Za zajtrk naredi jogijski položaj bojevnik

Položaj bojevnik zares deluje in človeka kar požene v nov dan.

24. 2. 2013

To je asana, ki ti bo izoblikovala trebušček in okrepila stegenske mišice.

Z nogama stopimo v širok razkorak, tako da je med njima kakšen dober meter prostora. Desno stopalo obrnemo navzven ter pokrčimo koleno. Koleno naj bo v liniji nad gležnjem ter naj bo poravnano v smeri palca na nogi. Zadnja noga je iztegnjena, stopalo pod kotom 45°; peta sprednje noge seka sredino zadnjega stopala. Z rokami sežemo najprej navzgor proti stropu in potem odpremo narazen; dlani so obrnjene navzdol.

Pogled usmerimo za desno roko. Sprednje stegno naj bo čim bolj vzporedno s tlemi oziroma v desno koleno pokrčeno za 90°. Pazimo, da so trebušne mišice napete in teža telesa enakomerno razporejena na obeh stopalih.

Vrat je dolg in ramena sproščena.

Zadržimo položaj za šest dolgih dihov.

Zamenjamo stran.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri