Zlato pravilo vitke postave: zjutraj ogljikovi hidrati, popoldne beljakovine (+SUPER ideje za obroke!)

Dan začni z ogljikovimi hidrati in ga končaj z beljakovinami, za kosilo pa si privošči mešanico obojega. In kar je najlepše - hujšala boš v tudi spanju, vsaj tako pravi dr. Pape.

Zlato pravilo vitke postave: zjutraj ogljikovi hidrati, popoldne beljakovine (+SUPER ideje za obroke!) (foto: Profimedia) Profimedia
12. 1. 2021

Tudi v prihodnosti si prehrano razdeli na tri obroke dnevno in veliko beljakovin – predvsem zvečer. Tako boš naprej pridobivala vitkost v spanju in se izognila jojo učinku. Poleg tega beljakovine še posebej dobro nasitijo in boš tako pojedla manj.

Nekaj idej za zajtrk:

  • Kos polnozrnatega kruha s sirom, lahko tudi z maslom, piščančjo salamo.
  • Velika skodelica kornfleksa z jogurtom ali mlekom - dodajte še sadje.
  • Domača granola s sadjem.
  • Dve jajci s kosom kruha in sirom.

Zdaj je popoln čas, da shujšaš, in uspelo ti bo z enim SAMIM preprostim trikom

  • Jajca s pršutom ali šunko.
  • Ajdove palačinke s svežim sadjem.
  • Polenta z mlekom.
  • Ajdova kaša z jabolki.
  • Ajdov kruh z orehi in jogurtom. Lahko tudi pirin kruh in jogurt.

Nekaj idej za kosilo:

  • Zelenjava s kuskusom.
  • Meso in zelenjava je vedno popolna kombinacija.
  • Velika skleda solate z mesom ali tuno in seveda kos kruha.
  • Polenta z mesno omako.
  • Mesne kroglice s krompirjevo solato.

13 nenavadnih načinov, kako lahko shujšaš (ampak dejansko delujejo!)

  • Puranja ponev s pečenim krompirjem.
  • Ajdova kaša z zelenjavo in piščancem.
  • Piščanec in koromač v solati.

Nekaj idej za beljakovinsko večerjo:

  • Mešana jajca z zelenjavo.
  • Skleda solate s puranom ali tuno.
  • Popečena zelenjava in trdo kuhano jajce.
  • Steak in zelena solata.
  • Tunin ali lososov zrezek.
  • Sataraš.
  • Jajčevci in bučke.
  • Skuta in kos piščanca.
  • Paradižnikova solata s tuno.

Za zlato pravilo pa naj velja: beljakovine naj sestavljajo 20 do 25 odstotkov skupnih energijskih vrednosti – to konkretno pomeni približno 120 gramov na dan.

Preberite več na Aktivni.si