi in da so to packarije in da se o tem ne govori, kaj šele to počne. Kaj misliš, kateri otroci bodo imeli prej težave? Tvoji ali moj? Kaj misliš kteri bojo večjo sranje naredli svoji materi? mal sm zabredla...sam....popizditis bom fasala!
Hm, otrok, ki pri 7 letih še nima doma zbirke porničev in ki nima dostopa do silikonskopobritih deklic v Playboyu zame ni zavrt. Zdrav in sproščen odnos do spolnosti se razvija drugače, vsaj po moje.
Svet Playboya in porničev je tako nerealen, da ima kdo (mislim otroke) kvečjemu probleme potem, ko vidi, da v resničnem lajfu ni tako.
- pehta
- Komunikatorka
- Prispevkov: 206
- Na forumu od: 11. 3. 2005
Oglaševalsko razsodišče je odločilo, da je sporni plakat z golo žensko, ki je sprožil javne polemike, v nasprotju z oglaševalskim kodeksom.
Plakat naj bi žalil dostojanstvo žensk, saj naj bi odkrito namigoval na spolnost, zaradi česar je nemoralen, imel pa naj bi tudi neprimerno sporočilo za mladostnike. Odločitve razsodišča, ki deluje v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, pomenijo pomemben korak k izboljšavi vrednostnih kriterijev oglasov v prihodnje.
Na omenjeni plakat se je pritožilo veliko ljudi, ki so poslali kar 148 pritožb. Člani razsodišča so odločili, da je oglas v nasprotju s 6. členom oglaševalskega kodeksa, ki pravi, da morajo biti oglasna sporočila estetska in v skladu z zahtevami kulturnega okolja ter da ne smejo vznemirjati naslovnikov z napadalnostjo in neokusnimi prijemi, prizori, izrazi itd., ne glede na to, prek katerega sredstva se prenašajo.
Še je čas za pritožbo
Razsodba proti znani moški reviji še ni pravnomočna, saj imata tako pritožnik kot oglaševalec še čas, da vložita pritožbo. Proti Playboyu, ki je oglas naročil, je bila podobna tožba vložena že leta 2002, takrat pa je razsodišče odločilo, da oglas ni sporen.
Odmevnost sodb proti velikim naročnikom
Kot nam je povedala Ana Predovič s Slovenske oglaševalske agencije, razsodbe oglaševalskega razsodišča v javnosti najbolj odmevajo, kadar gre za pritožbe zoper velike naročnike, kot sta bila v preteklosti tudi Simobil in Direkt.
Slovensko oglaševanje deluje na principu samoregulative, kar pomeni, da oglaševalci sami postavljajo meje za ustvarjalno oglaševanje, ki pa mora biti hkrati korektno in družbeno odgovorno.
vir: 24ur.com
Plakat naj bi žalil dostojanstvo žensk, saj naj bi odkrito namigoval na spolnost, zaradi česar je nemoralen, imel pa naj bi tudi neprimerno sporočilo za mladostnike. Odločitve razsodišča, ki deluje v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, pomenijo pomemben korak k izboljšavi vrednostnih kriterijev oglasov v prihodnje.
Na omenjeni plakat se je pritožilo veliko ljudi, ki so poslali kar 148 pritožb. Člani razsodišča so odločili, da je oglas v nasprotju s 6. členom oglaševalskega kodeksa, ki pravi, da morajo biti oglasna sporočila estetska in v skladu z zahtevami kulturnega okolja ter da ne smejo vznemirjati naslovnikov z napadalnostjo in neokusnimi prijemi, prizori, izrazi itd., ne glede na to, prek katerega sredstva se prenašajo.
Še je čas za pritožbo
Razsodba proti znani moški reviji še ni pravnomočna, saj imata tako pritožnik kot oglaševalec še čas, da vložita pritožbo. Proti Playboyu, ki je oglas naročil, je bila podobna tožba vložena že leta 2002, takrat pa je razsodišče odločilo, da oglas ni sporen.
Odmevnost sodb proti velikim naročnikom
Kot nam je povedala Ana Predovič s Slovenske oglaševalske agencije, razsodbe oglaševalskega razsodišča v javnosti najbolj odmevajo, kadar gre za pritožbe zoper velike naročnike, kot sta bila v preteklosti tudi Simobil in Direkt.
Slovensko oglaševanje deluje na principu samoregulative, kar pomeni, da oglaševalci sami postavljajo meje za ustvarjalno oglaševanje, ki pa mora biti hkrati korektno in družbeno odgovorno.
vir: 24ur.com
''...vedno veckrat se mi zdi, da je pehta sem postavljena s strani cosmota da se debate razvijajo ker se folk razpizdi.. '' (A.B.)
-
kr.ena - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2627
- Na forumu od: 13. 9. 2005
Hja, o žaljenju ženskega dostojanstva- bi morali prej prepovedat vse reklame za čistila, pralne praške itd. Vsaj jaz se bolje počutim kot seksualni objekt, kot pa gospodinjska pomočnica, če že moram zbirat
Sicer pa prav, da so se negativno opredelili do tega plakata...
BTW- v soboto je bil na nacionalki film Carstvo čutil... ob povsem primerni uri, seveda (po polnoči). A so to še zadnji izdihljaji prejšnje programske politike ali nas nova preseneča?
Sicer pa prav, da so se negativno opredelili do tega plakata...
BTW- v soboto je bil na nacionalki film Carstvo čutil... ob povsem primerni uri, seveda (po polnoči). A so to še zadnji izdihljaji prejšnje programske politike ali nas nova preseneča?
-
u_k_i - Debatorica
- Prispevkov: 340
- Na forumu od: 31. 8. 2005
- Kraj: ljubljana
kr.ena napisal/-a:Hja, o žaljenju ženskega dostojanstva- bi morali prej prepovedat vse reklame za čistila, pralne praške itd. Vsaj jaz se bolje počutim kot seksualni objekt, kot pa gospodinjska pomočnica, če že moram zbirat
wehhee... ta je pa dobra.... že mojo borno inteligenco žalijo te reklame za praške, hihi... kaj čmo..vsak po svoje..še vedno se mi plakat ne zdi žaljiv
sanjaj svoje življenje,
a živi svoje sanje
a živi svoje sanje
- Freaked
- Debatorica
- Prispevkov: 368
- Na forumu od: 8. 11. 2005
Kaj pa je narobe s tem če si gospodinja, si doma in imaš veliko otrok in varušk ? Mislm da si vsaka po tridesetem nekaj takega še kako močno želi, kot pa vsak dan naporna služba, osem ur delavnika, pa še otroci in vse drugo. Po možnosti še nesposoben mož pa smo tam, da mora bit ženska vse drugo kot to kar je bila že vsa pretekla tisočletja.
- bejbika
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1072
- Na forumu od: 1. 8. 2004
članek v prebir: mladina
vsak dan se peljem domov mimo tegale plakata :
sicer ne vem zakaj bi bilo to toliko sporno?
mene ne ta, ne plejboljev plakat nič ne motita ...
če citiram nekega novinarja revije Stop, ki je rekel, da je bolj grozljivo gledati pobrisane niple v prozorni spalni srajčki na reklamnih plakatih Intimissime kot pa lepo, pomanjkljivo oblečeno žensko telo ...
osebno me bolj motijo reklame za vložke, kjer po vložku zlivajo modro tekočino ... hmmm, kolikor vem, vsaj iz mene teče rdeče ... in glede na to, da je menstrualna kri verjeno velika gnusoba, glede na proizvajalce in oglaševalce, potem ni čudno, da se sramujejo lepega ženskega telesa ... in dobrodošla Amerika ...
vsak dan se peljem domov mimo tegale plakata :
sicer ne vem zakaj bi bilo to toliko sporno?
mene ne ta, ne plejboljev plakat nič ne motita ...
če citiram nekega novinarja revije Stop, ki je rekel, da je bolj grozljivo gledati pobrisane niple v prozorni spalni srajčki na reklamnih plakatih Intimissime kot pa lepo, pomanjkljivo oblečeno žensko telo ...
osebno me bolj motijo reklame za vložke, kjer po vložku zlivajo modro tekočino ... hmmm, kolikor vem, vsaj iz mene teče rdeče ... in glede na to, da je menstrualna kri verjeno velika gnusoba, glede na proizvajalce in oglaševalce, potem ni čudno, da se sramujejo lepega ženskega telesa ... in dobrodošla Amerika ...
-
kr.ena - Cosmopsiho
- Prispevkov: 2627
- Na forumu od: 13. 9. 2005
Freaked napisal/-a:Kaj pa je narobe s tem če si gospodinja, si doma in imaš veliko otrok in varušk ? Mislm da si vsaka po tridesetem nekaj takega še kako močno želi, kot pa vsak dan naporna služba, osem ur delavnika, pa še otroci in vse drugo. Po možnosti še nesposoben mož pa smo tam, da mora bit ženska vse drugo kot to kar je bila že vsa pretekla tisočletja.
Nič ni narobe s tem, samo tovrstne reklame so meni osebno bedaste. Ali pa se samo jaz ne morem identificirat s tem...
Kdo je na strani
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov