Jesenski Teden restavracij bo trajal do 19. oktobra, v njem pa sodeluje 117 izbranih restavracij iz vse Slovenije. Vse dobro in okusno na največjem slovenskem kulinaričnem dogajanju so organizatorji danes predstavili v restavraciji Jaz by Ana Roš.
Dogodek, namenjen predstavnikom medijev, vplivnežem in ključnim akterjem iz sveta gastronomije in financ, je osvetlil povezavo med izbrano kulinariko, gostoljubjem in digitalizacijo – temami letošnjega jesenskega Tedna restavracij.
Najokusnejši teden letošnje jeseni
Veliki družini Tedna restavracij se je to jesen priključilo 6 novih restavracij: Gostilna Ivan, Gostilna Hrast, Doppler Estate, Gostilna Pri Hrvatu, Restavracija Oaza in Vranješ Gourmet. Sodelujoče restavracije so tudi tokrat oblikovale menije na skupnih vrednotah odgovornega izbora surovin z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«. Teden restavracij namreč ni le akcija, ki ponuja posebne menije s posebno ceno, temveč je gibanje, ki ponuja posebne kulinarične užitke s posebno kakovostjo.
View this post on Instagram
Osnovna cena menijev na Tednu restavracij je 25 evrov, z dodatkom za kakovost pa se v najboljše ocenjenih restavracijah lahko dvigne do 36 evrov. Vse sodelujoče restavracije in vsi meniji so predstavljeni na spletni strani, kjer je preko rezervacijskega sistema obisk izbrane restavracije tudi možno rezervirati.
Teden restavracij h kakovostni rasti slovenske gastronomije prispeva tudi s svojimi poudarki, ko vsako leto izpostavi eno od odlik, ki je sestavni del uspešnosti in odličnosti gostinstva. Letos je poudarek na gostoljubnosti, ki je osnova gostinstva, saj je pogoj za zadovoljstvo gostov.
Kot pravi Uroš Mencinger, selektor Tedna restavracij: ”Za dobrojedce je Teden restavracij tistih deset dni v letu, ko se dobro je. Za dobre gostince pa je Teden restavracij ob promociji kakovostne kulinarike, ki v restavracije privabi nove goste, vse bolj tudi priložnost za preizkušanje novih jedi. Če je gostom na Tednu restavracij nova jed všeč, jo gostinci uvrstijo na svoj meni. To je zame najboljši dokaz, da TR ni akcija znižanja (cene), temveč zvišanja - kakovosti!”
Digitalizacija kot gonilo sprememb v kulturi gastronomije
Teden restavracij, ki vsako leto privabi več kot 110 tisoč gostov po vsej Sloveniji, ni le praznik vrhunske kulinarike, temveč tudi platforma za povezovanje strok, znanj in partnerstev, ki prispevajo k razvoju slovenskega gostinstva.
Ob naraščajočem številu gostov in rezervacij se gostinski sektor sooča s potrebo po učinkovitejšem upravljanju procesov in boljši uporabniški izkušnji. Zato je Teden restavracij letos uvedel nov, digitalno podprt rezervacijski sistem, ki omogoča višjo stopnjo avtomatizacije, večjo preglednost ter prilagajanje izkušnje tako gostom kot gostincem. Prvi dnevi rezervacij potrjujejo, da so gostje digitalno rešitev dobro sprejeli, saj sistem beleži veliko odzivnost in visoko število uspešno zaključenih rezervacij že v uvodnih dneh.
Z jesensko edicijo Tedna restavracij pa prihaja še ena pomembna novost – digitalni darilni boni TR, ki omogočajo hitro, preprosto in personalizirano obdarovanje.
Ključno vlogo pri teh sodobnih korakih ima OTP banka kot generalni partner Tedna restavracij. "V OTP banki se zavedamo, da so mikro in mala podjetja v gostinstvu pomemben del slovenskega turizma in gospodarstva. Bančne storitve morajo omogočati sistematično optimizacijo in poenostavitev poslovanja. Pomembno je tudi, da banka razume specifične izzive, s katerimi se gostinci vsakodnevno srečujejo – od sezonskih nihanj, potreb po hitrih investicijah v opremo, prenovo prostorov, širitev ali digitalizacijo poslovanja.
Smo v času, ko mora tudi gostinstvo slediti sodobnim trendom, saj se uporabniška izkušnja gosta ne začne v restavraciji, pač pa že pri sami rezervaciji. Digitalne rešitve, kot so digitalne rezervacije in digitalni darilni boni izboljšujejo učinkovitost, zmanjšujejo administrativne in kadrovske obremenitve gostincev. Gostinci, ki sprejemajo digitalne spremembe, so bolje pripravljeni na izzive in pričakovanja sodobnih gostov, hkrati pa lažje ohranjajo ključno toplino osebnega stika z gosti," je povedal Jure Bračko, direktor Sektorja marketinga in komuniciranja OTP banke.
Trajnostno, lokalno z mislijo na okolje in ljudi!
Pomemben poudarek jesenskega Tedna restavracij ostaja na uporabi kakovostnih slovenskih sestavin z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«. Gre za živila, ki zagotavljajo sledljivost, preverjeno poreklo in visoko kakovost. V sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano TR nadaljuje prizadevanja za trajnostno in lokalno usmerjeno kulinariko, ki temelji na zaupanju in transparentnosti.
Za rezervacije in več informacij obiščite spletno stran TR. Dodatne informacije: pr@vivi.si
O Tednu restavracij
Je največji slovenski kulinarični dogodek ki promovira vrhunsko slovensko kulinariko.
V njem sodelujejo najboljše slovenske restavracije, ki dvakrat letno - spomladi in jeseni - v desetih dneh v svojih restavracijah predstavijo svoje znanje v treh hodih in po prijazni ceni. S tem slovenski gostinci nagradijo svoje stalne goste za njihovo zvestobo in povabijo nove, da spoznajo vrhunsko kulinariko, ki ni vedno draga. Dogodek vsako leto zabeleži rekordno udeležbo restavracij in privabi več kot 110 tisoč obiskovalcev.