Zakaj bi se vozil po dveh kolesih, če se zna po enem? Po zadnjem in po sprednjem. Zakaj bi na motorju sedel, če lahko stoji? Zakaj bi piruete morale biti rezervirane za baletne copatke, če se da z njimi lepo uničevati gume?! Zakaj bi se pri 23 letih vdajal sanjam, če jim lahko sledi? Rok Bagoroš ima X-faktor za izvoz in DNK svetovnega prvaka.
Ko je pri petnajstih na spletu zasledil umetnije Chrisa Pfeifferja, se je odločil, da bo stuntriding tudi njegovo življenje. Za 300 evrov je kupil prvi skuter in ga predelal. Do zagovora pri ravnatelju se je mimo šole vozil po zadnjem kolesu. Prve wheeleje je noč in dan vadil na bližnjem asfaltnem igrišču ... tako iskreno in zares, da so se ljudje pozabili pritoževati nad hrupom.
Začeli so se prvi lokalni šovi, na katerih se je čudilo po 50 ljudi in nič oboževalk, ker punce pač ne padajo na skuterje. Leta 2010 je dobil prve ponudbe za nastope po vsej Evropi – s kombijem je prevozil na tisoče kilometrov, včasih težko zbral denar za posteljo, a dosegel svojo prvo mednarodno zmago v Bordeauxu.
Soft rok balada pod svinčenim nebom
Preboj se je zgodil, ko so ga na sejmu v Nemčiji opazili predstavniki podjetja KTM, s katerim zdaj uspešno sodeluje, in potem se je vse zgodilo z nadzvočno hitrostjo. Za njim so nastopi na treh kontinentih, nekaj filmskih ponudb, glavna vloga v Neishinem glasbenem spotu Vzemi me, njegova znamka oblačil Rock On Collection pa bo kmalu na prodaj po vsem svetu.
Rokerski je bil tudi deževni dan v Kopru, kjer ga je Cosmo s prvo pomočjo in Avtomagazinom obiskal med treningom. A prva pomoč bi prav prišla le, če bi bilo obliže mogoče prilepiti na srce – vožnja z motorjem je eno, vožnja z Rokom in njegovim motorjem pa namreč nekaj čisto drugega.
Motorji in ženske
Na vprašanje, ali imajo motorji in ženske kaj skupnega, odgovori: "Če za motor ne skrbiš, te ne bo ubogal, in če boš z njim slabo delal, se bo prej ali slej skregal s tabo." In če obvladaš motorje ...? "Potem bi moral tudi punce, ne?" se smeji. In ker ve, da punc ne zanimajo 'auspuhi', nadaljuje ... o puncah. "Ne maram narejenih, vase zagledanih punc, ki me, če jih ogovorim ali pohvalim, gledajo, kot da od njih kaj hočem.
Ob sebi pa potrebujem samostojno osebo z lastnimi življenjskimi cilji. Ne zdržim, če kdo visi na meni in me samo čaka. Zadnjih šest let poznam le trening in sem ves čas na poti, a če hočeš biti dober, mora vse to postati del tebe. Poznam nadarjene motoriste, ki se motijo z žurkami in puncami in so zato padli v povprečje, moj cilj pa je, da postanem najboljši na svetu."
Proti sončnemu zahodu in obračunu na dirkališču
Če bi lahko več časa preživel na peščeni plaži in na deski, bi ga. Če bi lahko imel svojo serijo na MTV, bi bilo to kul. In če bi bil v kombiju še en motor, s katerim bi punco lahko odpeljal v sončni zahod, tudi prav. Ampak to vse bo, ker ima Rok posebno sposobnost pretvarjanja sanj v resničnost. Tudi zato, ker se ne boji. Ne življenja ne padcev ne bojnih ran ne nastopov ne tekmovanj.
"Ko se usedem na motor, sem takoj v drugem svetu. Vstanem in grem, ko sem na vrsti. Samozavest je nekaj, kar sčasoma pridobiš, se pa ves čas zavedam, da mi uspeh ne sme spodnesti tal pod nogami. Februarja grem na tekmovanje, kjer bo 20 najboljših voznikov v Evropi plus svetovni prvak. Tako da ... se pripravljam na polno, ker ciljam na top 10.." Držimo pesti.
Osebna izkaznica
Rojen: 16. 3. 1989 v Murski Soboti
Strasti: stuntriding in freeriding
Moto: Sanjaj velike sanje in nikoli ne obupaj!
Motorja: KTM Duke 125 in KTM Duke 690
Njemu najlepše: Slovenke
Več: www.rokbagoros.com
Besedilo: Tina Torelli
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc