Zoprno zaprtje

Stopi v pomlad brez bolečin in napihnjenosti.

3. 3. 2010

Premisli, kaj si v zadnjem času spremenila: je to stres, manj časa za telovadbo, potovanje ali morda le tako hitenje, da ne slišiš več klica narave, ki te priganja na stranišče?

Vlaknine - pojej čim več sadja in zelenjave; kislo zelje, rabarbara, brstični ohrovt in kivi pa delajo čudeže. Če si boš zaželela sladkarij, zagrizi v suhe slive in drugo posušeno sadje, na dobrote iz bele moke in sladkorja pa nekaj časa pozabi. Za zajtrk pojej skodelico kosmičev ali otrobov, zmešanih kar s sadno-zelenjavno kašo.

Pij vodo - pazi, da boš v telo vnesla dovolj tekočine.

Razgibaj telo, saj redna teles na vadba spodbuja prebavo.

Bodi dosledna in naredi svoj ‘straniščni’ urnik – telo se bo lažje in hitreje prilagodilo na neko rutino – npr. odvajanje po zajtrku, vendar si zanj (vsaj na začetku) vzemi dovolj časa, da boš lahko sproščena.

Svečka in klistir ponujata takojšnje olajšanje. Pazi pa, da odvajala ne boš uporabljala več kot tri dni, saj čezmerna uporaba poškoduje črevesje.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri