Slavne mame in hčere - Je izpostavljanje otrok na takšen način sploh boniteta?

6. 1. 2017
Deli

"Hčerke, ki so zrasle v medijskem svetu, so novo čudo 21. stoletja."

Odnos med mamo in hčerjo je od nekdaj veljal za posebnega. Hči že zelo hitro v mami vidi vzor, in čeprav se to z leti lahko spremeni, večina deklic z občudovanjem zre v mamine stvari, ki se odraslim zdijo povsem samoumevne.

V njenih očeh je mama res nekaj posebnega, še posebno v prvih letih, ko so otroci najbolj dovzetni za zgledovanje in posnemanje.

Nič drugače ni pri svetovno znanih zvezdnicah, ki skupaj s hčerami predstavljajo nov trend – družno paradirajo po rdečih preprogah in se nastavljajo fotografskim objektivom, pri tem pa se marsikdo sprašuje, ali je takšno ravnanje na mestu.

Hčerke, ki so zrasle v medijskem svetu, so novo čudo 21. stoletja.

Tega se zelo dobro zavedajo oglaševalci, ki živijo predvsem na račun družbenih medijev in premišljeno polnijo svoje mošnjičke s skoraj zastonjskimi reklamami.

Mlade gospodične razvajajo z unikatnimi kosi oblačil, mame pa svoje otroke postavljajo na ogled širnemu svetu v oblačilih po zad­njih trendih (ki so v večini mišljene za odrasle ljudi).

Morda se mini damam, ki se že od majhnega vrtijo v glamuroznem svetu zaželenih mam, takšen pomp sploh ne zdi nič posebnega, a dejstvo ostaja neizpodbitno: te deklice so medijskemu svetu izpostavljene veliko bolj kot kadarkoli prej.

Beyoncé se je konec avgusta z Blue Ivy sprehodila po rdeči preprogi MTV Video Music Awards in požela velik aplavz.

Kot mali angel je bila Blue Ivy videti resna za svoja leta, a še vedno zadovoljna, ker je lahko spremljala mamo.

Nekaj let starejša 13-letna Lila Grace je skupaj z mamo Kate Moss pozirala za junijsko naslovnico italijanskega Vogua.

Kate vsekakor ima dostojno naslednico v modnem svetu, saj je Lila Grace takoj dobila nekaj ponudb največjih modnih znamk.

North West je poglavje zase in je pri rosnih treh letih, ko si njene vrstnice na vso moč želijo biti princese iz pravljic, vse te želje že presegla.

Objavljene fotografije male North so deležne daleč največ pozornosti, tega se zavedajo tudi oglaševalci, ki Westovo zalagajo z modnimi kosi.

Nekaj denarja North vsekakor prispeva v družinski proračun, medtem ko se z mamo Kim redno pojavlja v medijih.

Če so do nedavnega služile le mame, so zdaj na vrsti hčere.

Takšen trend, ki bi ga lahko poimenovali tudi zvezdništvo malih odraslih, se je hitro razširil naokrog in se ga poslužuje marsikatera tudi čisto običajna mama.

Veliko primerkov je opaziti ravno prek Instagrama po vsem svetu, mame otrok pa imajo v takšnih primerih nemalo bonitet tako zase kot tudi za otroka.

Pa je izpostavljanje otrok na takšen način sploh boniteta?

Glede na to, da deklice poznajo le takšen svet, kot ga živijo njeni starši, se ne zdi sporno, če se vsake toliko pojavijo na kakšni prireditvi.

Zmernost pa je le potrebna in predvsem zavedanje, da je na prvem mestu zadovoljevanje otrokovih potreb in takšna medijska pozornost zagotovo ni na seznamu prednostnih in življenjsko pomembnih stvari.

Besedilo: Manca Čampa Pavlin
Fotografije: Profimedia, Getty Images

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc