Če spremljaš priljubljeno vplivnico in podjetnico Petro Parovel, potem zagotovo veš, da že zelo kmalu pripravlja nekaj posebnega. Že lani nas je razvajala s svojo 'POP UP' trgovino, kjer so lahko kupci v živo videli in preizkusili njena oblačila, letos pa pripravlja še večjo.
Swybrand pripravlja 'POP UP 2025', ki bo letos potekal 4. in 5. aprila, le da bo tokrat v ljubljanskem Media Centru. "Letos bo projekt še večji, kot leta prej, saj praznujemo tudi 5. obletnico podjetja SWY," je razkrila Petra. Lani jih je obiskalo kar 7000 obiskovalcev, zato letos pričakujejo, da jih bo še več.
View this post on Instagram
"SWY" pomeni "vse se začne pri tebi" in poudarja, kako pomembno je, da se sam sebe sprejmeš, si upaš biti to kar si, verjameš vase in, da lahko tako dosežeš čisto vsak cilj. SWY ni samo blagovna znamka, ampak filozofija. Verjamemo, da vsak majhen pozitiven korak šteje in da lahko prav vsak odnas prispeva k nečemu večjemu. SWY ni le to, kar nosimo; gre za to, kako se v tem počutimo in kako čutimo vrednote, ki jih zagovarjamo.
Njihova največja želja je, da se stranke dobro počutijo - ne samo v njihovih oblačilih, vendar tudi v njihovi skupnosti. "Čeprav naše podjetje hitro raste, si prizadevamo, da ostanemo povezani," so še dejali.