Megan Markle v tišini predstavila dva nova izdelka svoje blagovne znamke (izbrskale smo, katera)

18. 6. 2024
Deli
Megan Markle v tišini predstavila dva nova izdelka svoje blagovne znamke (izbrskale smo, katera) (foto: Profimedia)
Profimedia

Med tem, ko je svet Kate Middleton v soboto spremljal na kraljevi paradi, je Meghan stran od oči javnosti na trg poslala dva nova izdelka njene blagovne znamke American Riviera Orchard. Našle smo fotografije!

O Meghan Markle in princu Harryju se v zadnjih časih ne govori prav veliko. O njima se je v medijih nazadnje pisalo pretekli mesec, ko sta obiskala Nigerijo, vse od tedaj pa je v kraljevih rubrikah pozornost bolj ali manj posvečena Kate Middleton in njeni pogumni bitki z rakom.

No, prav na dan, ko se je Kate po več kot pol leta odsotnosti iz javnega življenja na kraljevi paradi končno vrnila med ljudi, je Meghan Markle v Združenih državah Amerike predstavila dva nova izdelka svoje blagovne znamke American Riviera Orchard.

Spomnimo te lahko ...

Meghan Markle je novico o tem, da bo začela ustvarjati pod novo blagovno znamko sporočila v tednu, ko je Kate Middleton javnosti povedala tegobe glede njenega zdravstvenega stanja. Svoj prvi izdelek - jagodno marmelado - je na trg nato poslala začetek aprila, splet pa je bil nad njenim pristopom bolj ali ne skeptičen.

Najboljši božični sejmi za družine: dva s seznama tudi pri naših sosedih
Profimedia

Marmelado je poslala le svojim 50 najbližjim prijateljem in jih prosila, da o njej govorijo na družabnih omrežjih. Njeno domačo marmelado so vsi opisovali v presežnikih, številni pa so se ob tem spraševali, ali bodo sploh kdaj dobili priložnost, da bi njene kuharske veščine lahko poskusili tudi sami. Marmelade namreč še vedno niso na voljo splošni javnosti.

No, ta vikend se je Meghan odločila da svetu predstavi dva nova izdelka; malinovo marmelado in pasje piškote.

Tudi tokrat naj bi Meghan pakete novih izdelkov poslala 50 izbranim osebam, med drugim tudi najboljšemu prijatelju princa Harryja, Nachu Figuerasu, ki je njena nova izdelka tudi objavil na svojem družabnem profilu.

Kako sta videti si lahko pogledaš spodaj:

Številni so prepričani, da je Meghan izbrala napačen čas in s svojo 'tiho predstavitvijo' začela kampanjo za svoja dva nova izdelka. 

Kaj se je dogajalo v zakulisju tako ali tako nikoli ne bomo izvedeli, se pa zdi, da je svet vsesplošno uperjen proti dejanjem zakoncev Sussex.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem