Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje

Najpogostejša novoletna zaobljuba pri ženskah je verjetno '1. januarja pa res začnem hujšat!'. Se tudi ti najdeš v tem stavku? Pa ti je dejansko že kdaj to obljubo uspelo izpolniti oziroma se je držati? Če ne, je tukaj 12 nasvetov tako rekoč iz prve roke, ki ti lahko pomagajo pri obljubi za naslednje leto.

Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje (foto: Profimedia) Profimedia
8. 12. 2016

Predstavljamo ti 12 nasvetov udeleženk kampa za izgubo teže, v sklopu katerega so nekatere izmed njih uspele izgubiti celo do 27 kilogramov!

1. Spremeni svoja naročila »za s seboj«.

Če si na polno zaposlena in je večina tvojih obrokov vnaprej pripravljenih v restavracijah, obstaja preprosta rešitev, kako zmanjšati vnos kalorij s takšno prehrano.

Namesto zvrhanega krožnika testenin, se odloči za solato s piščancem na žaru in kmalu boš opazila, da kile same od sebe padajo.

2. Prigrizki naj ti bodo težje dosegljivi.

Ko greš v trgovino po hrano, prenehaj z kupovanjem prigrizkov, ki jih »potrebuješ, če kdo slučajno pride na obisk«.

Tako te ne bodo spremljali na vsakem koraku, če pa si boš tisto vrečko čipsa ali pa čokoladico tako zelo zaželela, boš morala za to oditi v trgovino.

Prepričani smo, da boš še enkrat premislila, ali si to resnično želiš! ;)

3. Pojej obilen zajtrk.

Za večino žensk je normalno, da preskočijo zajtrk, saj menijo, da to pomeni, da bo telo pokurilo kalorije od večerje.

Če boš zjutraj pojedla zdravo kombinacijo beljakovin in polnozrnatih žitaric, boš čez dan manj lačna in posledično boš tudi zmanjšala nepotrebne prigrizke.

4. Pet minut je vse, kar potrebuješ.

Kjerkoli imaš možnost, poskusi v svoj vsakdan vključiti kratke vaje za telo.

Ko gledaš zvečer televizijo, lahko zraven izjavaš vaje za trebušne mišice ali pa razne poskoke (s kolebnico, na primer), tudi med pomivanjem posode lahko malo zaplešeš.

Tvoje telo bo pokurilo dodatne kalorije, posledično pa boš pred televizijo tudi manj pojedla, kot pa če bi samo sedela na kavču s kokicami v naročju.

Še en nasvet: med sedenjem v službi sedi vzravnano, saj bodo na tak način delale tudi tvoje trebušne mišice, zraven pa lahko stiskaš tudi zadnjico. ;)

5. Počisti svojo shrambo (pa ne na tak način, da vse naenkrat poješ! :)).

Kar je res, je res – če prigrizkov ne vidiš, si jih ne moreš zaželeti. Počisti shrambo in nadomesti vse nezdrave prigrizke z manjkaloričnimi, zdravimi (kot so na primer pečena bučna semena).

Čez čas boš začela že samodejno kupovati bolj zdrave prigrizke.

6. »Happy hours« naj se preselijo v naravo.

Namesto, da greš po delovnem dnevu na »vesele urice« in si privoščiš akcijske koktejle, nato pa nadaljuješ z obilno večerjo, se raje odloči za dolge sprehode ali kratke teke.

Da ti pozimi ti ni treba zmrzovati v snegu, lahko to dvoje zamenjaš za plavanje v bližnjem kopališču. Poskusi in videla boš, kako bodo kilogrami začeli sami od sebe kopneti.

7. Ustvari si svojo »playlisto« najljubših skladb.

Glasba na tvojem iPodu te bo še bolj spodbudila k obisku fitnesa ali izvajanju kakšne druge športne aktivnosti. Ta te bo napolnila z energijo, poleg tega pa jo boš verjetno želela poslušati do konca in boš tako nehote podaljšala svoj trening.

Samo predstavljaj si, kaj lahko tvojemu telesu naredita dva meseca dosledne telovadbe!

8. Pojej ogromno zelenjave.

Če boš k svojim najljubšim jedem dodala zelenjavo, boš hitreje sita in ne boš več čutila potrebe po kalorični sladici ali prigrizkih.

9. Teci, teci in teci.

Vsak dan si vzami 20 minut za tek (zagotovo jih imaš!). Najbolje je, da greš v naravo na svež zrak in tam svoje telo napolniš z novo energijo.

10. Joga.

Marsikdo je prepričan, da joga in izguba kilogramov nimata nič skupnega, saj naj bi pri tem postali le bolj gibčni. Vendar pa ti joga omogoči, da vzpostaviš globjo povezavo s svojim telesom in hrano.

Če jo boš izvajala dovolj pogosto, boš ugotovila, da postajaš veliko bolj povezana z znaki lakote – tako boš jedla bolj intuitivno in odnehala takrat, ko boš sita.  

11. Pred spanjem pozabi na prigrizke.

Navadno nam pred spanjem »zapašejo« ravno same slabe stvari, pojedle bi karkoli (sploh v tistih dneh).

Če se pred spanjem ne boš preveč najedla, boš ponoči tudi lažje in bolje spala, kar pa tudi pripomore k izgubi odvečne teže (poleg tega pa, če mogoče še nisi vedela, ko si utrujena, navadno tudi več poješ).

12. Pij dosti vode.

Ljudje velikokrat mislimo, da smo lačni, v resnici pa smo le žejni. Kar pomeni, da lahko nevede zaužiješ dodatne in nepotrebne kalorije – potrebovala pa si samo kozarec vode.

Na dan se potrudi spiti čim več vode, nekje med 6 in 8 kozarcev (oziroma še več, če je vroče ali pa telovadiš).

Po članku 12 Weight Loss Tips From Women Who Were Once Chunky, Now Skinny prevedla in prilagodila: Nika Švajncer

Preberi še: Se prehranjuješ zdravo, a nič ne shujšaš? To je lahko vzok! ali pa 10 nasvetov, kako izboljšati jogijsko prakso.

Priporočamo tudi: Samo te 3 vaje so potrebne za raven trebuh!

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri