Zdrave vlaknine

Vlaknine so neprebavljivi ogljikovi hidrati, ki jih najdemo v zelenjavi, sadju, polnozrnatih žitih in izdelkih iz njih, pa tudi stročnicah, semenih in oreščkih.

9. 3. 2010

Naslednjo približno vsebnost vlaknin najdeš v naslednjih živilih:

  • 6 g vlaknin = pol skodelice fižola, graha, polnozrnatih kosmičev
  • 5 g vlaknin = pol skodelice leče, ena surova hruška, skodelica polnozrnatih testenin
  • 4 g vlaknin = pet suhih sliv, pol skodelice rumene buče, ena pomaranča
  • 3 g vlaknin = dve žlici arašidov, pol skodelice špinače, skodelica paradižnikovega pireja
  • 2 g vlaknin = ena banana, pol skodelice zelja, kos rženega kruha, dve skodelici pokovke (brez dodatkov)
  • 1 g vlaknin = en korenček, ¾ skodelice jabolčnega ali pomarančnega soka, en kivi, en paradižnik
  • 0 g vlaknin = sir, jajca, mleko, meso, jogurt, ribe.

Priporočen dnevni vnos vlaknin se giblje med 20 in 35 g.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri